Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomien toimittajan mielestä 158 cm ja 100 kg painava nainen ei ole sairaalloisen lihava, koska toimittajan silmään hän ei näytä siltä....

Kommentit (347)

Vierailija
321/347 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat huonoja vertailuun, pitäisi olla alusvaatteet ja sama kuvakulma ja valo. Nimet muutettuna ja naama piiloon, jos se on ongelma.

Ja BMI ei ole olennainen terveyden kannalta, vaan vyötärönympärys. Miksei tässä mainittu niitä senttimittoja? Se vyötärö myös alkaa lerpahtaa kun mennään 30 vuodesta lähemmäs 40 vuotta. Ei samoilla syömisillä tai liikunnalla enää saa pidettyä sitä vyötäröä.

Vierailija
322/347 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi ei ole olennainen vaan se rasva %

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/347 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nuoria ja heillä IHANAA bojoing-läskiä, eikä velttoa ihraa. Siksi ei näytä pahalta.

Vierailija
324/347 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noihin työmies tarpeensa kerran tekisi. Ja välillä tullut tehtyäkin, kjeh kjeh.

Vierailija
325/347 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen just samoissa mitoissa ja olen lyllertävä aikapommi. Kuka kehtaa huijata itseään noin?

Huonot geenit tai epärealistinen kuva sulla itsestäsi. Kaikki nuo jutun naiset olivat ok.

Vierailija
326/347 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noihin työmies tarpeensa kerran tekisi. Ja välillä tullut tehtyäkin, kjeh kjeh.

Jahas se pultsari-rusketuksen omaava pellekin ilmestyi.

Vierailija
327/347 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jutun yhteydessä on kuvia? Nuo kuvat eivät kerro mitään, koska poseeraamalla, vetämällä vatsaa sisään ja kiemurtelemalla sekä oikeanlaisilla vaatteilla saadaan kuva vääristymään. Kai nykyaikana jo jokainen tuon tajuaa. Kuvat pitäisi ottaa suoraan edestä, ilman kohottavia tai tukevia vaatteita, vaikka jossain valkoisissa, ei liian kireissä alushouisuissa ja rintaliiveissä. Tasainen valo kaikilla ja suoraan edestä.

Olisiko siksi, että jutun pointti oli nimenomaan se, että bmi ei kerro suoraan sitä miltä sä ulospäin näytät?

Ymmärrettävää, että et osannut lukea aiemman kommentoijan viestiä loppuun. Kuvat olisi hänen mielestään pitänyt ottaa suoraan edestä tasaisessa valossa ilman liian kohottavia vaatteita. Nythän on sama vaikka noiden kuvien tilalla olisi ollut piirroshahmoja.

Höpö höpö. Väkisin yrität dissata hyvännäköisiä normaalivartaloisia naisia.

Vierailija
328/347 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen palstaillut täällä vuodesta 2002 alkaen, tämä avaus oli kyllä yksi rasvaisemmista mitä olen lukenut.

Vierailija
329/347 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eversti kirjoitti:

Naiset nuoria ja heillä IHANAA bojoing-läskiä, eikä velttoa ihraa. Siksi ei näytä pahalta.

Tämä.

Vierailija
330/347 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rASVA ON KERTYNYT OIKEISIIN PAIKKOIHIN JA KAIKKI NAISET OVAT NUORIA.

Vierailija
331/347 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää painoasiat ihmeellisiä. Painan 100kg ja 178cm pitkä. Usein kehutaan hoikaksi ja hyväkroppaiseksi vähän väliä. Vatsa hoikka 73cm vyötärönympärys. Lantio tosi leveä, ainakin 115cm, varmaan enemmänkin tällä hetkellä. Tunnen reilu 90kiloisia jotka näyttää liian laihoilta.

Vierailija
332/347 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonja kirjoitti:

Minä olen kehopositiivinen ja hei...pirun ylpeä siitä!

Läski.

Vanhempasi epäonnistuivat kohdallasi.

Minun isäni a.mpui itsensä

ja äitini on h.ullu.

Arvaa millainen minä olen?

Läski?

Isäni oli komea ja hoikka (ei mahaa)

Äitini on aina ollut hoikka (ei laiha)

Minä olen hoikka ja älykäs.

Meinasin lihoa lukion ekalla.

Laihduin ksylitol purkka dieetillä.

Hoikkia on teidän suku, mutta ette taida kovin älykästä sakkia olla kommentistasi päätellen.

Vierailija
333/347 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä edes on vedetty keskusteluun että yksi noista olisi urheilullinen ja lihaksikas? :D Jumppahousutko ne lihakset tekee?

Ja sinäkö kuvittelet, että jos ihmisellä on läskiä, niin hänellä ei voisi myös olla erittäin hyväkuntoista lihaksistoa ja urheilullista elämäntapaa?

Taidat olla niitä urpoja, joilla urheilullisuus= hoikka, vaikka olisi millainen laihaläski sohvaperuna.

Vierailija
334/347 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää painoasiat ihmeellisiä. Painan 100kg ja 178cm pitkä. Usein kehutaan hoikaksi ja hyväkroppaiseksi vähän väliä. Vatsa hoikka 73cm vyötärönympärys. Lantio tosi leveä, ainakin 115cm, varmaan enemmänkin tällä hetkellä. Tunnen reilu 90kiloisia jotka näyttää liian laihoilta.

90 kg nainen ei voi millään näyttää liian laihalta, ellei ole vähintään 190 cm pitkä ja tosi urheilullinen. Tuskin sittenkään.

Vierailija
335/347 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä edes on vedetty keskusteluun että yksi noista olisi urheilullinen ja lihaksikas? :D Jumppahousutko ne lihakset tekee?

Ja sinäkö kuvittelet, että jos ihmisellä on läskiä, niin hänellä ei voisi myös olla erittäin hyväkuntoista lihaksistoa ja urheilullista elämäntapaa?

Taidat olla niitä urpoja, joilla urheilullisuus= hoikka, vaikka olisi millainen laihaläski sohvaperuna.

Sehän on itsestäänselvää, että lihava ihminen joka liikkuu joutuu kasvattaa lihaksia jotta jaksaa raahata sitä massaa mukanaan. Usein lihavat eivät vain liiku ja autolla ajelevat joka paikkaan. USA:ssa eivät jaksa edes kaupoissa kävellä ja ajelevat niillä ihme invamopoillaan, siinä ei lihakset kehity.

Vierailija
336/347 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmisillä vääristynyt käsitys siitä mikä on normaali, koska suurin osa ihmisistä on pullukoita. Se ei silti tarkoita että pulluka sulkee silmät omalta ylipainolta, että se olisi ok.

Normaaliahan on se, mikä on valtaväestön keskuudessa yliedustettua. Lihavia alkaa olemaan joka nurkalla, niin siitä tulee silloin uusi normaali.

Vierailija
337/347 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne läskit vaan tuppaavat oikeasti urheilullisilla sulavan. Jumppatrikoot, poninhäntä ja kerta viikkoon kävelyä ei tee samaa vaikutusta

Vierailija
338/347 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania pulleita nuoria naisia! Ei mitään läskikasoja, mutta sopivan lihavia.

Vierailija
339/347 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku ei näytä sairaalloisen lihavalta niin sitten se ei näytä sairaalloisen lihavalta, on hän oikeasti sitä sitten tai ei.

Kuvan nainen on selkeästi pullea, mutta en olisi minäkään häntä satakiloiseksi uskonut, varsinkaan noin lyhyenä.

Vierailija
340/347 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne läskit vaan tuppaavat oikeasti urheilullisilla sulavan. Jumppatrikoot, poninhäntä ja kerta viikkoon kävelyä ei tee samaa vaikutusta

Eipä paljon liikunta vaikuta painoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi