Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku selittää miksi tämä aamupalahössötys on niin iso juttu?

Vierailija
02.06.2021 |

En ole demareitten äänestäjä, mutta tämähän on aivan naurettavaa paskanjauhantaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Minäkään en äänestä demareita, mutta tässä on todellakin nyt tehty kärpäsestä härkänen.

Vierailija
2/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan hössöttäjä ei sano sitä ääneen, vaikka syy on päivänselvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla demari ettei "tajua". Itse asia ei ole iso juttu mutta sen peittely ja valehtelu taas on. Miksi tekivät tästä itse näin ison jutun valehtelemalla?

Vierailija
4/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä demareissako ei nyt sitten tajuta että miksi asia paisui yli äyräiden vaikka kaikkenne salasitte, spinnasitte, vähättelitte, uhriuduitte, syytitte muita ja lopuksi kiukuttelitte siitä ettei mikään keinoistanne toiminut? Eikä median syyttelykään välttämättä auttanut mutta siitä seuraukset tulee isompana myöhemmin. 

Vierailija
5/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muka ole demari😂

Vierailija
6/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla demari ettei "tajua". Itse asia ei ole iso juttu mutta sen peittely ja valehtelu taas on. Miksi tekivät tästä itse näin ison jutun valehtelemalla?

Voitko vielä kertoa, kuka on valehdellut ja mitä? Paitsi esim iltalehden päätoimittaja ja muut mouhaajat. 

Vierailija
7/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestin demareita viime vaaleissa. Minusta 1345 € (vai mikä se viimeisin ilmoitettu summa nyt olikaan?) kuukaudessa on aika hurja summa. Hurja summa siinäkin tapauksessa, että siitä on syönyt pääministeri, hänen miehensä ja alle kouluikäinen lapsensa. Mä käytän paljon rahaa ruokaan (tuoretta kalaa usein, kampasimpukoita, välillä viinejä jne). Varsinkin nyt, kun pandemian aikana rahaa ei oikeastaan mene mihinkään muuhunkaan. Silti en saa samanlaista summaa menemään kuukaudessa ruokiin. Ja samankokoinen perhe kuin pääministerillä ja kyllä, tilaan ostokseni kotiinkuljetuksella. Ymmärrän se, että pääministerillä eiole aikaa laittaa ruokaa, mutta kai hänen miehensä osaa laittaa? Jos ei osaa, olisiko kannattanut opetella? 

Vierailija
8/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet yrittää vaan myydä itseään luomalla typerän kohun. Varmaan jotain poliittisia voimia myös taustalla.

Vierailija
9/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eräät rakastavat DRAAMAA.

Vierailija
10/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on tätä mielensäpahoittajien aiheuttamaa myrskyä vesilasissa. Yritetään muka paljastaa yhteiskunnan epäkohtia ja kun kyvyt ei muuhun riitä, niin huudetaan isoon ääneen milloin mistäkin nippeliasiasta. Käytäntö on jatkunut vuosikausia (vaikka Lipposka on itse maksanut aamiaisensa, mutta hän ei ollutkaan pääministeri) miesministerien aikana  ja vasta nyt kauniin, nuoren naisen noustua pääministeriksi siitä on tullut ongelma. Niin, mistähän johtuu? Kyllä meille nyt nauretaan ulkomailla.

Sanottakoon vielä, etten ole demari enkä Sanna Marinin kannattaja, mutta rajansa kaikella, tyhmyydelläkin.

Vierailija
11/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä äänestin demareita viime vaaleissa. Minusta 1345 € (vai mikä se viimeisin ilmoitettu summa nyt olikaan?) kuukaudessa on aika hurja summa. Hurja summa siinäkin tapauksessa, että siitä on syönyt pääministeri, hänen miehensä ja alle kouluikäinen lapsensa. Mä käytän paljon rahaa ruokaan (tuoretta kalaa usein, kampasimpukoita, välillä viinejä jne). Varsinkin nyt, kun pandemian aikana rahaa ei oikeastaan mene mihinkään muuhunkaan. Silti en saa samanlaista summaa menemään kuukaudessa ruokiin. Ja samankokoinen perhe kuin pääministerillä ja kyllä, tilaan ostokseni kotiinkuljetuksella. Ymmärrän se, että pääministerillä eiole aikaa laittaa ruokaa, mutta kai hänen miehensä osaa laittaa? Jos ei osaa, olisiko kannattanut opetella? 

Tämäkin on minun mielestäni huvittavaa, kun ei osata edes oikein päättää, mistä tässä ollaan pöyristyneitä. Tässäkin ketjussa on puhuttu salaamisesta ja valehtelemisesta ja verojenkierrosta, mutta tarkemmin ei osata täsmentää, mitä tässä on valehdeltu. Ja nyt sitten vielä keksitään taivastella, kun joku herra x ei osaa tehdä ruokaa niin kuin palstan marttakerho. Siksi tämä kohkaaminen on niin järjetöntä ja epäuskottavaa, kun huiskitaan puolivillaisia syytöksiä vähän sinne tänne, mutta ei varsinaisesti pystytä kertomaan sitä pointtia, mikä se suurin rikos tässä nyt on ollut. 

Vierailija
12/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhat setämiehet (ne, jotka tekivät huonoja päätöksiä kauan ennen kuin Sanna Marin aloitti pääministerinä) haluavat nyt pakoilla vastuuta.

"Me tehtiin meidän Hyvä Veli -verkoston saunaillassa tällainen päätös, että jokainen pääministeri saa ilmaiset ruuat. Nyt kun kävi ilmi, että päätös olikin paska ja suuri yleisö nauraa sille, me pysytään vaiti. Sanna Marin ja demarit ottakoot syyt niskoilleen, ettei meidän tarvitse."

Munaton vastuunpakoilu on vanhojen  setämiesten tavaramerkki. 

Vierailija
13/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vähän sylettää kun itse ei saa yksinhuoltajana yhteiskunnalta mitään apuja koska minulla on liian suuret tulot. Pienestä palkasta itse maksan (ja ehdin tehdäkin) ruokani itselle ja kolmelle lapselle. Kolme kouluikäistä syö aika paljon kuukaudessa, mutta ruokaan menee meilläkin vain n. 750e.

Vierailija
14/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, Sanna!!

Vierailija
15/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo vähän sylettää kun itse ei saa yksinhuoltajana yhteiskunnalta mitään apuja koska minulla on liian suuret tulot. Pienestä palkasta itse maksan (ja ehdin tehdäkin) ruokani itselle ja kolmelle lapselle. Kolme kouluikäistä syö aika paljon kuukaudessa, mutta ruokaan menee meilläkin vain n. 750e.

Kyllä se varmasti sylettää, mutta oikeuttaako se mustamaalaamaan ihmistä ja esittämään jopa valheellisia syytöksiä ihmisestä, joka ei ole tehnyt mitään väärää. Ei pitäisi olla kenellekään yllätys, että pääministeri elää leveämpää elämää kuin pienipalkkainen yksinhuoltaja. Miksi juuri nyt juuri tästä pitää nostaa meteli? 

Vierailija
16/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on minun mielestäni huvittavaa, kun ei osata edes oikein päättää, mistä tässä ollaan pöyristyneitä. Tässäkin ketjussa on puhuttu salaamisesta ja valehtelemisesta ja verojenkierrosta, mutta tarkemmin ei osata täsmentää, mitä tässä on valehdeltu. Ja nyt sitten vielä keksitään taivastella, kun joku herra x ei osaa tehdä ruokaa niin kuin palstan marttakerho. Siksi tämä kohkaaminen on niin järjetöntä ja epäuskottavaa, kun huiskitaan puolivillaisia syytöksiä vähän sinne tänne, mutta ei varsinaisesti pystytä kertomaan sitä pointtia, mikä se suurin rikos tässä nyt on ollut. 

Tässä ketjussa on useampia kirjoittajia. Mä en ole puhunut salailusta mitään. Mulle demarit puolueena on edustanut tasa-arvoa. Ja siihen tasa-arvoon aika oleellisesti liittyy se, että jos toinen vanhemmista luo uraa ja joutuu olemaan paljon töissä, siitä aiheutuneita hankaluuksia kuten ruuanlaittoa ei nakiteta veronmaksajille vaan puoliso osallistuu silloin enemmän tällaisiin asioihin. Konservatiivisilla puolueilla on ajatuksena, että mies luo poliittista uraa ja pikkuvaimo hoitaa kodin ja ruuanlaiton. Kun sitten nuori nainen luo poliittista uraa, miehensä ei tarvitsekaan tehdä mitään vaan me veronmaksajat maksamme palvelun. Konservatiiveiltä tällaisen vielä ymmärtäisinkin, mutta en demareilta. Joten ei, en enää äänestä demareita.

Vierailija
17/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on hyvin pahoillaan että jäi kiinni ja lupaa ettei jää kiinni enää koskaan.

Vierailija
18/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehden yleisönosastossa joku kirjoitti osuvasti, että pääministerin virka-asunto ei ole hänen kotinsa ja työmatkalla ollessa aamiainen voi kuulua majoitukseen. Tämä oli mielestäni hyvä huomio, että pääministeri asuu poissa kotoaan ja sitä voi verrata työmatkalla hotellissa asumiseen. Muistaakseni virkamatkalla voi majoitukseen kuulua aamiainen ja yksi ruokailu, eikä se pienennä päivärahaa eikä se ole millään muotoa veronalaista tuloa.

Vierailija
19/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska persut ja koska vaalit.

Ketään ei oikeasti kiinnosta.

Vierailija
20/29 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulehden yleisönosastossa joku kirjoitti osuvasti, että pääministerin virka-asunto ei ole hänen kotinsa ja työmatkalla ollessa aamiainen voi kuulua majoitukseen. Tämä oli mielestäni hyvä huomio, että pääministeri asuu poissa kotoaan ja sitä voi verrata työmatkalla hotellissa asumiseen. Muistaakseni virkamatkalla voi majoitukseen kuulua aamiainen ja yksi ruokailu, eikä se pienennä päivärahaa eikä se ole millään muotoa veronalaista tuloa.

Mitä ihmettä pääministeri oikein syö, jos saa menemään 1345€/kk aamiaisiin ja yhteen päivittäiseen ateriaan? Kaviaaria ja hanhenmaksaa? Dom Perignonia kyytipojaksi? Ei meillä muillakaan työmatkoilla tarjota aterioita koko perhelle vaan ainoastaan sille, jonka työmatkoista on kyse. Ja siitäkin huolimatta, että tilaisi aamiaistarvikkeet sekä yhden päivittäisen aterian kahdelle aikuiselle ja yhdelle alle kouluikäiselle lapselle, tuo summa on älytön. Jos Marin olisi kokoomuslainen, en hämmästelisi yhtään. Mutta sosiaalidemokraattisen puolueen pääministerin ei pitäisi alkaa sentään ökyilemäänkään veronmaksajien rahoilla.