Fazerin laadun huononeminen
Olen viime aikoina maistanut muutamaa Fazer- tuotetta. En ole syönyt vuosiin maitosuklaata, enkä pahemmin keksejäkään, mutta nyt kun ostin muutaman levyn suklaata (Dumle, tuttifrutti, sininen, suffelipuffi, Geisha), olin suorastaan järkyttynyt, että mitä kuraa mulle on myyty. Pääsinpä maistamaan vielä keksejä kys. brändiltä, ja meidän taloudesta ei raha enää Fazerille virtaa.
Koska tämä tapahtui, vai onko maku vaan mulla muuttunut vuosien saatossa?🤔
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tää Fazer/palmuöljy-hullu on taas herännyt ja muka ei taaskaan ole pitkään aikaan tuotteita syönyt, mutta taas on todennut niiden muuttuneen huonoiksi. Sitten vastataan "toisena kirjoittajana", että syy on palmuöljyssä.
Joka kerta sama kaava.
Viimeksi, kun katselin kaupassa joulun alla, niin suklaiden hintahaitari halvoista huippukalliisiin ulkomaalaisiin suklaisiin sisälsivät kaikki palmuöljyä.
Mutta jostain syystä tuon kirjoittajan hyökkäys kohdistuu aina Fazeriin. Liekö saanut sieltä potkut laiskuuttaan tai tyhmyyttään?
Lindissä ei ole! Ostin kaksi jättirasiaa, jouluksi ja uudeksi vuodeksi. Laatutietoinen tietää mitä osta, eikä osta Fazerin sikaa säkissä.
Jos tarkoitat LINDTIN suklaita, niin niissä ON palmuöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen luopunut Fazerin suklaasta ja monista muistakin tuotteista jo ajat sitten. Ne ei enää ole yleensä yhtään niin hyviä kuin ennen.
Palmuoljyllä korvattu aito kaakaovoi, siinä selitys. Lisäksi sokeripitoisuutta nostettu ja kaakaon osuus jää pienenmmäksi
Vierailija kirjoitti:
Ja just nämä palmuöljystä valittavat syövät kaiken maailman lisäaineilla maustettua ja terästettyä Lidlistä ostettettua halpasapuskaa.
Myös syövät halpoja keksejä, jotka sisältävät hyönteisiä. Ostavat aina kaikkein halvimpia X-tra juustoja ja muita sapuskoita.
Ja sitten kehtaavat täällä valittaa jostain kotimaisesta suklaasta.
En osta MITÄÄN tuotetta, jossa on palmuöljyä. Harvoin mitään sieltä parjaamastasi Lidlistäkään. Enkä osta halpajuustoja, luomua usein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toblerone 360 g hinta 4,40 e (Kärkkäinen)
Todella hyvää, vanha perinteinen resepti. Ei sisällä palmuöljyä.
Ei sitä tarvitse edes ilmoittaa jos korvaa kaakaorasvan palmuöljyllä.
Mutta jos sisällösluettelosta puuttuu kaakaovoi, tietää että on korvattu palmuöljyllä
Pandan tuotteet kärsineet saman kohtalon. Juhlapöydän konvehdit täysin mauttomia, pelkkä sokeri makuna.
Fazerin tuotteet kalliita ja mauttomia. En osta.
Mitä Dominoille on tehty???? Koko on pieni eikä makua yhtään. Maistuivat kaakaolle joskus muinoin 😕
Vierailija kirjoitti:
Muistan vieläkin niiden vanhan kunnon Geishan ja Susun maut! Paljon terävämpiä kuin nykyiset.
Hyvä sanavalinta. Geisha oli todella herkullista joskus muinoin, muistan sen paperisen kääreenkin.
Jos jotain hyvää tästä täytyy keksiä niin suklaata ei tule enää himoittua eikä ostettua. Ja olin suklaaaddiktikin jossain kohtaa.
Mitä ihmettä, ostin äsken Kismetin ja sehän on ihan pieni nykyään!!!
Mitä helvttiä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, ostin äsken Kismetin ja sehän on ihan pieni nykyään!!!
Mitä helvttiä!
Kismet ei ole muuttunut. Edelleen sama koko ja rakenne kun 2v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Fazer huseeraa nykyään liikaa joka paikassa. Se ostelee jatkuvasti pienempiä firmoja ja niiden brändejä itselleen laadun kustannuksella. Keskittyisi siihen mitä ihmiset odottavat: laadukkaisiin tuotteisiin.
Koreat kuoret mutta valjua jopa huonoa itse tuote. Olisi korkea aika Fasulla herätä miettimään kannattaako tuommoinen huijinki. Kyllä kansa huomaa eron herkullisen ja esanssisokerisen pahvin välillä. Jälkimmäistä hyllyissä ihan liikaa.
Geisha ennen 1. Nyt viimeinen.
Palmuöljyidiootit, en osta sitä koska Malesiassa kaadetaan sademetsää.
Mäntyidiootit, on osta suomalaista paperia koska kaadetaan metsää ja ne avohakkuut plus liito-oravat.
Suomalit=Euroopan onttopäät.