Iso kiitos verta luovuttaneille! Läheiseni sai sitä.
Hienoa, että luovutatte verta. Teette suuren palveluksen.
Omani ei kelpaa. Liikaa lääkeallergioita ja muuta häikkää.
Kommentit (12)
Luovuttaisin mielelläni useammin mutta kotikaupungistani lopetettiin Veripalvelun toimipiste, ei enää voi vaikka lauantaina poiketa, ja luovutuspäivät eivät koskaan sovi minulle...
Mun ruotsin opettaja kauppaopistossa aina sanoi, että saa olla pois ruotsin tunnilta, jos luovuttaa verta.
Kerran oli kauppaopistolla verenluovutusmahdollisuus.
Saamarin SPR löi mulle hermovaurion ja nyt ei suostu korvaamaan. Älkää menkö luovuttamaan!
En luovuta, koska veri kaupataan eteenpäin. Itse en saa siitä kuitenkaan penniäkään.
Kiitos tosiaan. En ois selvinnyt synnytyksestä mitenkään hengissä jollen ois saanu plasmoja ja punasoluja montaa yksikköä.
Vierailija kirjoitti:
En luovuta, koska veri kaupataan eteenpäin. Itse en saa siitä kuitenkaan penniäkään.
Voit itsekin olla joskus veren tarpeessa, eikä se maksa sinulle mitään. Sairaalahoidosta tulee toki lasku, joka on Suomessa sekin hyvin pieni. Veren saanti Suomessa on riskitöntä potilaalle.
Itse käyn luovuttamassa siksi(kin), että vanhempani kävi läpi raskasta tehohoitoa ja hankalan operaation. Sitten hän sairastui harvinaiseen verisairauteen. Ilman verta olisin nyt ilman isää. Kiitos kaikille luovuttajille meidänkin puolesta. Käyn tosi iloisena taas ensi viikolla suorittamassa tämän pikku toimenpiteen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksiko niiden työntekijöiden pitäisi siellä työskennellä ? Ja mitä sitä toimitiloja vuokraamaan. Tektta pystyyn.
On syy miksi ei luovutuksesta palkita. Tulisi narkkareita luuvuttamaan
Mestarin kehoituksesta luovutan verta säännöllisesti. Se on persu-verta.
Kiitos minunkin puolestani. Lähimmäiseni tarvitsi verta ja sitä saatuaan aina piristyi ja jaksoi taas vähän aikaa elää hyvää elämää syövän kanssa, joka lopulta vei voiton.
Luovutin itsekin verta, mutta tyhmyyttäni en syönyt rautakuureja ja verivarastoni vähenivät siinä määrin, että hiukseni harvenivat. Enää en uskalla luovuttaa; tämä on pinnallista, mutta vaikuttaa mielenterveyteeni.
-kiitos siis teille muille ja syökää ne tarjotut rautatabletit.
Epäitsekäs teko toisten hyväksi.
He ovat hyviä ihmisiä.