Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Marin ateria­edustaan: ”On kohtuullista, että pää­ministeri saa avun ja tuen arkeensa”

Vierailija
02.06.2021 |

Moni kahta työtä perheensä elättämiseksi tekevä yksinhuoltaja odottaisi varmaan samanlaista kohtuullisuutta arkeensa. Miehensä ilmeisesti makoilee illat sohvalla?

Kommentit (3679)

Vierailija
2681/3679 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä puhuva pää jolle lukuisat avustajat kantaa papereita luettavaksi. Voi kun on rankkaa

Kestäisitkö itse olla koko kansan arvosteltavana.

Jos olisin hommaan itse tietoiesti pyrkinyt niin kyllä.

Vierailija
2682/3679 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, että maksaa takaisin. Pitää kertoa, onko ostettu muutakin kuin vain ”aamiaistarpeita”. Ei niihin mitenkään yli 200 euroa viikossa mene. Tolvanat ovat noin ympäripyöreän ohjeen laatineet eikä edun käyttäjälläkään ole leikannut selvittää asiaa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö tuo syyksi esimerkiksi myymälävarkaalle: "tarvitsen tukea ja apua arkeeni joten otan sen".

Vierailija
2684/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö tuo syyksi esimerkiksi myymälävarkaalle: "tarvitsen tukea ja apua arkeeni joten otan sen".

Varas saa sakot, mutta Sanna ei mitään rangaistusta, vaikka on nyysitty enemmän kuin joku suklaapatukka. Koska kuitteja salaillaan, voi olettaa että niistä löytyy jotain joka ei kestä päivänvaloa. Nehän olisi voinut näyttää, jos ainoastaan aamiaistarvikkeita on ostettu.

Vierailija
2685/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile. Sanot sitten, että ethän sinä tiennyt

Vierailija
2686/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna lupaa maksaa maksaa ateriaetunsa takaisin? Tätäkään ei voi varmistaa ennenkuin näkee kuitin että on maksanut. Kulmuninkaan takaisinmaksut ei ole oikeasti mitään muuta faktaa kuin hänen itsensä sanomiset! Nämä politikoi tuuppaa puhumaan yhtä sun toista mutta tekokokanssa ei olekaan niin väliä.

Vierailija
2687/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä puhuva pää jolle lukuisat avustajat kantaa papereita luettavaksi. Voi kun on rankkaa

Kestäisitkö itse olla koko kansan arvosteltavana.

Se että joutuuko arvostelluksi on kyllä todella paljon riippuvainen siitä mitä itse tekee ja miten käyttäytyy.

Ja totta kai JULKISEEN työhön kuuluu se että saa myös arvostelua. Fiksu ihminen osaa ottaa myös kritiikkiä vastaan ja pohtia onko siihen aihetta. Tämä taito prinsessalta puuttuu täysin.

Vierailija
2688/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on itse todennut olevansa ylpeä Suomesta ---" ja jossa meidän keskeisillä asemilla olevat päättäjät voivat käydä itse kaupassa ja heidän lapsensa voivat käydä tavallisessa päivähoidossa muiden lasten kanssa."

Käykö Sanna itse kaupassa? Ei.

Onko Sannan lapsi tavallisessa päivähoidossa? Kukaan ei tiedä.

2689/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kohtuullista, että pääministeri saa apua ja tukea arkeensa, raskas työ ja jatkuvasti kaikkien ruodittavana. Mutta kun on niin hyvä palkka, pitäisi maksaa itse. Ja on näitä kaikenlaisia ylimääräisiä etuja varmasti muillakin kuin pääministerillä.

Hän saa monenlaista tukea: ilmainen virka-asunto meren rannalla, talonmies- ja kiinteistöpalvelut, siivouspalvelu, keittiöpalvelu ja emäntä, virka-auto ja kuljettaja,....

Harmi, että elintarvikkeet pitää ostaa itse. Tuo setti kelpaisi kyllä minulle.

Mitenkähän muuten sen saunalla olevan baarikaapin kanssa?

Tuo asumisessa avustava tukijoukko (virkakunta) saattaa luoda SM:lle kuvan, että hän on palvonnan kohteena, kaikki on ilmaista ja toimitetaan hänelle kun sormia napsauttaa. Joten miksi ei myös maksimoisi tuon ruokahyödyn, joka tosin on virheellisesti (jopa lainvastaisesti) hänelle järjestetty. Tuskinpa emäntä tai kukaan muukaan niitä elintarvikkeita tai aterioita ominpäin kysymättä tilailee. Tässä on vain kokemattomalla PM:llä lähtenyt mopo keulimaan. Kaikkea ei ole vieläkään tiedossamme.

Vierailija
2690/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sanna, mikä tämä tämmönen aamupala nyt on olevinaan, vain kaurapuuroa ja kaupan varmaan halvin appelsiinimehulitku! Olisit nyt ottanut ton punasen lätkän pois juustopaketista, tulee niin köyhä olo!

Niin muut kansa vaatii, et me nautitaan sitä samaa mättöä aamusin, ku muutki huono-osaset. Get ovet It!

Vierailija
2691/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on itse todennut olevansa ylpeä Suomesta ---" ja jossa meidän keskeisillä asemilla olevat päättäjät voivat käydä itse kaupassa ja heidän lapsensa voivat käydä tavallisessa päivähoidossa muiden lasten kanssa."

Käykö Sanna itse kaupassa? Ei.

Onko Sannan lapsi tavallisessa päivähoidossa? Kukaan ei tiedä.

Tuskin se on Helsingissä saanut kunnallista hoitopaikkaa. Ei ainakaan pitäisi saada, koska täällä on helsinkiläisilläkin huutava pula paikoista.

Vierailija
2692/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiedesdemari kirjoitti:

Onhan tuo ateria etu nyt vaan väärin.

Esimerkiksi pitkäaikaistyöttömien kulkee polkupyörällä tai kävellen kaikki kauppa-asiansa. Vähävarainen väsynyt yh käyttää lähikauppaan jonne roudaa muksut mukanaan, puhettakaan mistään prismoissa käymisestä edes. Kukaan ei siivoa mutta lapset tulee antaa huostaan jos ei jaksa.

Oikeasti, hei mitä me opetetaan lapsill mm. Sitäkään että on hienompia ihmisiä joille lankeaa kuin minulle illallinen, ja sitten on ne köyhät luuserit jotka ei ansaitse mitään apuja.

Kyse ei ole vain henkilöstä vaan koko käytännöstä. Se tulee lopettaa heti. Varat tulee jakaa vaikka satunnaisia lahjoita yhden perheisiin siivous ja lastenhoito lahjakortteina ja ulosotossa oleville pitkäaikaistyöttömille ruokaetujem muodossa - koska se on OIKEIN.

Ne köyhät luuserit saa jo ilmaisen elätyksen suomessa. Ei siinä enää mitään apuja tarvita lisää.

Vierailija
2693/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiedesdemari kirjoitti:

Onhan tuo ateria etu nyt vaan väärin.

Esimerkiksi pitkäaikaistyöttömien kulkee polkupyörällä tai kävellen kaikki kauppa-asiansa. Vähävarainen väsynyt yh käyttää lähikauppaan jonne roudaa muksut mukanaan, puhettakaan mistään prismoissa käymisestä edes. Kukaan ei siivoa mutta lapset tulee antaa huostaan jos ei jaksa.

Oikeasti, hei mitä me opetetaan lapsill mm. Sitäkään että on hienompia ihmisiä joille lankeaa kuin minulle illallinen, ja sitten on ne köyhät luuserit jotka ei ansaitse mitään apuja.

Kyse ei ole vain henkilöstä vaan koko käytännöstä. Se tulee lopettaa heti. Varat tulee jakaa vaikka satunnaisia lahjoita yhden perheisiin siivous ja lastenhoito lahjakortteina ja ulosotossa oleville pitkäaikaistyöttömille ruokaetujem muodossa - koska se on OIKEIN.

Ne köyhät luuserit saa jo ilmaisen elätyksen suomessa. Ei siinä enää mitään apuja tarvita lisää.

Niinhän Sannakin saa ja koko osaamaton avustajakaarti. Ja Sanna ei edes vapaaehtoisesti maksanut tuistaan veroa.

Vierailija
2694/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuton ja heidän kannattajansa eivät pärjää. Kuten on toteen näytetty.117

Vierailija
2695/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa takaisin, kun jäin kiinni..

Kyllä Katri Kulmunin olisi voinnut maksaa takaisin.

Vierailija
2696/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri ei vain voi olla noin osaamaton, taitamaton ja tietämätön sekä ahne, että narahtaa alkeelliseen virheeseen. On super naivi kuvitelma, että valtion piikki on auki ja sitten tilataan, mitä haluaa ja milloin haluaa ja kaikki tämä verottomana, Miten hän voi hoitaa valtion asioita? En ymmärrä.

Vierailija
2697/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ovat kasvattaneet hemmotellun narsistisen pikkuprinsessan. Maailman navan.

Vierailija
2698/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan Sannaa neuvoo näissä twiiteissä. Jos hän maksaa kaiken itse takaisin valtiolle niin mistä hän sitten vielä veroa aikoo maksaa? Kannattaisi nyt pyytää avuksi, jolla on vähän enemmän käsitystä näistä asioista.

Onko hänen avustajillaan, jollakulla lähipiiristään tai hänellä itsellään tulevaisuudessa aikaa käydä prismassa ruokaostoksilla vai aikooko jatkaa halpojen sapuskojen ostamista täyteen hintaan samalta palvelun tuottajalta? Odotellaan seuraavaa vaihetta.

Mitä tapahtuu virkamiehelle, joka virkavastuulla antoi lainvastaisia neuvoja ja teki vnk:ssa päätöksiä ja ohjeistuksia, jotka ovat laittomia?

Vierailija
2699/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukakohan Sannaa neuvoo näissä twiiteissä. Jos hän maksaa kaiken itse takaisin valtiolle niin mistä hän sitten vielä veroa aikoo maksaa? Kannattaisi nyt pyytää avuksi, jolla on vähän enemmän käsitystä näistä asioista.

Onko hänen avustajillaan, jollakulla lähipiiristään tai hänellä itsellään tulevaisuudessa aikaa käydä prismassa ruokaostoksilla vai aikooko jatkaa halpojen sapuskojen ostamista täyteen hintaan samalta palvelun tuottajalta? Odotellaan seuraavaa vaihetta.

Mitä tapahtuu virkamiehelle, joka virkavastuulla antoi lainvastaisia neuvoja ja teki vnk:ssa päätöksiä ja ohjeistuksia, jotka ovat laittomia?

Varoitus tai sakkoja tai vankeutta tai viraltapano.

Vierailija
2700/3679 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä tilataan.