Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Marin ateria­edustaan: ”On kohtuullista, että pää­ministeri saa avun ja tuen arkeensa”

Vierailija
02.06.2021 |

Moni kahta työtä perheensä elättämiseksi tekevä yksinhuoltaja odottaisi varmaan samanlaista kohtuullisuutta arkeensa. Miehensä ilmeisesti makoilee illat sohvalla?

Kommentit (3679)

Vierailija
2721/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiedesdemari kirjoitti:

Onhan tuo ateria etu nyt vaan väärin.

Esimerkiksi pitkäaikaistyöttömien kulkee polkupyörällä tai kävellen kaikki kauppa-asiansa. Vähävarainen väsynyt yh käyttää lähikauppaan jonne roudaa muksut mukanaan, puhettakaan mistään prismoissa käymisestä edes. Kukaan ei siivoa mutta lapset tulee antaa huostaan jos ei jaksa.

Oikeasti, hei mitä me opetetaan lapsill mm. Sitäkään että on hienompia ihmisiä joille lankeaa kuin minulle illallinen, ja sitten on ne köyhät luuserit jotka ei ansaitse mitään apuja.

Kyse ei ole vain henkilöstä vaan koko käytännöstä. Se tulee lopettaa heti. Varat tulee jakaa vaikka satunnaisia lahjoita yhden perheisiin siivous ja lastenhoito lahjakortteina ja ulosotossa oleville pitkäaikaistyöttömille ruokaetujem muodossa - koska se on OIKEIN.

Ne köyhät luuserit saa jo ilmaisen elätyksen suomessa. Ei siinä enää mitään apuja tarvita lisää.

Niinhän Sannakin saa ja koko osaamaton avustajakaarti. Ja Sanna ei edes vapaaehtoisesti maksanut tuistaan veroa.

Onko Suomessa vapaaehtoisia veroja? Jos on jätän heti verot maksamatta Yleveroa myöten. Kirkollisveron haluan maksaa,  vaikka sekin taitaa luisua toiseen suuntaan.

Vierailija
2722/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä jaksetaan jauhaa. On tasan ymmärrettävää, että joku muu ostaa ruuat ja nythän se on selvitetty, että se ruoka on verollista. Kyllä syyttävän sormen voi osottaa esikuntaan, joitten pitäisi näistä asioista huolehtia. Jos pääministerille kuuluisi tämmöinen etu ja hän sitä käyttää niin asia ok. Itsekin hän halusi asian selvittää. Mitä siinä on mutisemista enää.

Ja jokainen isotuloinen kiireinen voi myös hankkia itselleen apuvoimia tarvittaessa. Ja pienituloiset ja tavalliset pulliaiset semmoista apua eivät saa kuten yleensä ei muutenkaan. Minusta pääministeri on pääministeri ja kannattaako kadehtia. Voisi olla, että monellakaan ei pää kestäisi ko. hommaa, kun vertaa omaa tilannetta pääministerin palkkaan ja etuihin.

Poistippuneitten ja eronneitten kansanedustajien ja ministereiden sopeutumiseläke, jota maksetaan vieläkin jopa hyvin ansaitsevalle lääkärille ja muille työssäkäyville sekä nuorille ihmisille on sensijaan ollut suurin puhallus kautta aikojen ja se saa vieläkin karvat pystyyn.

Miten kehtaavat.

Ongelma ei ole se, että joku muu ostaa ruuat. Ongelma on se, että Marin ei maksa niitä omasta pussista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna antaa potkuja seuraavaksi

Vierailija
2724/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyn tällaista suhmurointia tapahtuu, fiksu pääministeri iskisi myös häidensä maksukuitit pöytään, ettei ole epäselvyyttä siitä, kuka on maksanut hänen häänsä.

Vierailija
2725/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyn tällaista suhmurointia tapahtuu, fiksu pääministeri iskisi myös häidensä maksukuitit pöytään, ettei ole epäselvyyttä siitä, kuka on maksanut hänen häänsä.

Mikähän kohta sannan tähänastisesta hallinnosta saa sinut kuvittelemaan että sanna olisi fiksu?

Lähinnä tuo on tärkeilevä, huomionkipeä ja ylimielinen mitä tuo töksäyttelee lausahduksiaan. 

Vierailija
2726/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaatteko kuka on lausunut elokuussa 2020

”Olen ylpeä siitä, että saan elää ja toimia yhteiskunnassa ja johtaa maata, jossa pääministerit itse siivoavat ja pesevät oman kotinsa vessat, jossa presidentit voivat matkustaa metrolla ja raitiovaunulla ja jossa meidän keskeisillä asemilla olevat päättäjät voivat käydä itse kaupassa ja heidän lapsensa voivat käydä tavallisessa päivähoidossa muiden lasten kanssa.”

Pääministeri Sanna Marin.

Vierailija
2727/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on siinä oikeassa että Suomessa verotetaan aivan liikaa, kun hän jättää verot maksamatta ja näin tämän itse esimerkillään osoittaen.

Tavalliselle työtätekevälle tämä ei ole mahdollista koska työnantaja pidättää verot suoraan palkasta.

Vierailija
2728/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannan pitää hankkia perheessä ruuat prismasta -siinäpä naiskorttia kyllikseen. Ei mies tee mitään

Ilmainen vinkki Prismalle. Palkatkaa Sanna Marinin klooni ja kuvatkaa mainos. Siinä virkanainen raatoväsyneenä kerää paahtoleipää kärryynsä,  jalkapalloilija puolisonsa odottelee kärsimättömänä kuumassa Ladassa Malmintorin Prisman toriaukiolla,  

Vierailija
2729/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Olen ylpeä siitä, että saan elää ja toimia yhteiskunnassa ja johtaa maata, jossa pääministerit itse siivoavat ja pesevät oman kotinsa vessat, jossa presidentit voivat matkustaa metrolla ja raitiovaunulla ja jossa meidän keskeisillä asemilla olevat päättäjät voivat käydä itse kaupassa ja heidän lapsensa voivat käydä tavallisessa päivähoidossa muiden lasten kanssa.”

Marin on tyypillinen ideologinen puhuva pää joka sanoo toista ja tekee toista.

Vierailija
2730/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tänne taas kansan viisaat kokoontuneet tuomitsemaan.

Vaan harvalla taitaa olla kokemusta pääministerin tai vaikkapa yksityisen puolen pääjohtajan hommista?

Se ei ole ihan elämä niinkuin duunarin 7-16 tai työttömän ”hohhoijaa mitähän tänään AVlle provoaisi” -päivä.

Vierailija
2731/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannan pitää hankkia perheessä ruuat prismasta -siinäpä naiskorttia kyllikseen. Ei mies tee mitään

Tekihän se konkurssin, vaikka sai tukia.497

Vierailija
2732/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan harvalla taitaa olla kokemusta pääministerin tai vaikkapa yksityisen puolen pääjohtajan hommista?

Se ei ole ihan elämä niinkuin duunarin 7-16 tai työttömän ”hohhoijaa mitähän tänään AVlle provoaisi” -päivä.

Me osaamme tehdä ruokatilauksen ja täyttää veroilmoituksen. 😂

Vierailija
2733/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näitä Sannan hokemia kun jotakin kysytään. On kysytty ravintoloiden aukiolosta, Sotesta, turvaväleistä ..... Ei mikään ihme että sekavalta kuulostaa tuo Marinin hallitustyöskentely.

Sanna Marin: Hallitus ei ole tätä kokonaisuutta vielä käsitellyt ja tässä on paljon yksityiskohtia joita valmistellaan.

......korostan sitä, että hallitus ei ole asiaa vielä yhdessä käsitellyt. Ja tämän aika tulee myöhemmin, mutta valmistelutyötä toki tehdään.

Hallitus ei ole tätä asiaa neuvotteluissaan käsitellyt eikä hallituksen piirissä, koska tämä on parlamentaarinen kysymys.

Yle: 2019 alkukeväästä jouduin tuuraamaan Antti Rinnettä, kun hän oli sairaana. Kun mentiin vaaleja kohti, niin ajatukseni oli: ”Kunpa Antti tulisi takaisin, koska jos me voitamme vaalit, niin minä en halua pääministeriksi”, Marin sanoo ja nauraa.

Vierailija
2734/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me osaamme tehdä ruokatilauksen ja täyttää veroilmoituksen. 😂

Lisäksi joku yksinhuoltaja ei voi valita itse työaikaansa, sillä ei ole jättimäärää avustajia avustamassa saati että olisi henkilökunta pitämässä talosta, siivouksesta, pyykinpesusta ja monesta taviksen itse tekemästä askareesta. Ja silti tuo uhriutuu ettei kait hänen nyt voi olettaa käyvän itse kaupassa??!

Tähän voisi lainata sannan omia sanoja "miten te kehtaatte?". Sanoisin että pääministeri näyttää vieraantuneen huomattavan nopeasti tavisarjesta joten on vaan hyödyllistä pääministerin maahanpalauttamiseksi että pääministeri käy kaupassa ihan itse. 

Vierailija
2735/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisinkin kritiikki muuttuu pitkään jatkuessaan aina jossain vaiheessa maaniseksi, kaiken tilannetajun alittavaksi lokaamiseksi. Se saa taas Marinin asiallisen vastauksen näyttämään kaiken aikaa vain vakaammalta ja rauhallisemmalta.

Vierailija
2736/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin on tyypillinen ideologinen puhuva pää joka sanoo toista ja tekee toista.

Ja nyt se vasta huomattiin. Minua kuvotti aivan alussa, Sanna Marinin puheet eduskunnan kyselytunnilla.  Eikö teitä hävetä, tämä oli valtakunnan uutinen, vaikka itse on täysin liemessä.

Luikkii takaovista, kun pitäisi ihan itse sanoa jotain. Näin siinä käy, kun joutuu kaikenmaailman esikuntiin tukeutumaan.

Vierailija
2737/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekihän se konkurssin, vaikka sai tukia.497

Jos olisin tutkiva journalisti niin sannan miehen bisnekset vs. valtion tukiaiset vs. firmojen tukeminen nyt korona-aikaan + se mitä kaikkea samalla ei ole tuettu vaikka olisi selvästi ollut tarvekin olisi aika hyvä kohde kaivella?

Ainiin, vasemmiston kultatyttöä ei sovi tahria joten parempi kun kaikki pysyy vaan siellä maton alla piilossa eikä edes mietitä mitä sieltä voisi löytyä. 

Vierailija
2738/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallisinkin kritiikki muuttuu pitkään jatkuessaan aina jossain vaiheessa maaniseksi, kaiken tilannetajun alittavaksi lokaamiseksi. Se saa taas Marinin asiallisen vastauksen näyttämään kaiken aikaa vain vakaammalta ja rauhallisemmalta.

Tuossa vastauksessa ei ollut mitään asiallista ja toisaalta itsehän sannan spämmiryhmä osoittaa mitä maanisen hokemisen tasoa sannankin kohdalla tulee noudattaa. Tuskin tääkään ketju olisi näin pitkä jos ei sannan avustajaporukat pysyisi ketjussa hokemassa vähän väliä miten kaikki on kokoomuksen vika tai jotain väsynyttä persularppia joka ei liity aiheeseen mitenkään. 

Vierailija
2739/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verovilppi on rikos. Mikään työ ei oikeuta rikolliseen toimintaan.

Toisekseen poliitikon nilviäisillä ei ole mitään henkilökohtaista vastuuta. Yritysjohtajalla sellainen on.

Ota asioista selvää ennenkuin nolaat itseäsi enempää.

Vierailija
2740/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpissa ja Marinissa on jotain yhteistä.

Toinen ei halunnut luopua Valkoisen talon asuntoedusta.

Toinen ei halunnut luopua Kesärannan aamupalaedusta.