Iltasanomien mielestä Sanna Marin pääsi ylioppilaaksi hyvin arvosanoin!
Vuonna 2004 ylioppilaaksi hyvin arvosanoin päässyt Marin vietti ylioppilaaksi tulonsa jälkeen välivuosia.
Äidinkieli (suomi) E
Ruotsi (keskipitkä) A
Englanti (pitkä) M
Reaalikoe L
Matematiikka (lyhyt) C
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008016190.html
Mielestäni Sannan YO-todistus ei ole kovinkaan hyvä.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Jotenki hämmentävää että pääministerinä on tyhmempi henkilö ku itse on.
Sanna on edustavan näköinen, sinä taas av mamma...
Vierailija kirjoitti:
Eikös Stubb kirjoittanut matikan Sannaa huonommin, A tai B?
Mutta se oli pitkä.
A ruotsiin vivahtavalla sukunimellä on saavutus!
Vai onko venäjän Marineja?
Antti Kurvinen äikkä L Reaali L Ruotsi keskipitkä L Saksa, lyhyt E Matematiikka lyhyt E Englanti pitkä E
Annika Saarikko äikkä L Ruotsi keskipitkä E Englantti pitkä C Reaali L Saksa lyhyt M Matematiikka lyhyt M
Pekka Haavisto äikkä L Ruotsi L Englanti pitkä L Matematiikka pitkä C Ranska lyhyt C Reaali L
Maria Ohisalo Äikkä M Ruotsi keskipitkä E Englanti pitkä M Reaali E
Annamaja, Äikkä ruotsi L Suomi pitkä M Englanti pitkä L Matematiikka pitkä L Saksa lyhyt L Reaali L
Tytti Tuppurainen äikkä L Ruotsi keskipitkä L Englanti pitkä L Matematiikka pitkä A Saksa lyhyt L Reaali L
Ville Skinnari Äikkä L Ruotsi keskipitkä C Englanti pitkä C Matematiikka lyhyt A ranska lyhyt A Reaali L
No ehkäpä tuo yo-koe ei kerro koko totuutta ihmisestä tai hänen älystään. Ette edes tiedä, millainen elämäntilanne hänellä on tuolloin ollut.
Sitäpaitsi ei kaikki ole hyviä matikassa. Itse sain enkusta c:n, vaikka olin luokan parhaita siinä aina, sain ysiä ja sitten myöhemmin vielä kävin amk:n englanniksi.
Tosi moni oppii manipuloimaan asiat läpi näennäisillä kikoilla ja minusta Sannan temput vaikuttavat suoraan sellaisilta.
Nytkään ei muka tajua miksei toisten pitäisi ruokkia häntä ja emännällä 200 000 palkka. Ihan on huithapeliutta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki hämmentävää että pääministerinä on tyhmempi henkilö ku itse on.
Jos luulee yo-todistuksen kertovan noin paljon älystä tai tyhmyydestä, ei ole tosiaan fiksumpi kuin pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Antti Kurvinen äikkä L Reaali L Ruotsi keskipitkä L Saksa, lyhyt E Matematiikka lyhyt E Englanti pitkä E
Annika Saarikko äikkä L Ruotsi keskipitkä E Englantti pitkä C Reaali L Saksa lyhyt M Matematiikka lyhyt M
Pekka Haavisto äikkä L Ruotsi L Englanti pitkä L Matematiikka pitkä C Ranska lyhyt C Reaali L
Annamaja, Äikkä ruotsi L Suomi pitkä M Englanti pitkä L Matematiikka pitkä L Saksa lyhyt L Reaali L
Tytti Tuppurainen äikkä L Ruotsi keskipitkä L Englanti pitkä L Matematiikka pitkä A Saksa lyhyt L Reaali L
Ville Skinnari Äikkä L Ruotsi keskipitkä C Englanti pitkä C Matematiikka lyhyt A ranska lyhyt A Reaali L
Ville Skinnari on ollu yhtä hyvä koulussa ku jääkiekossa. Teki urallaan yhen maalin SM-liigassa.
Vierailija kirjoitti:
A ruotsiin vivahtavalla sukunimellä on saavutus!
Vai onko venäjän Marineja?
Ruotsiin vivahtavuus sukunimessä ei usein kerro yhtään mitään, kai nyt kaikki sen tietävät.
Ihan umpisuomalaisia ja suomenkielisiä, mutta ruotsalaisella tai vaikka saksalaisella sukunimellä varustettuja ihmisiä on pilvin pimein.
Thomas Blomqvist äikkä ruotsi L Suomi pitkä L Englanti L Matematiikka pitkä L Saksa lyhyt L Reaali L
Antti Kaikkonen Äikkä M Ruotsi keskipitkä M Englanti pitkä L Matematiikka pitkä M Reaali M
Mika Lintilä kaikessa vaatimattomuudessaan Äikkä C Ruotsi keskipitkä B Englanti pitkä A Reaali B
Sirpa Paatero Äikkä B Ruotsi keskipitkä B Englanti pitkä A Matematiikka lyhyt B Reaali C
Timo Harakka Äikkä L Ruotsi L Englanti pitkä L Matematiikka pitkä C Saksa lyhyt L Reaali M
Tuula Haatainen Äikkä L Ruotsi L Englanti pitkä M Ranska lyhyt L Matematiikka lyhyt M Reaali C
Krista Mikkonen Äikkä L Ruotsi keskipitkä M Englanti pitkä M Matematiikka pitkä C Ranska lyhyt C Reaali L
Krista Kiuru Äikkä L Ruotsi keskipitkä C Englanti pitkä B Reaali L
Jussi Saramo, Aino-Kaisa Pekonen ja Jari Leppä eivät ole ylioppilaita.
Kyllä tuo todistus kertoo Sannan olevan keskinkertainen armotta hengenlahjoiltaan jos ulkonäkö on sitten edes sekään parempi koska naamaa ollaan käsittääkseni rustattu. Ylähuuli on erilainen kuin Treen kuvissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Skinnari on ollu yhtä hyvä koulussa ku jääkiekossa. Teki urallaan yhen maalin SM-liigassa.
sentään juristi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo todistus kertoo Sannan olevan keskinkertainen armotta hengenlahjoiltaan jos ulkonäkö on sitten edes sekään parempi koska naamaa ollaan käsittääkseni rustattu. Ylähuuli on erilainen kuin Treen kuvissa jne.
Jaa. Tiedätkö miten hän menestyi yliopistossa?
Sehän kertoo paljon enemmän kuin joku yo-todistus.
Olikohan sattumaa että juuri kun Sanna nousi niin toinen Marin lähti miekkailemaan ukrainalaisen kylmäksi? Painostiko joku Sannaa?
Erinomainen yo-todistus viittaa yleensä nipottamiseen ja perfektionismiin. Ja voin todeta tämän, koska olin itse sellainen lukiossa!
Katsokaas tämä Intiasta tykkäyksiä tehtaillut jäbä ja businekset.
https://www.seiska.fi/kotimaa/satuhaat-ohjelmasta-tuttu-sulhanen-vangit…
Eikös tän äiti saattanut Ulvilan äidin linnaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen yo-todistus viittaa yleensä nipottamiseen ja perfektionismiin. Ja voin todeta tämän, koska olin itse sellainen lukiossa!
Ja vimmasiivoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Tiedätkö miten hän menestyi yliopistossa?
Sehän kertoo paljon enemmän kuin joku yo-todistus.
No ei kerro yliopistossa saa tehdä aika lailla kuten kiinnostus ohjaa. Tuommoset hallintotieteiden opinnot ei paljon älliä vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Ei aina. Jotkut saavat hyvinkin helpolla useita laudatureita. Jos on keskivertoa huomattavasti parempi muisti jne. Lahjakkuutta opiskelun suhteen.
Tämä arvosana selittää liiankin monta asiaa 🙈