Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomien toimittajan mielestä 158 cm ja 100 kg painava nainen ei ole sairaalloisen lihava, koska toimittajan silmään hän ei näytä siltä....

Kommentit (347)

Vierailija
1/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo kaikki oli ihan hoikan ja normaalin oloisia.

Vierailija
2/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaille ei toki bmi päde, mutta suurin osa noista naisista ei ole mitään bodareita. Kolmenumeroinen paino ei todellakaan ole normaalia, ellei kyseessä ole parimetrinen mies tai lyhyempi kehonrakentaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli onhan tuo aivan järkyttävä ylipaino. T. 158cm ja 52kg.

Vierailija
4/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllähän sen silmä kertoo onko läski vai lihaksikas vai onko höttö vai roteva.

Kerrankin olen toimittajan kassa samaa mieltä.

Mutta kyllä sata kiloa kenellä vaan alle 170 senttisellä on paljon.

Vierailija
5/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllähän sen silmä kertoo onko läski vai lihaksikas vai onko höttö vai roteva.

Kerrankin olen toimittajan kassa samaa mieltä.

Mutta kyllä sata kiloa kenellä vaan alle 170 senttisellä on paljon.

Juu, ei verisunonet ja sydän varmastikaan hyvin voi.

Vierailija
6/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten toi alin on noin hoikka. 164cm/87kg. 

Mä oon 169cm/60kg ja näytän aikalailla samalta. (mulla on vähän  lihasta ja vähän löysää)

Vierailija
7/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näyttäny ollenkaan pahalta.

mies53v

Vierailija
8/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaa vedetään sisään, muotoilevia alusvaatteita, outoja kuvakulmia ja poseerausasentoja..

Vierailija
9/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo kaikki lihavia, se vaan, kun valtaosa ihmisistä on lihavia niin sitten ihrakasaa pidetään "normaalina".

Itse olen 167/77ja kyllä mä olen ihan selvästi pullukka ja mun mitat sentään suht inhimilliset noihin verrattuna.

Vierailija
10/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käsitän jutun pointin toisin kuin ap. Kaikista noista naisista kyllä näkee, että BMI on yli 25, eikä kyse ole siitä, etteikö kenellekään olisi terveellistä menettää vähän rasvakudosta. Mutta BMI ei ole koko totuus, ja nuo naiset näyttävät kaikki enemmän tai vähemmän kevyiltä kuin BMI antaa ymmärtää. Juttuun on valikoitu naisia, jotka näyttävät toisenlaisilta kuin keskiverto mamma samoilla mitoilla. Toki moni jutun naisista urheileekin paljon ylipainosta huolimatta, mikä selittää. Valtaosa noista näyttää pikemminkin lievästi kuin merkittävästi ylipainoisilta, toki joukossa on joku selkeästi painavampi.

Tietenkään ylipainon normalisoiminen ei sinällään ole positiivinen ilmiö, mutta se on, että esim. terveydenhoidossa keskityttäisiin kokonaisuuteen ja kehonkoostumukseen, ei sokeasti pelkkään painoindeksiin. Korkea BMI saattaa olla esim. este hedelmöityshoitojen saamiselle, vaikka nuokin yli BMI 30 naiset näyttävät huomattavasti terveemmiltä kuin moni omenavartaloinen sohvaperuna BMI 27-28.

Vierailija
11/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 158cm/100kg oli hämmentävää... Tuon mekon alla on varmaan hoikentavat alusvaatteet, joku "kureliivi" tms, koska en jaksa uskoa tiimalasivartaloon. Eikä mukamas näytä olevan mahaa. Toki imartelevan kuvakulman kanssa saa häivytettyä kiloja. Olisi kiva nähdä ko. henkilö livenä.

Olen 168cm/90kg ja näytän aivan kauhealta läskikasalta. Mahaa on kuin 9kk raskaana ja kaikki roikkuu, pursuu, paitsi kasvot ja sääret ovat ns. normaalin näköiset. Olen kyllä laihduttamassa, mutta hitaasti tuntuu muutosta tulevan. Ei tässä nyt kauheaa kiirettä ole, mutta olisihan se motivoivaa saada näkyviä tuloksia. 

Vierailija
12/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just samoissa mitoissa ja olen lyllertävä aikapommi. Kuka kehtaa huijata itseään noin?

Vierailija
13/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että naisen paino nousee "lihaksista" kuukauden salitreenin vuoksi, mutta miehet pysyvät normaalipainossa vaikka lihasta on paljon enemmän. Googlettakaa huviksenne vaikka vapaaottelijoiden pituuksia ja painoja. Esim. Teemu Packalen on 185 cm ja painaa 70 kg. Miksihän paino ei ole kolminumeroinen, vaikka hänellä on lihasta?

Ei se läski automaattiseti muutu lihakseksi. Ja lihasten päällä saattaa olla myöskin läskiä.

Riittää, että treenaa paljon mutta myös syö ihan liikaa. Lihas kasvaa ja kasvaa myös läski.

Packalen on varmasti dieetillä, jossa tiristetään kaikki rasva pois, ennen kilpailua että pääsee pienempään painoluokaan

Vierailija
14/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää, eihän nuo edes näyttäneet ylipainoisilta. 

Vierailija
15/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että noihin on valittu edustavimmat kuvat, jotka eivät anna todellista kuvaa heidän vartalostaan.

Enkä tarkoita pahalla, minustakin saa hoikan näköisiä ja karmean näköisiä kuvia ja painoindeksi on normaali.

Vierailija
16/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vastaavat jutut miehistä? Tosin harva mies syö nuin reilusti ylimääräistä kuin nuo naiset.

Vierailija
17/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsaa vedetään sisään, muotoilevia alusvaatteita, outoja kuvakulmia ja poseerausasentoja..

Niinpä, pitäis olla joku salaa napattu kuva, siitä näkisi totuuden. Itsestäni näin vähän tuontyyppisen kuvan, laihdutin melkein 20kg. Minäkään en mielestäni ollut mitenkään kovin lihava, vaan sellainen pyöreä.

Vierailija
18/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrokiksi täytyisi saada joku salaa otettu kuva, mihin ei pysty poseeraamaan ja valitsemaan parasta kulmaa. Nuo peiliselfiet taas ei kerro mitään, itselläni on löysää mahassa mutta vähän asentoa kääntämällä ja vatsaa sisään vetämällä saan kaiken katoamaan. Optinen illuusio. :D

19/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo kuvissa näytäkään lihavilta. Voi olla eri juttu sitten livenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä