Nainen lähti kesken kaiken treffeiltä pois kun kuuli että asun vuokralla
Sanoi että oikea mies ei asu 35-vuotiaana kuin omistusasunnossa, jätti juomankin puoliksi juomatta.
Onko nykymeno tosiaan tällasita? Erosin juuri pitkästä suhteesta
Kommentit (193)
et kai tosissasi tee johtopäätöstä yhden kokemuksen nojalta? Anna sen naisen mennä ja hanki itsellesi uudet treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kakskymppisillä naisilla on satojen tuhansien asunnot parhailla paikoilla. Isot velat niskassa monella, mutta kun pitää olla.
aika harvalla naisella on omistusasunto parikymppisenä. ehkä niillä, joilla pappa betalar ja vähän vanhempana niillä, jotka ovat erossa vieneet miehen asunnon tai puolet miehen omaisuudesta
Ostin oman ensimmäisen asuntoni 26-vuotiaana, kuten tekivät suurin osa ystävistäni. (Korkeastikoulutettuja ja naisia). Toki lainalla, mutta niinhän ihmiset tekee. 35-vuotiaana olin siis maksanut jo 9 vuotta lainaa.
Hei ap.
Get over it ja nyt lähden aamupalalle!
Vierailija kirjoitti:
Onpa hieno juttu, että naiset alkaa viimein tajuamaan sen, että miehestä ja parisuhteesta kannattaa etsiä hyötyä. Niin miehetkin tekevät, eli tussua, nöyttelypuudeli ja kodinnkone. Mitä miehestä muuta on hyötyä, kuin raha? Kulli vai?
Tässähän se hauska onkin: jos nainen miettii mitä miehestä hyötyy ja ottaa varakkaamman hyvän miehen, on hän onnenonkija. Jos hän taas rakastui päätäpahkaa köyhään mieheen hän on tyhmä, olisi pitänyt ajatella tulevaisuutta ja lapsia!
Vierailija kirjoitti:
et kai tosissasi tee johtopäätöstä yhden kokemuksen nojalta? Anna sen naisen mennä ja hanki itsellesi uudet treffit.
No kyllä tekee. Sen sijaan että tulisi kaapista ja voisi lakata halveksimasta naisia, menisi vaikka sinne omille poluilleen lopultakin.
Me miehet harrastetaan tota paljonkin, siitä ei vaan puhuta. Kun olin tässä joku aika sitten sinkkuna kävin paljon Tinder- treffeillä. Joidenkin muijien kanssa olin treffien loppuun asti, mutta usein piti lähteä kesken pois. Esim jos deiteille tulikin joku valas tai ruma, niin oli pakko lähteä kesken pois. Itse sanoin, että tuli akuutti työjuttu. Ihan yleistä tämä miehillä on. Muijat harvoin toimii noin. Mutta nyt kävi aplle noin. Muita oli rohkea. Kannattaisi naisten enemmänkin toimia noin.
Tuli mieleeni tapaus nuoruusvuosiltani. Kerroin deitilleni asuvani eräässä kaupunginosassa, mikä oli ns. "Paremman väen aluetta". Asia oli totta, mutta en asunut niissä hulppeissa omakotitaloissa, joissa oli suuret puutarhapihat, vaan alueen reunalla, ihan tavallisessa kerrostalossa. Kun tämä selvisi tapailumiehelleni, hän syytti minua valehtelusta ja pisti välit poikki. Niin että kyllä ne miehetkin osaa arvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kakskymppisillä naisilla on satojen tuhansien asunnot parhailla paikoilla. Isot velat niskassa monella, mutta kun pitää olla.
aika harvalla naisella on omistusasunto parikymppisenä. ehkä niillä, joilla pappa betalar ja vähän vanhempana niillä, jotka ovat erossa vieneet miehen asunnon tai puolet miehen omaisuudesta
Ostin oman ensimmäisen asuntoni 26-vuotiaana, kuten tekivät suurin osa ystävistäni. (Korkeastikoulutettuja ja naisia). Toki lainalla, mutta niinhän ihmiset tekee. 35-vuotiaana olin siis maksanut jo 9 vuotta lainaa.
Kellään ystävistäni (kaikki käyneet amk tai yliopisto) ei ole vielä omistusasuntoa. Helsinki, ikähaarukka 27–32.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hieno juttu, että naiset alkaa viimein tajuamaan sen, että miehestä ja parisuhteesta kannattaa etsiä hyötyä. Niin miehetkin tekevät, eli tussua, nöyttelypuudeli ja kodinnkone. Mitä miehestä muuta on hyötyä, kuin raha? Kulli vai?
Tätä peukutettu aivan onnessaan. Huhhuh, mielummin olisin sinkku kuin jonkun kanssa hyöty mielessä. Tai no, kyllä minä miehestäni hyödyn kun saan olla rakastavassa parisuhteessa, mutta nuo luettelemasi "hyödyt" ovat aivan onnettomia sen rinnalla mitä parisuhde voi olla parhaimmillaan.
Mikähän siinä on, että nämä aikuiset miehet, jotka edellinen kumppani on laittanut pihalle, eivät kykene hankkimaan itselleen kotia, edes vuokrattua saati sitten omaa?
”Pitkä parisuhde juuri päättynyt” = nainen laittanut pihalle, kun ei enää viitsinyt katsella äijän dokaamista/kroonista rahapulaa (ulosotosta johtuvaa)/yleistä saamattomuutta. Näitä tällaisia miehiä on yllättävän paljon.
Eikö se toisaalta ollut ihan hyvä, että nopeesti selvis ettei toista kiinnosta. Sitten vain uutta matoa koukkuun. Pahempi olisi, jos deitti olisi jäänyt, suostunut vielä tapaamaan ja vasta sitten sanonut, ettei kiinnosta.
Itselle sattui samantyylinen tapaus aikoinaan kun olin jotain 30v, tapasin terassilla pari nättiä tyttöä ja toisen kanssa juteltiin ja vietettiin tiiviimmin iltaa ja kiinnostusta oli molemminpuolin kunnes jossain vaiheessa tuli asuminen puheeksi ja sanoin että asun äitini kanssa hänen vuokra asunnossa niin tyttö häipyi vessareissulleen ja sen siliän tien. No seuraavana päivänä yritykselläni oli rekry ja minä olin mukana omistajana ja toimarina kun tuon tytön kaveri tuli viimeisenä haastatteluun ja haastattelun jälkeen kysyin haluaako kyydin kotiin tai jonnekkin, siinä samalla naureskelin että mihin eilen hävisitte niin tyttö tuumi kaverinsa olevan niin pinnallinen että ei seukkaa köyhien kanssa :) köyhäksi minut teki vissiin se kun asuin äidin kanssa koska hän oli huonossa kunnossa silloin, no äiti parani ja muutin sitten tämän toisen tytön kanssa omaan asuntooni ja nyt ollaan oltu naimisissa kohta 8 vuotta
AP TAISI JÄTTÄÄ KERTOMATTA ETTÄ ÄITI ANTAA TISSIÄKIN PÄIVITTÄIN JA JÄRJESTÄÄ NUKKE KODIN.
Vierailija kirjoitti:
Eikö saanut/kysynyt miehen tilanteesta mitään muuta? Tyhmä nainen, jääköön sinkuksi.
Voihan mies asua vuokralla, vaikka sijoituksissa satoja tuhansia euroja/työpaikka määräaikainen ja jatkosta ei varmuutta/matkatyö/eronnut parisuhteesta ja väliaikainen tilanne/omistaa useita sijoitusasuntoja ja asukkaat kustantavat vuokran/tykkää kyseisestä asunnostaan niin paljon, että jatkaa sen vuokran maksamista jne.
Voihan jumaliste: tyhmät miehet naisesta, kun kysytään, mikä hänessä kiinnitti huomiosi = silmät ja kokonaisuus (=tissit).
Tyhmä nainen miehestä: asuu vuokralla.
Tai mies voi asua vuokralla myös, koska on köyhä, pienituloisessa työssä tai työtön.
Voihan tuossa olla muukin pointti taustalla, kuin vain raha.
En itsekään ottaisi miestä, joka asuu vuokralla, koska minä en halua asua vuokralla, niin
miten sitten yhdistäisimme elämämme? Omissa asunnoissa, no sitä en itse halua, eli
jos ei mies ole valmis omistamaan kanssani puolta asunnosta niin sori, se oli sitten siinä.
Varallisuudestahan omistusasunto ei kerro mitään, voi tosiaan olla useita sijoitusasuntoja mutta itse asuu vuokralla. Minulle kyse on periaatteesta,
Ap oli onnekas, hän pääsi eroon golddiggeristä yhden juoman hinnalla. 😊
Ei tuossa ole voinut olla muusta kyse. Miksi naiselle olisi muuten niin tärkeää tietää, minkä verran miehellä on rahaa, kuin että nainen aikoo käyttää niitä rahoja ennemmin tai myöhemmin? Eikä vuokralla asuminen todista edes muuta kuin ettei ole saanut perintöä tai lottovoittoa tai muuta "ylimääräistä" rahaa.
Kyseinen nainen etsii vain elättäjää ja luksus-tyylisen some-elämän kustantajaa.
niin olisin lähtenyt minäkin. Kyllä yli 30 vuotiaalla on yleensä edes vähän lainaa pois maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole korkeakoulutettu ja olen 35 vuotiaana maksanut lainaa jo 15 vuotta.
Pääsee sitä tyylikkäämmin eroon.