Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa naisille ollenkaan.

Vierailija
06.06.2021 |

Hei! Olen vähän yksinäinen mies etelästä ja ikää 30 vähä yli. Olen tullut jo siihen tulokseen että en kelpaa naisille. Olen toki ujo ja käyn vakituisesti töissä ja kaikkee. En kovin rumakaan ole, mutta ei naisia vain kiinnosta. Ehkä se sit on mun juttu olla ikisinkku. Olen kyllä yrittänyt lähestyä naisia, mutta ei ne oikein kiinnostu ja vastaa mulle. Jotenki niin paskalta tuntuu.

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus, itsevarmuus ja vielä kerran itsevarmuus. Oletko edes miettinyt minkälaisen naisen haluaisit osaksi elämääsi? Jokaisella meistä on joitain pohjakriteereitä. Varmasti sinullakin.

Voin auttaa kysymällä muutamia peruskysymyksiä:

-Onko väliä koulutuksella tai työtilanteella?

-Ulkonäkö toiveita?

- Mitä harrastat itse ja mitä toivot naiselta?

-Haluatko ehdottomasti lapsettoman naisen?

-Ikähaitari?

Vierailija
22/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se jotenkin onnistu.. koen olevani niin ulkopuolinen nykyää turhautunut.. naiset ei ota yhteyttä.. naisia ei kiinnosta.. haukun naisia ja sama meno jatkuu.

Haukut naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää sulla on tasan 36 vuotta ja sun nimi on Allu.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16975583/en-va-kelpaa-naisille

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16845191/nakojaan-en-tuu-koskaa-kelpaa

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16891304/ei-ymmarra-ei-naisia-

Huh huh, mikä tyyppi. Niskavillat nousee pystyyn. En ihmettele, että naiset juoksevat karkuun ja lujaa... :o

Vierailija
24/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu nykyään että monet naiset ei eti oikein mitään.. viihtyvät sinkkuina. on kavereita sosiaalista elämää. Mä oon taas ihan vastakohta.. en omista kavereita ja just kaipaisin elämänmuutoksia isoja.. parisuhdetta ja kaikkee.. oon ihan töissä käyn urheilen ja ihan kivan näkönen.. mutta ei naisia kiinnosta.

Vierailija
25/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos vaan.. ei sille voi että ihminen on tälläinen.

Vierailija
26/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se jotenkin onnistu.. koen olevani niin ulkopuolinen nykyää turhautunut.. naiset ei ota yhteyttä.. naisia ei kiinnosta.. haukun naisia ja sama meno jatkuu.

Terapiaan! Kuulostaa huolestuttavalta, ei missään nimessä terveeltä. Masennukseen ja jopa persoonallisuushäiriöihin on saatavissa apua.

Vierailija
27/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ihmistä ei voi millään tavalla pakottaa kiinnostumaan sinusta. Ikävää, mutta niin se vain on. Maailmassa on aina ollut ihmisiä, jotka eivät pariudu, syystä tai toisesta. Jos jotain haluaa, vain itseensä voi vaikuttaa. Se ei ole helppoa, joskus se on mahdotonta, mutta ainoa tie. Itsesääli ei vetoa kehenkään.

Vierailija
28/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukun koska turhaudun, naiset ei ollenkaa kiinnostu musta mitenkään ja en voi oikee ymmärtää sitä vaan.

Vierailija
29/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei teitenkää voi mut oon jo kauan miettiny omalle kohdalle sitä, että taidan olla yksin aina.. vanhemmatki sitä mieltä.. en omista ees kavereita.. jotain mussa on ja pahasti vikaa.. kun en kelpaa kellekkään.

Vierailija
30/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sä haluat naisen joka muuttaa kokonaan sun elämän, jotta sä olet onnellisempi. Naisilla on yleensä elämässäänn muitakin projekteja, joista ne saa itselleenkin jotain.

Sulla täytyy olla jotain tarjottavaa, jota nainen haluaa omaan elämäänsä. Ja ei - se ei ole raha.

Vierailija
31/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi vain parasta, että "unohdat" naiset ja tyydyt elämään yksin. Nauti vapaudesta ja helposta elämästä.

Se nyt on puhdasta matematiikkaa, ettei naisia riitä kaikille miehille, koska Suomessa on miehiä huomattavasti enemmän. Naisilla on varaa nirsoilla.

Miehenä sulla ei ole siihen varaa, olisi otettava vain se nainen joka sinut huolii. Ja naisten taso on mikä on.

Et jää mistään paitsi, vaikka eläisit poikamiehenä koko elämäsi.

Vierailija
32/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitää et oon vanhentunut ja oon vielä lihonut. No käyn terapiassa tai aloitin.. mutta oon niin erilainen kun muut miehet.. miksi mä en sit kelpaa.

Vierailija
33/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaa halua elää aina yksin, mulla on työpaikka olen pitkä ja komea.. tai kivan näkönen.. en todellakaa ruma.. mä en halua elää yksin.. no en taida kelvata ees pullukalle

Vierailija
34/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua unohtaa ja elää yksin,, mä kaipaan naista, kelpaa kyllä ihan ruma pullukkakin.. mä en vaa halua olla yksin. ihan tarpeeksi tässä oltu yksin.. näkee vaa joka päivä kauniita naisia.. kyllä mäki haluaisin naisen.

Vierailija
35/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei teitenkää voi mut oon jo kauan miettiny omalle kohdalle sitä, että taidan olla yksin aina.. vanhemmatki sitä mieltä.. en omista ees kavereita.. jotain mussa on ja pahasti vikaa.. kun en kelpaa kellekkään.

Just, sun vanhemmissa se vika näköjään on.

Miksi annat vanhempiesi puhua sinulle noin?

Vierailija
36/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi vain parasta, että "unohdat" naiset ja tyydyt elämään yksin. Nauti vapaudesta ja helposta elämästä.

Se nyt on puhdasta matematiikkaa, ettei naisia riitä kaikille miehille, koska Suomessa on miehiä huomattavasti enemmän. Naisilla on varaa nirsoilla.

Miehenä sulla ei ole siihen varaa, olisi otettava vain se nainen joka sinut huolii. Ja naisten taso on mikä on.

Et jää mistään paitsi, vaikka eläisit poikamiehenä koko elämäsi.

Naisten taso on mitä on? Naiset ollaan kasvatettu siihen ettei saa liikaa ripustautua yhteen ihmiseen. Suomalainen nainen pärjää, koska on pakko.

Tuonnit tulevat järjestään semmoisista kulttuureista joissa naiset joutuvat turvautumaan mieheen. Lopulta osa heistäkin sopeutuu ja 'suomalaistuu'.

Vierailija
37/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit hienossa ravintolassa ja sä maksat sen naiselle niin eiköhb kiinnostu

Vierailija
38/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Vierailija
39/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja trollaa. Tälle esitettiin asiallinen kysymys mihin ei vaivaudu vastaamaan.

Vierailija
40/230 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit hienossa ravintolassa ja sä maksat sen naiselle niin eiköhb kiinnostu

Treffit porvoolaisessa ravintolassa kouvolalaisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän