UUSI pino " kevyesti lapsettomille" !
Hei!
Olisiko täällä halukkaita pinoutumaan ja vaihtamaan ajatuksia? Olemme miehen kanssa toivoneet lasta nyt n. 9 kk. Mitään tutkimuksia ei ole tehty, joten en kategorioisi meitä vielä lapsettomuudesta kärsiviksi (ja siksi nimitys " kevyesti lapseton" . Keksiikö joku paremman nimen?)
Olen kirjoitellut vauvakuume-puolella, mutta sieltä kanssasisaret siirtyvät nopeasti odotus-puolelle, ja silloin itsestä tuntuu hiukan surulliselta. Löytyisikö täältä siis muita kohtalotovereita, jotka odottavat - ja ovat ehkä odottaneet jo hetken aikaa - ihmettä tapahtuvaksi toistaiseksi luonnon keinoin? Olen ajatellut, että jos jouluun mennessä ei tärppää, menemme tutkimuksiin.
Olen siis annaliinu, ikää 28 v, mies 35 v ja asustelemme kahdestaan talossa Itä-Suomessa. Nyt menossa kp 5/27-32 ja tilasin juuri netistä elämäni ensimmäiset ovistestit. Tässä siis lyhyt esittely itsestäni. Nyt on teidän muiden vuoro! :)
Mukavaa uutta viikkoa kaikille!
Kommentit (304)
Heippa taas. Tällä hetkel täällä kierto pv 33/29-31
että jännät paikat on! Välillä kyl tuntuu että nyt alkaa vuotaan, mutta ei vielä näy ees vaalean punaista/ ruskeeta vuotoo ollenkaan, vaan ihan kirkasta vaaleaa.
Muutama aijempi kierto on ollu just 30 tai 31.
Välillä kyllä alavatsa on kipeenä, ja välillä on oksettava olo. Tiiä sitte onko vaa jotain flunssaa.
Noh, mutta jos ei illalla ala mitään kuuluun nii testaan. Onpahan sitte ainaki jännitys pois jos täti ei siksi tuu et joka kierto sitä oottaa ja jänittää.
Moikka!
Olen aikaisemminkin kirjoitellut näille sivuille, tosin tuonne kuumeilevien puolelle... Nyt se ei enää tunnu ihan oikealta paikalta minulle, kun alkaa tuota yritystä olla takana jo yli vuosi. En taida ihan kuitenkaan olla kevyesti lapsetonkaan, mutta kun täällä vaikuttaa keskustelu paljon positiivisemmalta:)
Mahtuisiko siis pinoon vielä mukaan?!?
Hieman itsestäni; olen 24v (mieheni myös) ja raskautumisyritystä takana 1 vuosi ja 2kk. Luomuna olemme tähän mennessä yrittäneet, olen tosin käynyt jo alustavissa tutkimuksissa. Ei ole löytynyt mitään vikaa, ovis tulee ainakin melkein aina ja se täti punainen päivän tarkasti AINA.
Nyt alkaa paineet tuntua raskailta ja olo on todella surkea, sama juttu kuin monella täällä kirjoittelevalla; kaikki lähellä olevat tuntuvat " raskautuvan" niiiiin helposti, miksi se on minulle niin vaikeaa?! Pakko välillä purkaa tuntojaan, täällä kun on teitä muita saman henkisiä:)
Nyt on meillä tilanne sellainen, että olen yrittänyt suostutella miestäni ava:lle jotta asia saataisiin eteenpäin. Sepä ei näköjään olekaan niin helppoa=D! Mies esitti toiveen, josko voisimme vielä seuraavan ovulaation odottaa ja sitten hän rohkaistuisi astumaan klinikan ovista sisään... Hän pelkää, että tutkimuksista paljastuisi jotain joka olisi sitten hänen " vika" . Onko kenelläkään muulla ollut vaikeuksia saada miestään tutkimuksiin??
Noh, ehkä tässä nyt oli taas ihan riittävästi tarinaa ekalle kerralle! Pitkään aikaan kun en ole uskaltautunut näille palstoille kirjoittelemaan... Kiitos teille, jotka jaksoitte lukea valitusvirteni, koitan palailla asiaan seuraavalla kerralla iloisemmalla mielellä, kuten pinon henkeen kuuluu:)!!
Paljon onnea ja jaksamista kaikille yrittäjille!!!
Testin tein ja arvatkaa kaks viivaa!!!!!!!!!!!!!
On kyllä aivan uskomaton olo nähdä ne viivat. Mutta olihan mulla niitä kummia tuntemuksia joulun aikoihin jo ja viimeaikoina on pitänyt käydä useesti veskissä. Ei oikeen osaa ajatella vielä selkeesti....
Tyynit, tiedän ainakin kaksi tapausta (joista minä olen toinen, hehheh) joilla ovulaatio ei osu juuri koskaan kierron puoliväliin, eikä kuukautiset ala välttämättä 2 viikkoa ovulaation jälkeen vaan voi heitellä vaikka viikolla...onneksi kai useimmilla naisilla kierto on suhteellisen säännöllinen. Mutta mielenkiintoista on kyllä perehtyä kaikenlaiseen naisen biologiaan, ei sitä ymmärräkään miten monipuolista se homma on!
Minulla on nyt vähän sellaisia outoja ajatuksia. Vaikka oma raskaus on niin ihmeellinen ja erikoinen asia, niin enimmäkseen ajattelen olevani vaan yksi osa sitä harmaata massaa jossa palloilee eri vaiheissa raskaanaolevia naisia. Jotenkin tämä onkin siis niin tavallista eikä ollenkaan kuohuttavaa, enkä kestä sellaista raskaushehkutusta kenenkään taholta ollenkaan.
Tällaisia ajatuksia tänään!