*¤*¤*Ensikot Maanantaina*¤*¤*
Kommentit (44)
Nauku: Tosi kurja toi sun verisuonijuttu!!! Kylläpä se osas tuhrata sun kätes oikeen kunnolla sitä näytettä ottaessa... =( Toivottavasti sun ei tartte siihen " verenohennuspuuhaan" joutua.
Siru: Ompa sulla hölmö pomo, kun on laittanu sut opiskelijaa ohjaamaan ilman sun lupaa. =/ Koitahan jaksaa... :)
Tigger: Mun ukko meinas, että sen tarttee kohta köyttää mut sänkyyn kiinni loppu ajaksi... sain nimittäin ton eilisen kaatumisen lisäks telottua mahaa lipastoon tänään päivällä... =)
Kesis: Kiva kun pääsit yllättäen ultraan!!! Tosin syy ei ollut kiva - toivottavasti pahoinvointi helpottaa! Mut siis ihanaa, että pieni vauveli siellä kasvaa, siellä missä pitääkin. =)
Viipuli: Sitä vaukirjaa on tullu luettua tosi paljon tässä raskausaikana... se olikin mun mielestä koko ekan neuvolakäynnin paras juttu! Kiva, että sun neuvolakäynti meni hyvin ja oli mukava terkka, vaikka se vaihtuukin. Toivotaan että se uuskin on kiva.
Ope: Itse asiassa siellä tiellä oli tulossa autoja.. mutta ylittämään lähtiessä ne oli vielä kaukana, mut en sitten tiedä kuin lähellä ne oli siinä kun kaaduin... En jääny kattelee. =) (Siinä saa ajaa 70km/h.)
Kandi: Kuulosti tosi kamalalta se sun kipukohtaus. =( Toivottavasti ei tuu toiste uudelleen.
FOBIA galluppiin: Mulla ei oo mitään fobioita... ainakaan vielä..
ON: Oltiin siellä taysin synnytysvalmennuksessa ja se oli aika turha. Kätilö oli semmonen nuori nainen ja ihan kiva, mutta siinä se sitten olikin. =) Kysyin kotimatkalla mieheltä, että kumpi valmennus (napapiiri vai tays) oli parempi, ni se tokas, että " kysyksä tota ihan tosissas?!" . Eli siis napapiirin valmennus oli paljon parempi ja antosampi!!!!
Pitää lopettaa, kun ukko hermostuu.. se on 1/2h odottanu, että aletaan kattoo Lupausta, joten pitää mennä. =)
Burde ja Penni-Enni 34+1
Nyt huomasin housuissa vähän vanhaa vertakin; voitte kuvitella minkä asteen paniikki alkaa olla... Suorastaan pyörryttää, ihan vaan tuon epätietoisuuden vuoksi. Onneksi muhku potkiskelee aika ajoin tarmokkaasti, eli se on ainakin ihan kunnossa. Ja mullahan on perjantaina neuvola, pyydän että tekisivät sisätutkimuksen samalla. Jos verta tule enää huomenna, rauhoitun.
Mä olisin oikeasti ihan kypsä jäämään äitiyslomalle jo nyt, kun nuo työt ei inspaa yhtään, ja tuntuu että vaan vaarannan terveyteni (ja ennen kaikkea muhkun hyvinvoinnin) hosumalla siellä... Kun viikkoja ei ole millään mittapuulla niin paljon, että synnytys saisi käynnistyä. Ehkä sitten reilun kahden kuukauden päästä se ei enää olisi katastrofi, mutta nyt se olisi! Onneksi työvuoroja on nyt tosi vähän, syyskuun listassakin vain 2-3 vuoroa viikossa...
Mutta nyt niitä kommentointeja...
Nauku, sullahan on ollut tosi huonoa tuuria sen verikokeen kanssa! Mutta kyllä muutkin on syöneet niitä verenohennuslääkkeitä, varmasti löytyy tältäkin palstalta haku-toiminnon avulla juttua.
Siru, yritä vaan saada miehesi ymmärtämään, että sun kropallesi tärkeämpää on vauvan kasvattaminen kohdun suojassa, ei painonhallinta. Ei se varmaan pahalla sitä tarkoita, mutta miehet tuntuvat sanovan ajatuksensa ääneen vähän helposti. Ja sitten synnytyksen jälkeen paino voi pudota nopeastikin, eli kyllä se vanha kroppa sieltä palautuu aikanaan! Tokaisepas joskus miehellesi, että yrittäisi itse olla raskaana lihoamatta..
Voi Retu-raukkaa, onpa teillä tosiaan huonot etuudet siellä kuningattaren maassa! Muistan niitä kauhistelleeni kun olin au pairina siellä, mutta eihän se ollut itselle ajankohtaista silloin 16-vuotiaana :) Saat varmaan kuitenkin sairaslomaa ihan loppuvaiheessa, jos siltä vaikuttaa? Tai edes viimeisen viikon palkatonta vapaata?
Viipuli, missä päin K-Suomea asustelet? Jyväskylässä vai jossain muualla?
Ja Osse sai äitiyspakkauksen, ihanaa :) Toivottavasti reissu Saksaan sujuu kivuttomasti. Paljonko muuten maksoit lennoista; oliko halpalennot vai " oikean" hintaiset? Vähän ollaan suunniteltu miehen kanssa, että jossain vaiheessa mennään käymään siellä, kun niin moni tuttu on kehunut maata (ja me molemmat ollaan tankattu saksaa viidennestä luokasta lukion alkuun saakka, eli pari sanaa jopa osattaisiin sanoa siellä :)).
Kesis, onko kaikki teekkarit joko VTT:llä tai Nokialla töissä?! Ja mitä sä tarkalleen teet siellä?
Poppis, jäi kauheasti kiinnostamaan, mitä kouluja oot käynyt Ausseissa? Me oltiin siellä miehen kanssa välivuosi lukion jälkeen, ja oli ihanaa. Haluaisin kauheasti sinne vaihtoon tai töihin, mutta täytyy nyt katsoa minne elämä heittää...
Toiseen gallupiin vielä: ollaan oltu yhdessä reilut kolme vuotta, ja kohta kihloissakin sen 3v. Me tosiaan tavattiin kun mä tulin Britanniasta kotiin vanhempien luokse kesäksi, ja mies heti ilmoitti seurustelun alussa, että on lähdössä syksyllä vuodeksi Australiaan. No, eihän mulla ollut muuta vaihtoehtoa kuin lähteä perässä ;) Sinne jäi vaivalla ansaittu opiskelupaikka Lontoossa ja kaikki muut suunnitelmat, tämä kun oli rakkautta alusta asti! No, en ole katunut tuota siirtoa, ja ehtiihän sinne Lontooseenkin myöhemmin... Niin ja kihloihin mentiin jo niin aikaisin kun tuli sellainen päähänpisto, että " olisipas hienoa mennä kihloihin Sydneyssä" :)
Kandi & muhku vauhdissa, nyt muistan viikotkin: 21+6
Jouluntähtien palstalla oli viesti, että yksi mamma oli synnyttänyt eilen pienokaisensa viikolla 24+3. Neiti painoi kokonaiset 600g!
-> Nyt ainakin pyydän neuvolassa sitä sisätutkimusta, että pääsen vuodelepoon jos supistuksia tulee lisää!
*ei-paljon-yhtään-hysteerinen-kandi*
niisk, on tää hirveetä mutta toivottavasti ei löydy mitään.
nauku nyyhkijä