En kelpaa naisille ollenkaan.
Hei! Olen vähän yksinäinen mies etelästä ja ikää 30 vähä yli. Olen tullut jo siihen tulokseen että en kelpaa naisille. Olen toki ujo ja käyn vakituisesti töissä ja kaikkee. En kovin rumakaan ole, mutta ei naisia vain kiinnosta. Ehkä se sit on mun juttu olla ikisinkku. Olen kyllä yrittänyt lähestyä naisia, mutta ei ne oikein kiinnostu ja vastaa mulle. Jotenki niin paskalta tuntuu.
Kommentit (230)
Vanhemmat näyttävät vaikuttavan sinuun liikaa. Irtaudu vanhemmistasi. Naiset eivät halua miestä, jolla napanuora ei ole katkaistu.
Sanot itseäsi joka viestissä kivan näköiseksi. Se vaikuttaa narsistiselta. Naiset kiertävät narsistit kaukaa.
Haluat kouluttamattoman naisen. Se vaikuttaa narsistiselta. Naiset kiertävät narsistit kaukaa.
Haukut naisia. Näyttää siltä, että naisettomuudellesi on hyvin looginen selitys.
Siinä sinulle työstettävää. Laita noi kuntoon, niin mahdollisuutesi paranevat huomattavasti.
Mitä hittoa. En ole missää nimes narsisti.. mutta taidan olla joo ikisinkku.. ei vanhemmat kuule vaikuta mitenkää.. asun ihan yksin.
Sussa ei ole mitään vikaa, älä yritä muovailla itsestäsi mitään naisten ihannetta, vaan koitat alkuun löytää uusia kavereita ja sitä kautta kaverinaisia. Ehkä niistä kehkeytyy jotain pidemmällekin. Kun vihdoin pääsee johonkin illan istujaisiin niin menet niihin. Mitä enemmän saa kontaktia ympäröivään maailmaa sitä paremmaksi mahdollisuudet muuttuvat. Vai mitä mieltä olet: kumpi on todennäköisempää, löytää kumppani muutamasta ehdokkaasta vai suuresta ihmisjoukosta?
Älä keskity korjaamaan virheitäsi vaan keskity panostamaan siihen hyvään mitä sinulla on jo olemassa. Omia "virheitään" kun alkaa yrittää deletoimaan niin sehän lista on loppumaton. Ja samalla hyvät puolesi jäävät varjoon.
On mussa vikaa paljokin. ihmiset on sanonu mee hoitoon.. kasva aikuseksi lopeta haukkuminen.. oot heikkolahjainen.. sulla ei oo kavereita.. miten mä kavereita saisin aikusena.. ei kukaan ees halua mulle jutella.
AP hakeekin amista. Selvä, oletko miettinyt missä voisit Tinderin lisäksi tavata amiksia?
Yhteen aikaan Facen kautta järjestettiin sinkku iltamia. Varmasti amis/amikset ryhmästä löytyisi innokkaita osallistujia.
Pyydät osallistujia tuomaan nyyttäri meiningillä 1 sipsipussin tms.
En tiedä enää mitä tehdä.. hyväksyn olevani luuseri ikisinkku.. käyn töissä ja välillä urheilen vaan.. sitä se mun elämä on. .en tiedä saanko naista koskaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä enää mitä tehdä.. hyväksyn olevani luuseri ikisinkku.. käyn töissä ja välillä urheilen vaan.. sitä se mun elämä on. .en tiedä saanko naista koskaan.
Kyllä tiedät. Olet klassinen trolli
En tiedä mitä tehdä.. olen yksinäinen ja ei se siitä muutu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tehdä.. olen yksinäinen ja ei se siitä muutu.
Montakohan kertaa ketjussa on sanottu mitä tehdä mutta ette ikinä kuuntele. Aloittakaa siitä kaverien hankkimisesta. Jos se on ihan mahdotonta niin hakeutukaa testattavaksi, löytyykö joku neurologinen ongelma tms. Sitten kun tiedostaa mikä on vikana, voi joko yrittää sopeutua paremmin taviksiin tai etsiä itsensä kaltaista seuraa joka ymmärtää ja hyväksyy persoonallisuuden erityispiirteitä. Isommissa kaupungeissa saattaa myös olla toimintaa erilaisista haasteista kärsiville ihmisille.
En minäkään ole koskaan kelvannut.
En nuorena, en nuorena aikuisena, en aikuisena enkä keski-ikäisenä.
En asiasta viitsi valittaa, koska 90% syy on minussa itsessäni. Toki olisin voinut periä paremman ulkonäön tai toisenlaisen luonteen, mutta nuokin ovat asioita joihin voin itse aika paljon vaikuttaa. Ihan itse olen elänyt luuserin elämää ja miksi siihen kukaan nainen lähtisi mukaan, kun on niin paljon normaaleita, hyviä miehiä olemassa? Kyllähän se toisaalta ottaa päähän, kun itse mokaa mahdollisuutensa ja haaskaa ne hyvätkin ominaisuutensa luovuttamiseen ja pelkuruuteen. Nyt on kuitenkin keski-iässä myöhäistä enää katua tai katsoa taaksepäin. Se aika ei enää palaa ja nyt on vain sopeuduttava.
Miehiä on muutenkin naisia enemmän, joten voin kai selitellä omaa kohtaloani altruismilla. Jätän naiset jahtaamatta niin jää jollekin muulle miehellä parempi mahdollisuus.
Miehet, menkää vaatekauppaan ja satsatkaa vaatteisiin. Käyttäytykää normaalisti ja ottakaa nainen hyvin huomioon niin varmasti löytyy nainen teille.
miten kalliita vaatteita sit pitäs ostaa?
Ei auta.. käytän kallist ahajuvettä ostan uusia vaatteita naiset ei vilkase ees päälle.. en ymmärrä millanen pitäs olla et saa naisen.
Elä oo milläskään, kun pääset 50 yli, olet onnellinen ettei ole riippaa matkassa. Pari hunttia viikossa maksullisiin tyhjennyksiin, niin saat laatua ja et tarvitse maksaa kaikesta turhasta ja kuunnella jatkuvaa vikinää. Säästyy kuule paljon rahaa!
Joo minä en rupee ajattelee noin vaikka mussa on vikoja, en jotenki osaa muuttua on niin paljo kaikenlaisia ongelmia. Haluan sen kumppanin.. en halua elää loppuelämääni yksin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, menkää vaatekauppaan ja satsatkaa vaatteisiin. Käyttäytykää normaalisti ja ottakaa nainen hyvin huomioon niin varmasti löytyy nainen teille.
Nyt ollaan niin kaukana miesten todellisuudesta, että oikein naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tehdä ku en kelpaa ollenkaa.. ja vihaan olla sinkkuna.. inhottava tilanne jotenkin.
Jokainen kelpaa jollekulle kun toiveet toisen osapuolen suhteen ovat realistiset. Tietenkään tavallinen pankkilainamies ei saa missiä. Yksinhuoltajanainen ei saa unelmien miljonääripoikamiestä.
Ei näkynyt kuin karvaa siellä paidan sisällä. No ei oo pakko, uskoa. Ihme pakkomielle ettei täällä muka miehiä olisi. Tulee vähän mieleen toi ikinvanha juttu, että eihän naisia ole Internetissä.