Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys. Muutin joen viereen, katsotaanko minua oudosti jos menen uimaan kotiovelta?

Vierailija
02.06.2021 |

Muutin juuri uudelle paikkakunnalle ja kerrostalokämppäni on ihan joen rannassa. Tyyliin 20-30 metriä ulko-ovelta seisot jo vedessä, ihan kuin jossain mökkirannassa mutta asunto on siis tuikitavallinen kerrostalobetonikuutio. Kauniilla säällä joella lipuu ohi jos jonkinlaista paattia, kanoottia, soutuvenettä, suppia ja vesiskootteria.

Kesän helleaaltoja ajatellen, onko omituista jos lampsin suoraan kotoa veteen uimaan? Tuntuisi tosi oudolta lähteä kotoa pelkissä uikkareissa ja aamutakissa ja pulahtaa veteen oman ikkunan alla. Tähän mennessä olen nähnyt vain naapuruston lasten tekevän näin. Katsotaanko minua oudosti jos muina av-mammoina lampsin ruhoni tuonne jokeen, jos tulee kuuma kesähelteillä?

Sori tyhmästä kysymyksestä, tällaisia ei kehtaa kysyä omalla naamalla ja nimellään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on uintipaikka, niin siitä vaan uimaan. Mä olen asunut uimapaikan lähellä, eikä kesällä ollut mitenkään harvinaista, että naapurit tulivat vastaan kylpytakissa tai uikkareissa ja pyyhe olalla. (Ja sitkeimmät jopa syksyllä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi