Mistä edullisia rintaliivejä isoille rinnoille?
Ärsyttää kun rintaliivit maksaa niin julmetun paljon ettei ole varaa ostaa uusia. Mistä siis isoille rinnoille tukevat liivit halvalla?
Oken harkinnut ihan tämän takia pienennysleikkausta et vois vaan mennä johonkin Lindexiin ja napata halvat liivit.
Kommentit (45)
Jos parinkympin liivejä etsit, niin niitä saa etsiä. Joistakin liikkeistä saattaa löytyä alta viidenkympinkin. Riippuu vähän mitä pitää kalliina ja mitä liiveiltään vaatii. Itselläni liivit maksavat väh. sen satasen mutta olen valmis tuon maksamaan, kun tiedän saavani liiveistä tarvitsemaani tukea ja liivit istuvat päälläni hyvin ja näyttävät kauniilta. Joten kannattava sijoitus.
Lumingeriesta löytyy hyvälaatuisia liivejä noin 30-40€:lla. Käytä sivuston kokolaskuria, se on hyvä ja aika tarkka. Myös asiakaspalvelu on asiantunteva ja kannattaa kysyä vinkkiä jos on epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Lumingeriesta löytyy hyvälaatuisia liivejä noin 30-40€:lla. Käytä sivuston kokolaskuria, se on hyvä ja aika tarkka. Myös asiakaspalvelu on asiantunteva ja kannattaa kysyä vinkkiä jos on epävarma.
Koko on D85.
Satasen per liivi...huh. Ei ois ikinä varaa ostaa niin kalliit. Mielestäni 60€ on ko kallis. Joku 30€ alkaa olla hinta johon ehkä olisi varaa.
Vierailija kirjoitti:
Koko on D85.
Satasen per liivi...huh. Ei ois ikinä varaa ostaa niin kalliit. Mielestäni 60€ on ko kallis. Joku 30€ alkaa olla hinta johon ehkä olisi varaa.
Tämä siis ap
Pienennysleikkaus vasta maksaakin.
Vierailija kirjoitti:
Koko on D85.
Sulla on väärän kokoiset liivit. Jos on oikeasti tuon kokoinen, ei harkitse pienennystä,
Vierailija kirjoitti:
Koko on D85.
Tuota 85D kyllä löytyy aika hyvin ihan tavisautomarketeistakin. Meitä on moneen junaan, mä matalapalkkaisena kyllä maksan tuo satasen hyvistä liiveistä. Säästän sitten muualta.
Toivottavasti löydät sopivat itsellesi.
No siellä lindexissäkin on vaikka kuinka monet tuossa koossa. Mikä niissä on vikana?
Mulla koko E85 ja ihan peruselämään olen löytänyt halvalla Tokmannilta Pola plus-merkkisiä, samoin Triumphilta varsin edullisia. Parhaat liivini ovat Everlace-kutsuilta vuosien takaa (n. 50 e). Kalliimpia löytyis sitten merkkiliikkeistä vaikka kuinka, niissäkin on joskus alennusmyyntejä.
Olen tilannut ihan Ellokselta, viidelläkympillä saa jo ihan hyviä liivejä. Mulla E85. Luulisi tuota deetä löytyvän halvemmallakin, ei ole niin harvinainen koko kuitenkaan. Mutta laatu toki maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Koko on D85.
Esim. Ellokselta näyttäisi löytyvän tuota kokoa päälle 200 eri rintaliiviä, ja halvin hintakin on 15 euron luokkaa.
Riippuu varmaan kuinka isot. Tarkoitatko sellaisia kokoja, joita ei marketista löydy ollenkaan (vai jotain kokoa jota voi harvoin tietyistä paikoista löytää)? Ehkä netistä silloin voisi saada halvalla, mutta riskillä sitten kun sovittamaan ei pääse.