Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä edullisia rintaliivejä isoille rinnoille?

Vierailija
05.06.2021 |

Ärsyttää kun rintaliivit maksaa niin julmetun paljon ettei ole varaa ostaa uusia. Mistä siis isoille rinnoille tukevat liivit halvalla?

Oken harkinnut ihan tämän takia pienennysleikkausta et vois vaan mennä johonkin Lindexiin ja napata halvat liivit.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumphin tristar urheiluliivit on mukavat, tukevat ja hintaa marketeissa n. 40 e.

Vierailija
22/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

85D:tä saa ihan joka paikasta. Myös halvalla.

Luultavasti pidät väärän kokoisia liivejä, mutta jatka noin, jos haluat edullisia.

T. 80G, joka mielellään maksaa satasen oikeast kestävistä ja tukevista liiveistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota 85D:tähän saa suunnilleen joka paikasta. Jos tuntuu että kaikki liivit on aina huonoja päällä eikä tue tarpeeksi, vika on silloin todennäköisesti väärässä koossa eikä niiden hinnassa.

Vierailija
24/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Mary of Sweden 50 euroa olikohan 110DD koko.

Vierailija
25/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt Ellokselta ostaa ??

No tuota ööö, aika moni? Samoja tuotemerkkejä sieltä saa kuin muistakin kaupoista, ja monesti vielä halvemmalla, kun sähköpostiin tulee jatkuvasti niitä -40% -kuponkeja.

Vierailija
26/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosi lihava ja isorintanen 168/111 nainen, joka helposti löytää ihan marketistakin halpoja nättejä rintaliivejä. Oma kokoni on 95F ja sitä kokoa löytyy vielä helposti. Valitettavasti tuota isompia joutuu jo etsimällä etsimään.

Vierailija
27/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koko D110. Halpa-Hallista olen löytänyt noin kympillä, vuosia kestäneet.

Vierailija
28/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Anita-mallisto on ollut paras.

Vierailija
29/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko on oikea mutta usein halvemmissa liiveissä liian kapea takakappale kahdella hakasella ja liian venyvät kapeat olkaimet. Usein myös tosi löysää lörppää materiaalia.

Ap

Vierailija
30/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko on D85.

Satasen per liivi...huh. Ei ois ikinä varaa ostaa niin kalliit. Mielestäni 60€ on ko kallis. Joku 30€ alkaa olla hinta johon ehkä olisi varaa.

kuinka paljon niitä tarvitset. eikö vaikka 20kpl olisi hyvä ja kestää usean vuoden ajan käyttöä. siinä määrässä säästäisit 600e  (60e-->30e) ja sen 600e tähden sinä harkitset pienennysleikkausta?

Vierailija
31/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changesta olen itse ostanut sekä nettikaupoista.

Vierailija
32/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeeesti, Ap, 85D ja luulet oleva isorintainen ja ihan pienenysleikkauskin pitää saada?

No hu-huuh.

Vierailija
33/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 70E ja joskus löytyy cittaristakin. 85D ei ole kovin harvinainen, mutta kannattaa silti tarkistaa koko, jos ei oo hyviä.

Vierailija
34/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko on oikea mutta usein halvemmissa liiveissä liian kapea takakappale kahdella hakasella ja liian venyvät kapeat olkaimet. Usein myös tosi löysää lörppää materiaalia.

Ap

.. Minkä takia juuri hinta on edullinen, koska halpa materiaali. Suosittelisin oikeasti liivikauppaan menemistä ja ammattitaitoisen myyjän kanssa oikeiden ja tukevien liivien hankkimista. Nyt myydään alennuksessa talven ja kevään mallistoja pois, tuolla varsin normaalilla kuppikoollasi löydät liikkeestäkin edullisia.

Vierailija
35/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kuppilaisena olen kironnut sitä, että aina on isoja kuppikokoja tarjouksessa. Nykyisin ostan Cellbesiltä ja Prismasta. Kummastakin löytyy edullisia, ja Cellbesin kokovalikoima on laaja. 

Vierailija
36/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 70E ja joskus löytyy cittaristakin. 85D ei ole kovin harvinainen, mutta kannattaa silti tarkistaa koko, jos ei oo hyviä.

Mulla 65E eikä löydy marketista tai "tavallisista" vaatekaupoista mitään :( isoilla ympäryksillä kyllä löytyy vaikka mitä.

Vierailija
37/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkä hintaluokan liiveistä nyt puhutaan, mistä ostettuja? Suosittelen kuitenkin tarkistamaan sen koon. https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri

Vierailija
38/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta osaako joku kertoa, kerrotaanko mitenkään noissa nettikaupoissa mikä on sopiva rintojen etäisyys millekin mallille? Minulle yleinen ongelma, että kaarituellisissa kupit on liian kaukana toisistaan ja sitten hiestävät. Pitää aina valkata liivit sillä perusteella, että välikaistale olisi mahdollisimman lyhyt.

Vierailija
39/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienennysleikkaus vasta maksaakin.

Mutta vain kerran, ja todella isoille julkisella halvemmalla.

Kuvitelkaa, että eräät maksavat siitä, että saavat riesakseen suuret rinnat ja kaikkien tavanomaisten harmien lisäksi vielä ne kiusat, joita voi tulla silikoneista. Käsittämätöntä tällaisen mielestä, joka ei ole vuosikymmeniin löytänyt sopivia eikä varsinkaan mukavia H-kupin liivejä.

Vierailija
40/45 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta osaako joku kertoa, kerrotaanko mitenkään noissa nettikaupoissa mikä on sopiva rintojen etäisyys millekin mallille? Minulle yleinen ongelma, että kaarituellisissa kupit on liian kaukana toisistaan ja sitten hiestävät. Pitää aina valkata liivit sillä perusteella, että välikaistale olisi mahdollisimman lyhyt.

Ei kerrota. Joskus sain muuten hyvät, mutta yksi kuppi oli 1/3, toinen 1/3 ja takaosa myös 1/3 koko ympärysmitasta. Voit päätellä, että ei kovinkaan istuva malli ollut, kun suuri osa kupeista oli kaukana kainalossa. Mutta eipä tullut kainalotissejä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi