IL: Marin ateriaedustaan: ”On kohtuullista, että pääministeri saa avun ja tuen arkeensa”
Moni kahta työtä perheensä elättämiseksi tekevä yksinhuoltaja odottaisi varmaan samanlaista kohtuullisuutta arkeensa. Miehensä ilmeisesti makoilee illat sohvalla?
Kommentit (3679)
Marin Time lehden kannessa niin onneksi CIA ei rahoita.
Vierailija kirjoitti:
Rahoita mitä? Avaisitko vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demareita, on rahoittanut sodista lähtien.
Olen ihan samaa mieltä Marinin kanssa. Varmaan töitä riittää ilman kauppareissujakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demareita, on rahoittanut sodista lähtien.
Ei rahoita eli rahoittaa? Logiikastasi taisi unohtua muutama välivaihe.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä Marinin kanssa. Varmaan töitä riittää ilman kauppareissujakin.
Niin, vessan siivoojana tai kehnohkona tavisvalokuvamallina. Muuta ammattitaitoa tuolla ei ole muualle kuin jonkun viraston väliportaaseen byrokratiaa kehittämään.
Vierailija kirjoitti:
No maksakoon kauppareissunsa itse, varakas ihminen! Niinhän me muutkin tehdään. Siitähän tässä on kyse, että kuka ne ruuat maksaa. Eikö hän ole vieläkään kuullut tai esikuntansa selvittänyt että sapuskaa voi nykyään tilata myös netin kautta ja kotiovelle? Ei tarvi itse fyysisesti mennä sinne kauppaan.
Hierarkia, katsoo ittensä ylemmäksi kuin me muut kansalaiset. Tarvii palvelijatkin varmaan pian, onhan heillä jo ainakin avustajat.
Surullinen huono tapaus. Tullaan muistamaan SDP:n tuhoajana kuten Ohisalo vihreiden tuhoajana. Pohjia ei vielä olla edes saavutettu.
Ja vielä hullut jaksaa jauhaa. Putin maksaa Marin spämmäämisen joten en yhtään ihmettele.
Koittakaas siirtää veronpaluut takaisin joulukuulle muuten lapset jää ilman lahjoja ja herkkuja suklaata .
Venäläisellä junan ovimiehellä Helsingin rautatie asemalla on työvaatteissa veekahatussa vasara ja sirppi . Ollaanko nyt vähän menty ajassa taaksepäin vai eteenpäin .
Meni maku kyllä noista ihmeellisistä kommenteistaan mitä heitti..
Niin ne toiset jotka osaavat etuuksia hyödyntää.
Marinin Aamiaisgate -tapaukselle ei näytä tulevan loppua. Nyt on Sannalta unohtui selvityksen jättäminen määräaikaan mennessä.
Ilmeisesti aamupalan puute on aiheuttanut suorituskykyongel ia viime aikoina?
Jos epäilyksen varjon demarin päälle heittämällä saa yhdenkin lehden myytyä niin sehän on Iltiksen pakko tehdä.