Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin onnellinen ja ylpeä itsestäni!

Vierailija
03.06.2021 |

Kukas se kissan hännän nostaa jollei kissa itse?

Lapsella loppuu lukion eka vuosi, ja hyvin on mennyt, 8-9:ä tulee, panostuksesta riippuen.
Olen ollut lapsen kanssa kahdestaan siitä, kun oli about vuoden ikäinen, isä on läheinen ja rakas, mutta sellainen viikonloppu-isä, eli yksin hoidan arkiset asiat.
Olen duunari, elänyt välillä tt-tuella eikä elämä muutenkaan ole silkkihanskoin kohdellut.
Eilen vaan havahduin hetkeen kun oltiin takapihalla pelaamassa sulkkista ja frisbeetä heittelemässä, että miten fiksu ja onnellinen lapsi mulla on:)
Aina saa kuulla/lukea trashia siitä, miten matalastikoulutetut yh:t on alinta pohjasakkaa ja niiden lapset tuomittu elämämkoululaisiksi. Jos on positiivista juttua yh:sta, se on aina joku multierikoisosaaja-muotisuunnittelija/aivokirurgi.

Oma äiti kuoli vuosi sitten, ja ihan kyynnellyin kun ex-anopin kanssa vaihdettiin kuulumisia viestitse (ei olla tavattu varmaan kymmeneen vuoteen) ja hän sanoi että kiitos kuuluu sinulle, itse olet lapsesi kasvattanut.

Niin sinä samankaltainen yh: kiitos kuuluu sinulle, hyvä sinä! Onnellista kesää!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on totta! Vielä vuonna 2021 tietyt ennakkoluulot elää sitkeästi ja itseasiassa tuntuu, että asenteet vaan muuttuu konservatiivisimmiksi ja oikeistolaisimmiksi. Vai onko se vaan tää sivusto? Tullut nyt korona-aikana eksyttyä tänne ja huhhuh. Koskaan en ole mikään ylin ihmisrakas ollut mutta jos näitä voisi pitää kansan yleisinä asenteina, muutun ihmisvihaajaksi.

Hyvää kesää teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi