Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa naisille ollenkaan.

Vierailija
06.06.2021 |

Hei! Olen vähän yksinäinen mies etelästä ja ikää 30 vähä yli. Olen tullut jo siihen tulokseen että en kelpaa naisille. Olen toki ujo ja käyn vakituisesti töissä ja kaikkee. En kovin rumakaan ole, mutta ei naisia vain kiinnosta. Ehkä se sit on mun juttu olla ikisinkku. Olen kyllä yrittänyt lähestyä naisia, mutta ei ne oikein kiinnostu ja vastaa mulle. Jotenki niin paskalta tuntuu.

Kommentit (230)

Vierailija
101/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen huomannut esim teen vertauksen.. 30 v pyörin känniporukoidenkaa.. olin työtön.. dokasin paljo olin baareissa. kappas tyttöjä tuli juttelee ja kiinnostui.. pääsin yökylään.. Nyt tilanne on parempi toisaalta.. olen vakituisesti työssä ollut ja ikää yli 35 v mies.. No eipä naisia kiinnosta enää tän ikäset.. no nyt ei kiinnosta käydä baareissa ja pistin kaveritki veke.. en jaksa alkoholisteja.. kappas naisia ei kiinnosta. pitäskö tässä olla joku alkoholisti ja hypätä baaris tuhlata rahansa sinne jos ei saa naista?

Voi apua. Jos et trollaa, niin olet aidosti tosi raskaan kuuloinen tyyppi. 

Vierailija
102/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten pitäs ajatella todellaki että itsessä on vika ja ei pysty muuttumaan ei ole kiinnostava mies kellekkää naiselle.. ja ei ei en halua thaimaalaista naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä, mulla on epävakaan piirteitä ja masennus.. turhautunut yksinäisyyden tunne.

Vierailija
104/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, meistä jokainen haluaa kumppanin, jonka seurassa tulee kuunnelluksi ja ymmärretyksi. Sinä olet toistellut useammissa viesteissä että et ymmärrä naisia.

Voit siis joko opetella ymmärtämään (samalla opit ymmärtämään itseäsikin paremmin), tai sitten luovuttaa. 

Vierailija
105/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sit pitäs unohtaa ne naiset totta ihan ihan väkisin. Ei sitä naista enää saa, Jännä nuorena niitä oli ihan kokoajan. Nyt on ikää ei hitto ketää kiinnostu.. onhan tää maailma ja naisetkin varmaa muuttuneet.. No pitää varmaa sit keksiä muita juttuja.-

Vierailija
106/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota mies

Vierailija
107/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut jo luovuttavani.. en vain kelpaa naisille kuten toi mies tuossa sanoi ettei itsekkään kelpaa naisille.. kyse ei ole siitä että olen nirso..en löydä vain naista joka kiinnostuis musta tälläisenään ettei mun tarvi muuttua,, no mut pakko se kai olla vaa yksin. En jaksa etsiä enää poistin tinderit ja kaikki en mee baareihin.

Vierailija
108/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen panostanut itseeni ostan vaatteita aina joskus.. en mene rikkinäisis käyn parturissa. en saa mitää katseita koskaan naisilta.

Et tunne naisten ajatusmaailmaa. Osa miehistä on hyvännäköisiä ja nainen ajattelee ettei ole mahdollisuuksia. Ei naiset tiedä sun elämästä mitään.

Vierailija
109/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miehet.. montako hiton kertaa se pitää sanoa!

Vierailija
110/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten pitäs ajatella todellaki että itsessä on vika ja ei pysty muuttumaan ei ole kiinnostava mies kellekkää naiselle.. ja ei ei en halua thaimaalaista naista.

Tottakai on lähdettävä siitä että peilistä löytyy syyllinen, ja tämä koskee ihan kaikkia, miehiä ja naisia. Joka tapauksessa koko toista sukupuolta ei pysty muuttamaan toisenlaiseksi, joten ainoa mitä voi tehdä on työstää itseään. Epävakaudesta esim löytyy paljon infoa ja käytännön vinkkejä netistä sen kanssa elämiseen.

Vierailija
111/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ne halua tietääkkään. En ole huomannut että kukaa nainen haluaisi tutustua muhun.

Vierailija
112/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei thaimaalaista? Ei ongelmaa. Bolognassa on brasilialaisia ​​naisia, jotka metsästävät suomalaisia ​​miehiä. Kokeile sitä. He eivät pysähdy mihinkään hakemaan suomalaisia ​​miehiä FB: ssä ja IG: ssä.

Vierailija
113/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko jaksat jatkaa tätä samaa trollausta? 

www.vauva.fi/keskustelu/4285099/elama-mulla-sekaisin-ja-olen-hyvin-turh…

Vierailija
114/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta miehet.. montako hiton kertaa se pitää sanoa!

Et sitten tiennyt, että naiset on homojen perään?

Vierailija
115/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä ku en kelpaa ollenkaa.. ja vihaan olla sinkkuna.. inhottava tilanne jotenkin.

Tuo asenne on suhdetta ajatellen täysin väärä ja jopa tuhoisa. Kuinka kestäisit mahdollisen torjunnan? Jos kävisikin niin, että deittailu alkaisi sun mielestä lupaavasti, mutta nainen ei haluaisikaan enää tavata. Miten ja mihin purkaisit sen epätoivon, että taas jäät yksin. On iso vaara, että kävisit siinä tilanteessa turhautuneena naista kohtaan aggressiiviseksi.

Vierailija
116/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes ap:n äiti ei jaksa ap:ta, on kyllä todella vaikeasti rakastettava tapaus.

Vierailija
117/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei thaimaalaista? Ei ongelmaa. Bolognassa on brasilialaisia ​​naisia, jotka metsästävät suomalaisia ​​miehiä. Kokeile sitä. He eivät pysähdy mihinkään hakemaan suomalaisia ​​miehiä FB: ssä ja IG: ssä.

Kokeiltu. Menetin rahat ja sain herpeksen.

Vierailija
118/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ulkomaalaiset, hittoko ei mee jakeluun.

Vierailija
119/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tykätää töissä ja pärjään hyvin ja vakinaistettiin en tiedä sitte.. ei näköjään naiset pidä musta.. harmi,, kai pakko ostaa pelikone ja erakoitua kotiin.

Vierailija
120/230 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mä, mulla on epävakaan piirteitä ja masennus.. turhautunut yksinäisyyden tunne.

Ehkä se on naisten tervettä itsesuojeluvaistoa kiertää kaukaa nuo masentuneen oloiset, turhautuneet introvertit. Kukapa haluaa päätyä mattokäärössä peltoon, kuten kävi ystävälleni, joka yritti elää suhteessa epävakaan introverttimiehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi