En kelpaa naisille ollenkaan.
Hei! Olen vähän yksinäinen mies etelästä ja ikää 30 vähä yli. Olen tullut jo siihen tulokseen että en kelpaa naisille. Olen toki ujo ja käyn vakituisesti töissä ja kaikkee. En kovin rumakaan ole, mutta ei naisia vain kiinnosta. Ehkä se sit on mun juttu olla ikisinkku. Olen kyllä yrittänyt lähestyä naisia, mutta ei ne oikein kiinnostu ja vastaa mulle. Jotenki niin paskalta tuntuu.
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisia taitojaan voi kehittää. Jos sisäinen karisma puuttuu, annat aika vähän kenellekään syytä tutustua sinuun. Jos olet epävarma ja tylsä, seurassasi on ahdistavaa olla. Ole mielenkiintoinen, persoonallinen, iloinen, toisen huomioonottava ja itsevarma.
Miksi rentutkin saavat naisia? He eivät anna lähtäkohtiensa määritellä itseään, vaan luottavat karismaansa.
Haistappa paska!
Saman ikäinen ja sama juttu. Mutta minä kelpaan (miehille) kaveriksi, työntekijäksi mahtavassa työpaikassa, harrastusporukkaan ja muutenkin asiat sujuvat elämässä. Kyllä näilläkin pärjää oikein hyvin.
Onko AP:lla muuten elämä mallillaan? Ala panostaa asioihin joihin sinä yksinään voit vaikuttaa ilman kenenkään muun hyväksyntää.
Mielellään kouluttamaton nainen niitä ei vaan oikein löydy.. mielellää lapseton.. en halua lapsia.. ikähaitari 27-40. En vaa tiedä mikä mättää.
MIkä vikana naisessa joka keksii näitä aloituksia? Oikeesti eikö sulla ole muuta tekemistä? Oikeesti eikö??
En tunne yhtään oikeaa miestä joka roikkuisi reppananaisten palstalla.
No on työpaikka ja kuntoilen.olen vain huomannut ettei naisia yhtään kiinnosta ja tuntuu tosi pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisia taitojaan voi kehittää. Jos sisäinen karisma puuttuu, annat aika vähän kenellekään syytä tutustua sinuun. Jos olet epävarma ja tylsä, seurassasi on ahdistavaa olla. Ole mielenkiintoinen, persoonallinen, iloinen, toisen huomioonottava ja itsevarma.
Miksi rentutkin saavat naisia? He eivät anna lähtäkohtiensa määritellä itseään, vaan luottavat karismaansa.
Haistappa paska!
Haluat apua mutta et osaa mennä edes ittees.
Tuo kirjoittaja oli TÄYSIN oikeassa, ilman persoonaa ei saa kumppania.
Mitä annettavaa sulla olis toiselle, olisiko nainen sinun kanssa onnellinen?
Ei oikein kukaan näytä mua huolivan, luulis että asiat olis toisinpäin, koska olen pitkä mies ja kuitenki kivan näköinen.
juttelua, läheisyyttä.. voitais kokea asioita yhdessä, ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään kouluttamaton nainen niitä ei vaan oikein löydy.. mielellää lapseton.. en halua lapsia.. ikähaitari 27-40. En vaa tiedä mikä mättää.
Kouluttamaton? Ai että ei olisi menestyneempi kuin sinä? Oletko itse kouluttautunut? Haluatko tasa-arvoisen suhteen?
mikä mussa vikana... hauis on kuitenkin 61cm, paino 125kg ja pituus 202cm... paksu tumma tukka... paksu tyylikäs parta... en kelpaa
Ulkonäkö riittää että on tavallinen pullukka kelpaa. harrastan lenkkeilyä käyn salilla.
Mä oon heikkolahjainen kouluttamaton amis duunari.. en halua että nainen on koulutettu koska ei se mua kattelisi pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
MIkä vikana naisessa joka keksii näitä aloituksia? Oikeesti eikö sulla ole muuta tekemistä? Oikeesti eikö??
Auts :) Tuossa vähän ylempänä kommentoin aamukahvia juodessani. Tietenkin jokaisella on oma määritelmä oikeasta miehestä, mutta kyllä tuolla jalkojen välissä jotain roikkuu ja naamassa kasvaa karvaa. Päivän aluksi tai päätteeksi tulee luettua palstaa samalla kun kuuntelen YouTubesta musiikkia. Kohta tästä on lähdettävä ruohonleikkuuseen ja tekemään autoon remonttia.
T: Väärä mies
Yrität vaan niitä hyvännäköisiä ja ahdistuisit luitenkin, jos rumat naiset olisi perässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon heikkolahjainen kouluttamaton amis duunari.. en halua että nainen on koulutettu koska ei se mua kattelisi pätkääkään.
Sä et halua toista amista. Miksi?
Jätkät, ihan oikeesti kaikille ei sovi nuo kouluttamattomat/miehestä riippuvaiset naiset. Nyt valoja päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts :) Tuossa vähän ylempänä kommentoin aamukahvia juodessani. Tietenkin jokaisella on oma määritelmä oikeasta miehestä, mutta kyllä tuolla jalkojen välissä jotain roikkuu ja naamassa kasvaa karvaa. Päivän aluksi tai päätteeksi tulee luettua palstaa samalla kun kuuntelen YouTubesta musiikkia. Kohta tästä on lähdettävä ruohonleikkuuseen ja tekemään autoon remonttia.
T: Väärä mies
Kurkkaappa sinne puseron siään, roikkuuko siellä kaks nahkalärppää, ne on tissit. Kurkkaa sinne housuihin, roikkuuko siellä yksi vähän isompi lärppä ja kaks pientä, jos ei niin olet nainen. Älä kehtaa leikkiä miestä kun et sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
No kumpi sinä olet? Vääränlainen mies vaiko reppananainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumpi sinä olet? Vääränlainen mies vaiko reppananainen?
Reppananainen siltä kantilta, että etsin tietoa ja yksi linkki johti tänne. Uteliaisuuttani katsoin mistä täällä nykyään puhutaan. Iso erehdyshän se oli.
Haluan amiksen juuri.. en mitää korkeasti koulutettua naista koska ei me sovita yhteen, ja semmoinen ei mua kattelisi.
Toisaalta tarinan mies lienee keksitty.