En kelpaa naisille ollenkaan.
Hei! Olen vähän yksinäinen mies etelästä ja ikää 30 vähä yli. Olen tullut jo siihen tulokseen että en kelpaa naisille. Olen toki ujo ja käyn vakituisesti töissä ja kaikkee. En kovin rumakaan ole, mutta ei naisia vain kiinnosta. Ehkä se sit on mun juttu olla ikisinkku. Olen kyllä yrittänyt lähestyä naisia, mutta ei ne oikein kiinnostu ja vastaa mulle. Jotenki niin paskalta tuntuu.
Kommentit (230)
Epävakaalle ei oikein voi mitää ja jos elämä on menny miten on.. kaikenlaista sattunut masennusta on ollut jo vuosikausia.. kavereita ei ole itellä 3 v ollut.. että näil nyt on mennyt.. sainpa työpaikan vakinaisen.. monet on myös työttömiä
Vierailija kirjoitti:
Mites leuka?
Mitäs siinä leukailet?
Aapee. Ehkä kannattaa etsiä se oma juttu. Olet itsesi hyvä ystävä ja hyvä johtaja. Mitä kiinnostavia harrastuksia ja kiinnostuksia ja sitten kun on se oma sisäinen motivaatio selkeä, niin ei ole ajopuu olotila. Silloin alkaa löytyä niitä samanhenkisiä.
Itse olin 35, kun löysin elämänkumppanin. Nyt meillä on perhe.
Ota vaan iisisti. Ole utelias itsesi suhteen ja ole utelias muiden suhteen.
Introvertti tai ekstrovertti tai siltä väliltä. Kyllä se kumppani löytyy.
Olet hyvä just sellaisena kuin olet.
Muista sitä muistuttaa itsellesi.
Just hyvä.
Ulkoilu j lenkkeily ja kävely tai vaikka Nuuksioon meno on aika hyviä, joissa voi sattumalta rupatella ja hankkia hyviä tapaamisia.
Vierailija kirjoitti:
niin olen tehnytkin, on jo todella moni nainen tehnyt noin että et sori oo mun tyyppinen ei oikein kiinnosta.. lopettaa vastaamisen ei halua nähdä.. tottakai vituttaa kun aina käy noin ja joo puran naiseen jopa joskus haukkumalla.. tiedän vikaa on mussa.. haluaisin vaa muuttua en olla yksin enää.
Millä sanoilla tuolloin haukut naista?
Minusta tuntuu tosi raskaalta "kuunnella" sinua edes näiden viestien ajan.
En todellakaan voisi kiinnostua sinusta enkä tiedä yhtään tervepäistä naista, joka voisi. Olet niin tyhjä ja jotenkin persoonaton ruikuttaja, vieläpä naisvihamielinen ja yksinkertainen.
Ajatusmallisi ovat virheellisiä. Puhut lisäksi ulkoisesta olemuksestasi sitä luetellen ja ongelmat ovat ilmiselvästi henkisiä, sisäisiä. Sinun kannattaa todella hoitaa itseäsi. Sisäistä.
Kukaan ei halua pitkää ja komeaa miestä, jos sen lisäksi siinä miehessä ei ole oikeasti yhtään mitään muuta.
Tämä kirjoittaja trollaa ihan kympillä, se sai bannit eräälle toiselle foorumille ja nyt sitten jauhaa schaissea täällä. Tosin AV onkin ehkä parempi areena näin typerille aloituksille.
Luo profiilit match.comiin ja tinderiin. Sitten alat lähettelemään viestejä naisille ja kehut niitä estoitta ja ehdotat tapaamisaikoja. Sitten menet niihin tapaamisiin ja kerrot itsestäsi lyhyesti ja kyselet paljon naisesta ja hänen elämästään. Tarjoat ruuat ja juomat. Lopuksi ehdotat uutta tapaamisaikaa, melko pian. Sitten halaat ja hymyilet sanot että nähdään!
Sitä teen mutta ihmiset jotenki jo vaistoo musta että mulle ei kannata jutella ja en kovin helposti lähesty ihmisiä oon ujo ja omissa oloissani.. pahalta tuntuu kun olis vain kiva jutella jollekki naiselle ja tutustua
Esim oot samanlainen kuin muut nirppanokat.. teille kelpaa vain komea täydellinen mies tai huijaatte aina.
Aika helvetin törkeesti sanoit.. jos kerta olet tuota mieltä. Niin nyt kyl mietin jo todella sitä että pysyn ikuisesti yksin. jos kerta muuta minussa ei ole kun pituus ja työpaikka ja mä oon ihmisenä todella tyhmä ja yksinkertainen.. Siis mulle on todettu lievä oppimisvaikeus.
hyvin törkeesti sanottu ja pilasit mun päivän!!1 uskomatonta
En todellakaan voisi kiinnostua sinusta enkä tiedä yhtään tervepäistä naista, joka voisi. Olet niin tyhjä ja jotenkin persoonaton ruikuttaja, vieläpä naisvihamielinen ja yksinkertainen.
Ajatusmallisi ovat virheellisiä. Puhut lisäksi ulkoisesta olemuksestasi sitä luetellen ja ongelmat ovat ilmiselvästi henkisiä, sisäisiä. Sinun kannattaa todella hoitaa itseäsi. Sisäistä.
Kukaan ei halua pitkää ja komeaa miestä, jos sen lisäksi siinä miehessä ei ole oikeasti yhtään mitään muuta.
[/quote]Siis mulle on todettu lievä oppimisvaikeus.[/quote]
Jos haluat oppia jonkun asian:
kirjoita niitä muisti lappuihin
sit laita niitä ympäri taloa.
Sitten kun lapun näkee useita kertoja päivässä
esim vuoden kuluessa
se rupeaa jäämään muistiin.
Kaiken oppii kun näkee vaivaa
ja käyttää muistamis tekniikoita.
Vierailija kirjoitti:
Aika paha. Ehkä täältä löytyisi sulle joku kiva introvertti?
Miten tämä liittyy introverttiyteen? Ujous ei ainakaan liity siihen mitenkään. Introvertti voi olla ujo, tai yhtä hyvin voi olla olematta.
No mä en tajua tuota naist atodella loukkaavasti kirjoitti mnusta.. ja nyt en ainaskaa halua ketään naista.. todellaki pysyn ikisinkkuna!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
hyvin törkeesti sanottu ja pilasit mun päivän!!1 uskomatonta
Ajattelit, että olet etuoikeutettu haukkumaan naisia, jotka ovat sinulle hetken huomiotaan antaneet, mutteivät pitäneet sinua sopivana, mutta hyvä tiivistelmä ongelmastasi on vakava loukkaus sinua kohtaan? Miksi pyysit apua, jos totuus ei kelpaa?
Hän vielä sanoi olen tylsä.. todella tyhmä yksinkertainen mies, ruikuttaja just.. millanen sä olet nainen kerrohan se rehellisesti-? Ihmiset ei ole täydellisiä miks sanoit tommosta mulle ja pilasit mun päivän. hommaan kyl pelikoneen ja oon ikisinkku jatkossa. nyt riitti.
En edes voi kuvitella enää että saisin naista jos mussa on niin pahasti vikoja kuten tuo nainen kertoi.
Ehkä liityn ikisinkkukerhoon ja rupeen käymää vain töissä ja elän yksinäistä elämää. Jos kerta ihmiset pitää mua täysin sekopäänä yksinkertaisena tyhmänä ruikuttajana. No sitten ehkä mietin jopa itseni tappamista kun aika tulee.
niin olen tehnytkin, on jo todella moni nainen tehnyt noin että et sori oo mun tyyppinen ei oikein kiinnosta.. lopettaa vastaamisen ei halua nähdä.. tottakai vituttaa kun aina käy noin ja joo puran naiseen jopa joskus haukkumalla.. tiedän vikaa on mussa.. haluaisin vaa muuttua en olla yksin enää.