Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käsihoito

Vierailija
03.06.2021 |

Antaisitteko vai annatteko naiset säännöllisesti käsihoitoa miehelle jos hän siitä pitäisi

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä menee molemminpäin. Itsekin saan välillä nauttia ihanasta rentouttavasta kokovartalohieronnasta ja sen päälle mies hoitelee minut käsin ja joillain leluistani loppuun saakka. Saan vain olla ja nauttia.

Itse sitten välillä ihan pyytämättä vaikka aamulla annan hänelle käsihoitoa, kun tiedän hänen siitä erityisen paljon nauttivan. Joskus sillä tekopimperollakin. Tänään esimerkiksi herättelin hänet kahvin laittoon käsilläni, tuntui tykkäävän kun nurmikkokin on jo leikattu :)

-n46-

Vierailija
22/28 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireettöminä viikonloppuaamuina pienet hoitelut ovat oikein mukava tapa heräillä ja herätellä. Tänäänkin minä hieroskelin vaimon pillua ja hän hipelöi kevyesti kulliani, niin että kummallakin alkoi vähän kostua ja tykyttää alapäässä. Ei täyshoitoa kummallekaan, mutta juuri sen verran, että sellainen kiva kutina jää päälle ja on jotain mitä illallekin odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vaimolta säännöllisesti joko käsihoitoa tai suihinottoa. Jos on jokin syy miksi ei voi laittaa spermoja sisään hän hän runkkaa tai ottaa suihin. Hän on sanonutkin että hänen miehensä ei tarvitse itse runkata jos hän on paikalla. Toisinaan hän laukeaa itsekin kun ottaa suihin ja lipsuttaa itseään samalla sormin. Joskus minä teen samalla sormin, mitta useimmiten hän itse. Huomasin jo nuorempana että munan imeminen kiihottaa häntä.

Vierailija
24/28 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamuinen toimenpide, ja molemminpäin.

Vierailija
25/28 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako mies minulle? EI. En minäkään hänelle.

Kyllä toki annan. minä saan mieheltä usein käsihoitoa, nuolemista imemistä, muullekkin kuin tisseihin. Sitten minä saa kikkeliä aina juuri sillä hetkellä kun minulla halu iskee. lisäksi mieheni on todella taitava kuiskimaan pieniä asioita, on monesti pikkarit kastuneet jo niistä. 

Kun näin on niin mies saa niyä mies pyytää, siis paljon muutakin kuin käsihoitoa.

Vierailija
26/28 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän voi itsekin tehdä sen, miksi minun pitäisi?

Mulla sama linja herkkunappulan kanssa.

Vierailija
27/28 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaako mies minulle? EI. En minäkään hänelle.

Onko koskaan tullut mieleen vaikka sellainen, että jos sinä annat hänelle niin hänkin voisi innostua? Vai onko kyse siitä, että minulle ensin tai kukaan ei saa mitään, koska minä ?

Onkos tullut mieleen, että mies saa aina kuitenkin. Joten, olisko miehen vuoro aloittaa se "antaminen" vihdoin?

Hinkkaa ite. Sen olet ansainnut.

Vierailija
28/28 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoresta asti penis on kiinnostanut, koska tytöllä ei oo sellaista ja se vähän kuin elää omaa elämäänsä puberteetissa olevalla pojalla. Se miten suurta nautintoa saan tuotettua pojalle/miehelle hyväilemällä peniksen vartta ja sen päätä. Miten varsinkin nuorella pojalla se aivan pystysuorassa kiihottuneena ja todella kova, mutta iho on niin pehmeää ja hän alkaa työnnellä sitä mun kädessä koska tekee niin mieli. Touhareissa ja siemensyöksyssä on sitten taas erikseen aivan oma lumovoimansa. Se miten kova kiima purkautuu rajusti sykkien ja varsinkin nuorena vaikka poika on monta kertaa jo lauennut lyhyen ajan sisällä, silti ampuu paksuja naruja. Mun suosikkikäsityö on kyllä kalun kanssa leikkiminen yhä edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän