Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kivoja perusvaatteita

Vierailija
05.06.2021 |

Siis ihan tavallista siistiä käyttövaatetta. Toimistoon sopivaa. Kuitenkin suht eettisesti tuotettua, eli ei H&M tmv. Haluaisin ostaa selkeitä ja helppoja vaatteita, ehkä pienellä jujulla. Kotimaisuus plussaa. Hintakin saa olla korkeampi, jos tiedän että menee käytössä usean vuoden ajan.

Kotimaiset vaatteet on vaan yleensä jotenkin outoja. Mekot on telttoja tai muuten vaan tätimäisiä. Leikkaus ei ole hyvä, kuosit on räikeitä. Ym ym outoja juttuja.

Vinkatkaa hyviä merkkejä! Olisi kiva löytää muutama luottomerkki. En ole ostanut vaatteita enää aikoihin (eipä niitä nyt etätöissä pahemmin ole tarvinnutkaan). Mutta siis hirveä ongelma, kun en tiedä mistä lähtisin vaatekaapin täytettä etsimään!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika, legginsit, toricrocsit onhan niitä vaikka mitä.

Vierailija
2/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando. Sieltä saat kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniqlo eu, siellä erityisesti merinovillaiset paidat, poolot ja neuletakit, pellavamekot, t-paidat, kevytuntuvatakit ym. laadukkaista materiaaleista valmistetut, helppo yhdistää tosiinsa, ajattomia ja kestäviä.

Vierailija
5/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet Prismaan, katselet sopivat perusvaatteet. Yksiväriset on varmimmat. Sitten kuosit. Sensijaan tekstipaidat jotka ei tarkoita mitään (pl sponsorit) ei sovi aikuiselle naiselle.

Vierailija
6/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosh

7/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andiata ei ole koskaan pettänyt! Vaatteet ovat laadukkaita ja ajattomia.

Vierailija
8/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosh, Arket, COS. Kahden jälkimmäisen eettisyydestä en tosin mene takuuseen.

Vierailija
9/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

R Collection

Vierailija
10/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Nosh löytyy muutamia vaatteita, mutta ne jotenkin itselläni on leimautunut äitiysloma-aikaan ja pienten lasten äiti -aikaan. Muutama vaate kyllä edelleen käytössä (T-paitoja).

COS on jo jotenkin liian outoja… oon kyllä nettisivuja silloin tällöin selaillut. Andiata joo, täytyy katsastaa! Uniqlo löytyy jo untsikoita, muita vaatteita en ole tajunnut kokeilla. Täytyy katsastaa! Arket on ihan uusi tuttavuus!

Vierailija
11/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R Collection

Jeps! Anorakki niskaan, "raksamiesretkeilypökät" päälle, goretexkompurat jalkaan ja näin on suomimamma valmis valloittamaan maailmaa! Chic!

Vierailija
12/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaile näitä :)

https://www.weecos.com/fi/shops

Vierailija
13/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt Hgistä pari pienempää vaatekauppaa, jotka toivottavasti sinnittelevät tämän pandemian yli hengissä. Valikoima on lähinnä eu-tuotantoa, eihän niistä tiedä missä ne ovat tehty. Nämä vaatteet ovat aikuiselle naiselle mutta eivät tätimallia ja joka lähtöön löytyy. Hintataso on halvempi kuin esim m-mekolla.. Hyvä puoli on että olen löytänyt sopivan pituisia vaatteita. Suomalaiset vaatteet ovat suurelta osin juurikin säkkimallisia mekkoja, jotka ovat puoli metriä liian pitkiä 155 cm pitkälle. Värivalikoima on myös beige, hailakat pastellit ja maanläheiset värit. Itse pidän kirkkaammista väreistä, en kuitenkaan mistään mummokuoseista. Verkosta en viitsi vaatteita ostaa ennen kuin niitä esitellään lyhyempien naisten päällä.

Vierailija
14/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ril’s

Vierailija
15/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime vkolla kesäksi mekon Zarasta viihdyn siinä töissäkin ja toimitus tuli kotiovelle 2 pvässä

Vierailija
16/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään vaatteesta et etukäteen tiedä että menee useamman vuoden.

Makukin muuttuu ja kyllästyyhän samaan rääsyyn.

Älyttömät.

Vierailija
17/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen löytänyt Hgistä pari pienempää vaatekauppaa, jotka toivottavasti sinnittelevät tämän pandemian yli hengissä. Valikoima on lähinnä eu-tuotantoa, eihän niistä tiedä missä ne ovat tehty. Nämä vaatteet ovat aikuiselle naiselle mutta eivät tätimallia ja joka lähtöön löytyy. Hintataso on halvempi kuin esim m-mekolla.. Hyvä puoli on että olen löytänyt sopivan pituisia vaatteita. Suomalaiset vaatteet ovat suurelta osin juurikin säkkimallisia mekkoja, jotka ovat puoli metriä liian pitkiä 155 cm pitkälle. Värivalikoima on myös beige, hailakat pastellit ja maanläheiset värit. Itse pidän kirkkaammista väreistä, en kuitenkaan mistään mummokuoseista. Verkosta en viitsi vaatteita ostaa ennen kuin niitä esitellään lyhyempien naisten päällä.

Kuulostaa hyvältä! Mitkä nämä liikkeet ovat? Asun Helsingin lähistöllä, sijainti ei ole ongelma. Eli ihan kivijalkakaupatkin käy :)

Vierailija
18/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonprix

Vierailija
19/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pitäisi tietää oletko mies vai nainen. Lähdetään siitä.

Vierailija
20/32 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistään vaatteesta et etukäteen tiedä että menee useamman vuoden.

Makukin muuttuu ja kyllästyyhän samaan rääsyyn.

Älyttömät.

Nyt haluaisin ostaa niin ajatonta, että on käytössä pitkään. Ainakin joistain merkeistä voi pääsääntöisesti sanoa, etteivät kestä pitkään käytössä. Kaipaisin sellaisia merkkiä, joista muilla on kokemusta että ovat kestäviä.