Onko miehen ammatilla merkitystä.
Kertokaa naiset kuinka tärkeänä pidätte sinkkumiesten ammattia. Jos otetaan vaikka tietokonealan insinööri ja metsässä työskentelevä metsuri. Kumpi ammatti nostaisi enemmän pisteitä
Kommentit (181)
Sanni16kerava kirjoitti:
Ei mitään merkitystä.
Deittailen vain varattuja.
Ammatilla ei väliä, kunhan nettotulot vuodessa on minimissään sen 100k€.
Eli oikeasti olet 47 vuotias eläkeläisneitsytpoikanen Keravalta ja asustelet äitisi kanssa.
Ei muuten ole merkitystä, mutta toivon ettei miehellä ole sellaista ammattia joka vaatii paljon ylitöitä ja matkustelua. Haluan viettää viikonloput ja lomat yhdessä mieheni kanssa.
Lentäjä-kirurgi olis turn off, koska ei olis koskaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ammatti yksi tekijä siinä missä ne muutkin tekijät, kuten ulkonäkö, luonne ja vaikka sotilasarvo. En valikoi miestäni pelkästään ammatin perusteella, mutta toki se ammatti voi tuoda joko plussa- tai miinuspisteitä siinä kokonaisuuden arvioinnissa.
Plussa- tai miinuspisteitä? Arvioitko kaikki aina noin tarkasti? Miksi? Kuinka monta pistettä saisit itse, jos antaisit rehellisesti itsellesi pisteet? Outoa.
Ollaanpa sitä kovin kirjaimellisia. Tottakai minulle on kehittynyt taipumus arvostaa tiettyjä piirteitä ihmisessä yli joidenkin muiden ja toisia piirteitä sitten pidän ennemmin jopa negatiivisina.
Jotkut negatiiviset piirteet ovat sellaisia, joiden kanssa pystyn elämään, jos positiivisia piirteitä on tarpeeksi. Jos kokisin että ihmisessä on liikaa negatiivisia ominaisuuksia, niin mihin ihmeessä minä hänessä ihastuisin?
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole merkitystä, mutta toivon ettei miehellä ole sellaista ammattia joka vaatii paljon ylitöitä ja matkustelua. Haluan viettää viikonloput ja lomat yhdessä mieheni kanssa.
Minulla taas toiveena yrittäjä siksi, että ymmärtää etteivät illat ja viikonloput välttämättä ole vapaita ja töitä on tehtävä kun niitä on - ei kellon mukaan. Toisaalta on mahdollisuus markustella loma-aikojen ulkopuolella vapaasti ja suunnitella itse aikataulunsa.
Olen huomannut naisia deittaillessani, että insinöörin ammatti on todella turn off.
Siksi sanon olevani sijoittaja.
Enkä edes kauheana valehtele, sitäkin lajia teen, mutta vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi metsuria, liekö tuollaisella edes lukiota käytynä. Edellytän puolisolta akateemista loppututkintoa, mielellään korkeampi kuin maisterin tutkinto.
Jotenkin tulee tunne ettet ole vielä löytänyt speksiesi mukaista puolisoa.
Kun kerran kysyt, niin kai sitä voi myöntää:
Metsuri ei pääse jatkoon. Tietotekniikkainsinööri ok jos DI.
Amisinssi saisi olla hyvin poikkeuksellinen, lähtökohtaisesti ei.
bersaukinen ei oo kyllä kovaa valuuttaa
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Ei mitään merkitystä.
Ammatilla ei väliä, kunhan nettotulot vuodessa on minimissään sen 100k€.Eli oikeasti olet 47 vuotias eläkeläisneitsytpoikanen Keravalta ja asustelet äitisi kanssa.
Vaikka sitten niin jos se sinua helpottaa.
Kurjaa että elät elämääsi negaatioiden kautta.
Siitä huolimatta, toivon sinulle kaikkea hyvää elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas toiveena yrittäjä siksi, että ymmärtää etteivät illat ja viikonloput välttämättä ole vapaita ja töitä on tehtävä kun niitä on - ei kellon mukaan. Toisaalta on mahdollisuus markustella loma-aikojen ulkopuolella vapaasti ja suunnitella itse aikataulunsa.
Ai? Mun kokemus yrittäjistä on just se, että ne on naimisissa puljunsa kanssa. Hyvä jos raaskivat edes viikon vuodessa pitää vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi metsuria, liekö tuollaisella edes lukiota käytynä. Edellytän puolisolta akateemista loppututkintoa, mielellään korkeampi kuin maisterin tutkinto.
Jotenkin tulee tunne ettet ole vielä löytänyt speksiesi mukaista puolisoa.
Tuo taitaa olla joku palstan vakitrolleista, siis mies.
Ei saa olla insinööri. Tämä on ykköskriteeri tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Mun kokemus yrittäjistä on just se, että ne on naimisissa puljunsa kanssa. Hyvä jos raaskivat edes viikon vuodessa pitää vapaata.
Sepä se 🤓 Lomat yleensä suunnitellaan niin että ne liitttyvät töihinkin. Nautin töistä enkä kaipaa pitkiä lomia.
Sanni16kerava kirjoitti:
Ei mitään merkitystä.
Ammatilla ei väliä, kunhan nettotulot vuodessa on minimissään sen 100k€.
Sanni koska ajetaan?
Markku45v
No, jos kyseessä olisi it-alan pelimiljardööri-insinööri (diplomi) tai metsuri, niin sillon valitsen metsurin.
Omani on työtön, joten ei ole merkitystä. Olkoon insinööri tai metsuri, eipä kumpikaan ammatti kerro välttämättä mitään siitä millainen ihminen itse on.
Olen aina arvostanut koulutusta ja älykkyyttä, ja siksi valitsisin tietokonealan insinöörin, ja oma mieheni itse asiassa on juuri sitä, ja DI. En tiedä, mistä keskustelisin metsurin kanssa, ja yliopiston käyneiden kanssa sitä samanhenkisyyttä yleensä löytyy ainakin minun kohdallani.
Varmasti metsureille on omat ottajansa, mutta en mene sotkemaan asioita niiden naisten sekaan, jotka metsureita halajaa.
Odotan kommentteja, että kyllä se metsurikin voi olla älykäs. No ehkä voi, mutta mieltymykseni nyt vain on korkeasti koulutettu mies. Kyllä lääkärikin olisi kelvannut minulle, samoin joku korkeassa asemassa oleva KTM. Mutta kelpaisiko akateeminen nainen metsurille? Uskon, että metsurit tahtovat aivan jotain muuta kuin yliopiston käyneen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus yrittäjät tykkäävät työstään enemmän kuin puolisostaan. Ehkä olet ollut juuri heidän kanssaan ja hävinnyt yrittäjyydelle. Työ voi olla yrittäjän elämän tärkein asia, se, mihin laitetaan paljon aikaa, rahaa ja energiaa. Työ tekee onnelliseksi, sinä et ilmeisesti tehnyt.
Paperilla minulla on (paljon) enemmän yhteistä insinöörin kuin metsurin kanssa, mutta jos metsurin kanssa arvot ja keskustelunaiheet synkkaavat, ehdottomasti jatkoon!