En voi uskoa miten idiootti vanhin veljeni on
Hän ei ole oikein ikinä päässy naisten kanssa kunnolla tekemisiin, eikä siis seurustellut, vaikka ikää on jo melkein 30 vuotta.
Vanhempaninkin ovat jo ns. luovuttaneet hänen suhteen, eivätkä enää kysele että josko olisi miniäehdokas kiikarissa. Vapaa-aikoinaan vain pelailee tietokoneella ja treenaa salilla. Ei edes enää käy missään missä naisia voisi tavata.
Nyt eräs kaveriporukamme tuttu, hieman päälle 30v mukava nainen, hiljattain erosi pitkästä liitosta josta oli myös 2 lastakin siunaantunut (nykyään yhteishuoltajuus). Me olimme kaveriporukassamme jo pidempään pohtineet, että tuossa olisi veljelleni juuri sopiva nainen. Ja kun tämä nyt vapautui, niin yritimme saada tätä veljeni kanssa yhteen heti kun tiesimme että tämä nainen on valmis deittailuun.
Mutta mitä tekee veljeni? Ei yhtään mitään!
Olemme antaneet hänelle tämän naisen numeron, ja lisäsivät he toisensa facebookissakin kavereiksi.
Mutta veljeni suunnalta ei minkäänlaista aktiivisuutta!
Jotenkin suututtaa, eikö hän ymmärrä että tämä on luultavimmin hänen elämänsä tilaisuus saada kunnon nainen itselleen? Elääkö hän jossain haavemaailmassa ja haluaisi vain jonkun 20v silikonimissin?
En vain voi ymmärtää...Haluaako hän todella jäädä ikuisesti vanhapojaksi ja vain räplätä tietokoneellaan puntteja nostellen?
Miten tuollaisen miehen oikein saa toimimaan?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä!! Kaksi lasta saanut 30v nainen ei TODELLAKAAN houkuta!! Kenenkään saatanan muiden pentujen huoltajaksi ei OIKEA mies ryhdy koskaan! Pelle sellainen on.
Et voi puhua noin koska kokemusta ei selkeästi ole. Minun isäpuoli on aina ollut paljon parempi isä meille kuin meidän biologinen kylmä isä on koskaan ollut.
Tämä palsta on niin typerän mustavalkoinen.
YH äippä ole mikään palkinto nainen. Mieluummin yksin. Jätä veljesi rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
30+ kahden lapsen äippä ja pitäisi kiljua onnesta?
Mielummin ikisinkkuna kuin uusperhesirkus! Ei paljon kiinnostaisi elättää toisen miehen muksuja vaikka olisivat kuinka mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän nämä nyky naiset saisi tajuamaan, että EI kukaan mies tahdo itselleen "second hand" naista, varsinkaan kun sillä on jo ne rasitteet mukana.
Ei ~30v äippä ole oikeasti hot! Paremminkin Jaigs..
En ole äiti itse mutta kaverini on juurikin 32 vuotias kahden lapsen äiti ja fyysisesti paremmassa kunnossa kuin minä lapseton pullukka 26v. Miksi niin usein parjataan äitejä?
Ei se parjaus ulkonäöstä johdu tai luonteistakaan. Lapset vain muuttaa elämää niin paljon ettei kaikki sinkut siihen kuvioon sopeudu.
Kyllä täällä todella usein ulkomuotoakin haukutaan. Yleistetään äitien olevan ylipainoisia ja jopa rumia 🙄
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30+ kahden lapsen äippä ja pitäisi kiljua onnesta?
Mielummin ikisinkkuna kuin uusperhesirkus! Ei paljon kiinnostaisi elättää toisen miehen muksuja vaikka olisivat kuinka mukavia.
Juuri tämä. Tuossa paketissa saa niin paljon paskoja puolia, ettei voisi vähempää kiinnostaa.
Ja mitähän annettavaa sillä naisella olisi tälle veljelle? Mitä hän siitä hyötyisi? Harva nainen on tavoittelemisen arvoinen ylipäätään, saati sitten joku kolmekymppinen yh.
Veljesi voi myös olla aseksuaali/aromanttinen, eikä välttämättä edes halua kumppania. Miksi tämä tekisi hänestä "menetetyn tapauksen"? Kyseenalaistaisin enemmän omaa ajatusmaailmaa, jos parisuhteen näkee elämän ainoana tärkeänä asiana.
Kuulostaa että kaveri elää unelmaelämää verrattuna jonkun yh-mamman autonkuljettajana toimimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt systeri, pitää sitten vääntää rautalankaa.
Mä olen homo. Ja kyllä mulla miesystävä on, vaikka en oo sitä sulle esitellytkään.
Ei kuulle systeri sulle kuulu mun suhteeni ja sama pätee proidin,jos olin siskosi.Hiljasissa vesissä ne parhaimat kalat ui.Älä ala yhtään paritaa ketään.Pidä vain huoli omista asioistasi.Et ole veljesi vartia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän nämä nyky naiset saisi tajuamaan, että EI kukaan mies tahdo itselleen "second hand" naista, varsinkaan kun sillä on jo ne rasitteet mukana.
Ei ~30v äippä ole oikeasti hot! Paremminkin Jaigs..
En ole äiti itse mutta kaverini on juurikin 32 vuotias kahden lapsen äiti ja fyysisesti paremmassa kunnossa kuin minä lapseton pullukka 26v. Miksi niin usein parjataan äitejä?
Ei se parjaus ulkonäöstä johdu tai luonteistakaan. Lapset vain muuttaa elämää niin paljon ettei kaikki sinkut siihen kuvioon sopeudu.
Kyllä täällä todella usein ulkomuotoakin haukutaan. Yleistetään äitien olevan ylipainoisia ja jopa rumia 🙄
No näitä kaikkia juttuja nyt ei tarvitse niin vakavasti ottaa. Ainakaan kaikki ei varmasti ajattele niin.
Veljesi kannattaisi todellakin nyt harkita että haluaako olla loppuelämänsä yksin.
Tuossa ei auta nirsoilla jos on noin vanhana kokematon
Mikä velvollisuus veljelläsi on seurustella sen naisen kanssa? Jos ei se halua, niin et sinä voi sitä siihen pakottaa.
Huh huh. Kokemattomasta johonki lapsiperhearkeen hypätä. Ei varmasti. Jos sille jotain haluat ettiä, niin etippä joku lapseton sinkku.
Ap tässä vaikuttaa jotenkin jälkeenjääneeltä ja idiootilta. Anna veljesi olla rauhassa.
Paljonko ap:lla on ikää? 15 v? Todella lapselliselta vaikutat ja tuollainen ihmisten paritusyritykset ne vasta noloja onkin. Tehtiin sitä joskus yläkoulussa.
Jos sä olet tosissasi etkä provo, niin ihan vinkkinä: aikuinen ihminen päätää omista asioistaan. Ei sisko. Sinä tässä oot idiootti.
Älä huoli, oma setäni on ollut ihan samanlainen. Ei ole koskaan seurustellut varmaankaan kenenkään kanssa. Äitini kertoi, että nuorempana eräs mukava nainen oli ollut kiinnostunut sedästäni ja ilmeisesti setä myös hänestä. No pitkään ei sitä "suhdetta" kestänyt; joku oli sanonut sedälleni, että "Onpa tuolla xxxllä iso perse". Setäni luonne ei kestä tuollaista, joten se siitä. On nyt elänyt 70 vuotta itekseen lähes erakkona.
Anna veljesi elää omaa elämäänsä ja keskity sinä omaasi.
Tuollainen parittaminen on raivostuttavaa. Ei välttämättä ole match vaikka on molemmat sinkkuja. Kannattaa keskittyä omaan elämään.
Ei kaikki ihmiset halua heilastella ja se asia ei kuulu kellekään muulle kuin veljellesi. Teidän on aika hyväksyä hänet sellaisena kun hän on, eikä väkisin pakottaa johonkin teidän hyväksymäänne muottiin. Toi on tosi väärin ja ahdistavaa mitä äitinne kanssa teette veljellesi, jättäkää aikuinen ihminen jo rauhaan elämään elämäänsä omalla hyvällä tavallaan.