En kelpaa naisille ollenkaan.
Hei! Olen vähän yksinäinen mies etelästä ja ikää 30 vähä yli. Olen tullut jo siihen tulokseen että en kelpaa naisille. Olen toki ujo ja käyn vakituisesti töissä ja kaikkee. En kovin rumakaan ole, mutta ei naisia vain kiinnosta. Ehkä se sit on mun juttu olla ikisinkku. Olen kyllä yrittänyt lähestyä naisia, mutta ei ne oikein kiinnostu ja vastaa mulle. Jotenki niin paskalta tuntuu.
Kommentit (230)
Ehkä sitten pitäs ajatella todellaki että itsessä on vika ja ei pysty muuttumaan ei ole kiinnostava mies kellekkää naiselle.. ja ei ei en halua thaimaalaista naista.
Olen mä, mulla on epävakaan piirteitä ja masennus.. turhautunut yksinäisyyden tunne.
Ap, meistä jokainen haluaa kumppanin, jonka seurassa tulee kuunnelluksi ja ymmärretyksi. Sinä olet toistellut useammissa viesteissä että et ymmärrä naisia.
Voit siis joko opetella ymmärtämään (samalla opit ymmärtämään itseäsikin paremmin), tai sitten luovuttaa.
Ehkä se sit pitäs unohtaa ne naiset totta ihan ihan väkisin. Ei sitä naista enää saa, Jännä nuorena niitä oli ihan kokoajan. Nyt on ikää ei hitto ketää kiinnostu.. onhan tää maailma ja naisetkin varmaa muuttuneet.. No pitää varmaa sit keksiä muita juttuja.-
Olen ajatellut jo luovuttavani.. en vain kelpaa naisille kuten toi mies tuossa sanoi ettei itsekkään kelpaa naisille.. kyse ei ole siitä että olen nirso..en löydä vain naista joka kiinnostuis musta tälläisenään ettei mun tarvi muuttua,, no mut pakko se kai olla vaa yksin. En jaksa etsiä enää poistin tinderit ja kaikki en mee baareihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen panostanut itseeni ostan vaatteita aina joskus.. en mene rikkinäisis käyn parturissa. en saa mitää katseita koskaan naisilta.
Et tunne naisten ajatusmaailmaa. Osa miehistä on hyvännäköisiä ja nainen ajattelee ettei ole mahdollisuuksia. Ei naiset tiedä sun elämästä mitään.
Ei kiinnosta miehet.. montako hiton kertaa se pitää sanoa!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten pitäs ajatella todellaki että itsessä on vika ja ei pysty muuttumaan ei ole kiinnostava mies kellekkää naiselle.. ja ei ei en halua thaimaalaista naista.
Tottakai on lähdettävä siitä että peilistä löytyy syyllinen, ja tämä koskee ihan kaikkia, miehiä ja naisia. Joka tapauksessa koko toista sukupuolta ei pysty muuttamaan toisenlaiseksi, joten ainoa mitä voi tehdä on työstää itseään. Epävakaudesta esim löytyy paljon infoa ja käytännön vinkkejä netistä sen kanssa elämiseen.
Koska ei ne halua tietääkkään. En ole huomannut että kukaa nainen haluaisi tutustua muhun.
Ei thaimaalaista? Ei ongelmaa. Bolognassa on brasilialaisia naisia, jotka metsästävät suomalaisia miehiä. Kokeile sitä. He eivät pysähdy mihinkään hakemaan suomalaisia miehiä FB: ssä ja IG: ssä.
Taasko jaksat jatkaa tätä samaa trollausta?
www.vauva.fi/keskustelu/4285099/elama-mulla-sekaisin-ja-olen-hyvin-turh…
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miehet.. montako hiton kertaa se pitää sanoa!
Et sitten tiennyt, että naiset on homojen perään?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tehdä ku en kelpaa ollenkaa.. ja vihaan olla sinkkuna.. inhottava tilanne jotenkin.
Tuo asenne on suhdetta ajatellen täysin väärä ja jopa tuhoisa. Kuinka kestäisit mahdollisen torjunnan? Jos kävisikin niin, että deittailu alkaisi sun mielestä lupaavasti, mutta nainen ei haluaisikaan enää tavata. Miten ja mihin purkaisit sen epätoivon, että taas jäät yksin. On iso vaara, että kävisit siinä tilanteessa turhautuneena naista kohtaan aggressiiviseksi.
Jos edes ap:n äiti ei jaksa ap:ta, on kyllä todella vaikeasti rakastettava tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei thaimaalaista? Ei ongelmaa. Bolognassa on brasilialaisia naisia, jotka metsästävät suomalaisia miehiä. Kokeile sitä. He eivät pysähdy mihinkään hakemaan suomalaisia miehiä FB: ssä ja IG: ssä.
Kokeiltu. Menetin rahat ja sain herpeksen.
Ei kiinnosta ulkomaalaiset, hittoko ei mee jakeluun.
No minusta tykätää töissä ja pärjään hyvin ja vakinaistettiin en tiedä sitte.. ei näköjään naiset pidä musta.. harmi,, kai pakko ostaa pelikone ja erakoitua kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mä, mulla on epävakaan piirteitä ja masennus.. turhautunut yksinäisyyden tunne.
Ehkä se on naisten tervettä itsesuojeluvaistoa kiertää kaukaa nuo masentuneen oloiset, turhautuneet introvertit. Kukapa haluaa päätyä mattokäärössä peltoon, kuten kävi ystävälleni, joka yritti elää suhteessa epävakaan introverttimiehen kanssa.
Voi apua. Jos et trollaa, niin olet aidosti tosi raskaan kuuloinen tyyppi.