Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit jos kaikilla lapsillasi olisi ulkomaalainen kumppani?

Vierailija
05.06.2021 |

Mitä ajattelisit? Olisiko järkytys?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
2/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että mistähän hitosta noita lapsia on lisää tullut. Ja olisin kyllä surullinen jos lapseni eroaisi maailman ihanimmasta puolisostaan. 

Minulla on kyllä työkavereinakin paljon muualta Suomeen muuttaneita firmamme tekee kansainvälistä työtä paljon, joten ei ole mikään outo juttu itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi ulkomaalaisia naisia niin olisin epäonnistunut äitinä. Jos miehiä niin mieheni olisi epäonnistunut isänä

Vierailija
4/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos olisi ulkomaalaisia naisia niin olisin epäonnistunut äitinä. Jos miehiä niin mieheni olisi epäonnistunut isänä

Oletko. Rasisti

Vierailija
5/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika mukavaakin. Ot. Armi Kuuselan sisaruksillakin oli usealla ulkomainen mies. Kauniita kaikki.

Vierailija
6/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko. Rasisti

en. Ja kohtelisin puolisoita hyvin. 

Vierailija
7/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallani on aasialainen vaimo ja heillä on myös 2 lasta. :)

Vierailija
8/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisi ihana ajatus tulevasta monikielisestä ja -värisestä ympäri maailmaa asuvasta lastenlapsijoukosta. Kesällä kokoaisin mukulat mökille oppimaan toisiltaan kielitaitoa ja erilaisten kulttuurien arvostusta.

Vierailija
9/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa

Vierailija
10/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän olisi. Itselleen ne kumppanin valitsee eikä minua varten. Oma elämänsä, pääasia että kumppani, oli sitten minkämaalainen hyvänsä, kohtelee lastani hyvin

Vierailija
11/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräisi ihana ajatus tulevasta monikielisestä ja -värisestä ympäri maailmaa asuvasta lastenlapsijoukosta. Kesällä kokoaisin mukulat mökille oppimaan toisiltaan kielitaitoa ja erilaisten kulttuurien arvostusta.

Hieno visio!

Vierailija
12/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin mitä olen tehnyt väärin.Varsinkin jos olis tytär kyseessä.

Vierailija
13/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella tyttärelläni onkin.  Toinen on naimissa Sveitsissä.  Ja toisella on brittiläinen poikaystävä Englannissa, missä tyttö opiskelee.

Sveitsiläisen miehen tunnen hyvin, käynyt useita kertoja täällä Suomessa ja me heillä.

Brittiläisen poikaystävän olen nähnyt vain valokuvissa ja videoissa.

Mitä kummallist siinä on, että globaalissa maailmassa nuoret löytävät kumppanin opiskellessaan ja työskennellessään ulkomailla?

Vierailija
14/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on hyvä ulkomaalainen kumppani niin ilman muuta on tervetullut. Ennemmin se kuin joku peräkamarin poika korvesta.

Vierailija
15/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdella tyttärelläni onkin.  Toinen on naimissa Sveitsissä.  Ja toisella on brittiläinen poikaystävä Englannissa, missä tyttö opiskelee.

Sveitsiläisen miehen tunnen hyvin, käynyt useita kertoja täällä Suomessa ja me heillä.

Mitä kummallist siinä on, että globaalissa maailmassa nuoret löytävät kumppanin opiskellessaan ja työskennellessään ulkomailla?

Nykyään kumppanit löydetään netissä!

Vierailija
16/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Toki toivon, että yhteinen kieli löytyisi, mutta nykyään nuoret osaavat englantia.

Vierailija
17/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kumppanit löydetään netissä!

Ja usein just yliopistovaihdossa ja ulkomailla työskennellessä. Noin omakin lapsi löysi seurustelukumppanin.

Vierailija
18/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pojalle opettanut pienestä pitäen ettei kannata vakiintua, tyttöjä/naisia voi panna ja käyttää huvituksiin, mutta ei ikinä saman katon alle asumaan.

Esimerkkinä olen käyttänyt pojan äitiä ja minun tekemiä virheitä, hyvin on tajunnut ettei ikinä olisi pitänyt sekaantua ko. Henkilöön.

Vierailija
19/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on hyvä ulkomaalainen kumppani niin ilman muuta on tervetullut. Ennemmin se kuin joku peräkamarin poika korvesta.

oletko rasisti?

Vierailija
20/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pojalle opettanut pienestä pitäen ettei kannata vakiintua, tyttöjä/naisia voi panna ja käyttää huvituksiin, mutta ei ikinä saman katon alle asumaan.

Esimerkkinä olen käyttänyt pojan äitiä ja minun tekemiä virheitä, hyvin on tajunnut ettei ikinä olisi pitänyt sekaantua ko. Henkilöön.

AIKa sairasta