Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomien toimittajan mielestä 158 cm ja 100 kg painava nainen ei ole sairaalloisen lihava, koska toimittajan silmään hän ei näytä siltä....

Kommentit (347)

Vierailija
41/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Ainoa joka noista on lihaksikas on 172cm ja 81 kg. Lihakset painaa enemmän kuin läski, joten näillä yli satakiloisilla neidoilla on oltava aika paljon läskiä. Etenkin juuri tuo 158 cm 100-kiloinen todellakin on läski ja näyttääkin siltä, vaikka toimittajan mielestä on vain naisellisen muodokas 😆

Minun mieheni pelasi aikanaan kolmikymppiseksi asti aktiivisesti koripalloa. 184 cm herra painoi aktiiviaikoinaan 77-79 kg, mistä ihan kiitettävä osa oli lihasta. Nykyään paino huitelee noin 90 kilossa, josta edelleen ihan kiitettävä osa on lihasta, mutta on itsekin sitä mieltä, että sitä ylimääräistä rasvaakin olisi eroon hankkiuduttavaksi asti. Että melkoinen lihaskimppu naiseksi saa tuo 172 cm/ 81 kg:kin olla, jos ei suuri osa ylipainosta kuitenkin selity ylimääräisellä rasvalla. Noista muista nyt puhumattakaan.

Vierailija
42/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako ap:ta, joka on kasvoiltaan näivettynyt, osteoporoottinen, kuivunut nahkasäkki?

Niin, koska ylipainoisen ja kuivuneen nahkasäkin väliin ei mahdukaan mitään. Esim. meitä normaalipainoisia ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157 ja 60 kg, juuri ja juuri normaalipainon puolella. Ylimääräistä läskiä on kertynyt ja sivuprofiili paljastaa vatsamakkarat. Mulla on saman pituinen sukulainen, jolla elopainoa 100 kg ja hän on ihan silminnähden liikalihava. Sairastaa myös useita elintasosairauksia. Nämä naiset pettävät lähinnä vain itseään ja yksittäistä iltapulun toimittajaa.

Vierailija
44/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kehopositiivisuuden aikana bikinikuvia tungetaan joka paikkaan ties minkälaisista selluihravartaloisista, mutta sitten tällaiseen juttuun, jossa olisi oleellista näkyä vartalon muodot, niin yhtäkkiä kaikilla onkin vaatteet päällä.

Vierailija
45/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että naisen paino nousee "lihaksista" kuukauden salitreenin vuoksi, mutta miehet pysyvät normaalipainossa vaikka lihasta on paljon enemmän. Googlettakaa huviksenne vaikka vapaaottelijoiden pituuksia ja painoja. Esim. Teemu Packalen on 185 cm ja painaa 70 kg. Miksihän paino ei ole kolminumeroinen, vaikka hänellä on lihasta?

Samoin NHL-pelaajat treenaa paljon ja on todella lihaksikkaassa kunnossa, mutta harvempi niistäkään painaa sataa kiloa jos ei sitten ole tyyliin 2 metriä pitkä "järkälepakki".

Suurin osa näyttää olevan jotain 85 kiloisia ja pituutta on päälle 180cm..

Ja sama tietty naisurheilijoillakin, esim norjalainen ampumahiihtäjä Eckhoff on 163cm pitkä ja ainakin instansa perusteella hyvinkin lihaksikas nainen, mutta ei hän paina kuin vajaan 60 kiloa.

Vierailija
46/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Lauran kuva on kyllä otettu ovelasti yläviistoon peiliä vasten niin, että kaksoisleuka ja vatsamakkarat jäävät piiloon. Olisi ottanut kuvat istuvaltaan.

Vierailija
47/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako ap:ta, joka on kasvoiltaan näivettynyt, osteoporoottinen, kuivunut nahkasäkki?

Keho"positiivinen" 150 kg kurvikuningatar spotted

Vierailija
48/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi 158cm/100kg oli hämmentävää... Tuon mekon alla on varmaan hoikentavat alusvaatteet, joku "kureliivi" tms, koska en jaksa uskoa tiimalasivartaloon. Eikä mukamas näytä olevan mahaa. Toki imartelevan kuvakulman kanssa saa häivytettyä kiloja. Olisi kiva nähdä ko. henkilö livenä.

Olen 168cm/90kg ja näytän aivan kauhealta läskikasalta. Mahaa on kuin 9kk raskaana ja kaikki roikkuu, pursuu, paitsi kasvot ja sääret ovat ns. normaalin näköiset. Olen kyllä laihduttamassa, mutta hitaasti tuntuu muutosta tulevan. Ei tässä nyt kauheaa kiirettä ole, mutta olisihan se motivoivaa saada näkyviä tuloksia. 

Siinähän sanottiin, ettei tiimalasivartaloisen kannata niin tiukasti seurata painomittareita. Pahin lie rasva sisäelinten ympärillä, eli vatsassa. Näytti ihan hyvältä hänkin, kuten kaikki muutkin kuvatut ihmiset.

En jaksa näitä läski-aloituksia. Tämäkin ilta-sanomien juttu on jostain vuoden tai muutaman takaa ja taas se tähän haettiin. Täällä jotkut kirjoittavat miten laihoja parjataan. Olen seurannut tätä palstaa nyt nelisen vuotta, enkä yhtään laihojen ihmisten haukkumisketjua ole nähnyt.

Antakaa toisten ihmisten olla niin, kuin ovat. Kantakaa huolta omista valinnoistanne elämässä - eikös joo.

Vierailija
49/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa satakiloinen nainen on järkyttävä läski. Ei selity lihaksilla eikä isoilla luilla.

Vierailija
50/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vatsaa vedetään sisään, muotoilevia alusvaatteita, outoja kuvakulmia ja poseerausasentoja..

Tämä.

Luulisi sun ikäisellä ihmisellä olevan muitakin sanoja hallussa.

Vierailija
51/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaalainen vaimoni on 162 cm ja 48 kg. Oikein mukava vartalo hänellä :-)

Vierailija
52/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v miehen silmään nuo kaikki naiset näyttivät tosi seksikkäiltä.

Vierailija
53/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että naisen paino nousee "lihaksista" kuukauden salitreenin vuoksi, mutta miehet pysyvät normaalipainossa vaikka lihasta on paljon enemmän. Googlettakaa huviksenne vaikka vapaaottelijoiden pituuksia ja painoja. Esim. Teemu Packalen on 185 cm ja painaa 70 kg. Miksihän paino ei ole kolminumeroinen, vaikka hänellä on lihasta?

Ei se läski automaattiseti muutu lihakseksi. Ja lihasten päällä saattaa olla myöskin läskiä.

Riittää, että treenaa paljon mutta myös syö ihan liikaa. Lihas kasvaa ja kasvaa myös läski.

Packalen on varmasti dieetillä, jossa tiristetään kaikki rasva pois, ennen kilpailua että pääsee pienempään painoluokaan

Jossain haastattelussa sanoi että eka UFC-matsi tarjottiin niin lyhyellä varoitusajalla että piti parissa viikossa tiputtaa 15kg tms. Ei tosiaan kannata ilmoitettuja ottelupainoja kuvitella normaalipainoksi jos on painoluokkalaji kyseessä.

Vierailija
54/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja paino aika lailla samat  kuin itselläni, mutta kuvan nainen on kyllä puolet minua pienempi. Minulla ei ole samalla tavalla muotoja eikä vyötäröä ollenkaan niin näytän tosi paljon isommalta. 

Laihdutan. Haluan 50 kiloa pois. Ja käyn salilla ja joku päivä multa se vyötärökin löytyy

Vierailija
55/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi 158cm/100kg oli hämmentävää... Tuon mekon alla on varmaan hoikentavat alusvaatteet, joku "kureliivi" tms, koska en jaksa uskoa tiimalasivartaloon. Eikä mukamas näytä olevan mahaa. Toki imartelevan kuvakulman kanssa saa häivytettyä kiloja. Olisi kiva nähdä ko. henkilö livenä.

Olen 168cm/90kg ja näytän aivan kauhealta läskikasalta. Mahaa on kuin 9kk raskaana ja kaikki roikkuu, pursuu, paitsi kasvot ja sääret ovat ns. normaalin näköiset. Olen kyllä laihduttamassa, mutta hitaasti tuntuu muutosta tulevan. Ei tässä nyt kauheaa kiirettä ole, mutta olisihan se motivoivaa saada näkyviä tuloksia. 

Siinähän sanottiin, ettei tiimalasivartaloisen kannata niin tiukasti seurata painomittareita. Pahin lie rasva sisäelinten ympärillä, eli vatsassa. Näytti ihan hyvältä hänkin, kuten kaikki muutkin kuvatut ihmiset.

En jaksa näitä läski-aloituksia. Tämäkin ilta-sanomien juttu on jostain vuoden tai muutaman takaa ja taas se tähän haettiin. Täällä jotkut kirjoittavat miten laihoja parjataan. Olen seurannut tätä palstaa nyt nelisen vuotta, enkä yhtään laihojen ihmisten haukkumisketjua ole nähnyt.

Antakaa toisten ihmisten olla niin, kuin ovat. Kantakaa huolta omista valinnoistanne elämässä - eikös joo.

Ylipaino maksaa yhteiskunnalle enemmän kuin ilmastonmuutos, joten kyseessä on hieman enemmän kuin pelkästään vain "oma valinta".

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001857498.html

Miksi muuten huumeidenkäyttö ei ikinä ole vain oma valinta, mutta oman terveyden turmeleminen epäterveellisellä ravinnolla kuitenkin on sitä?

Vierailija
56/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho"positiivinen" 150 kg kurvikuningatar spotted

vain yksin kurvi

Vierailija
57/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo kaikki lihavia, se vaan, kun valtaosa ihmisistä on lihavia niin sitten ihrakasaa pidetään "normaalina".

Itse olen 167/77ja kyllä mä olen ihan selvästi pullukka ja mun mitat sentään suht inhimilliset noihin verrattuna.

Kyllä sä itsekin olet ihrakasa eli turhaan noita naisia lyttäät. Sullakin sitä painoa on ainakin 20kg liikaa.

Luetun ymmärtäminen 🤣

Mähän sanoin olevani pullukka, nyyh, kyllä mä nyt niin mieleni pahoitin, kun lukutaidoton noin mua moittii 🤣🤣🤣

Näytit pahoittavan ja loukkaantuminen pitää peittää emojien taakse. Laihduta lihava tyttö. Naisen ei kuulu painaa 77kg. Ihramöykky.

Vierailija
58/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ja kolmas varsinkin näyttävät kaameilta sotanorsuilta. Tanner tömisee kun ne mylvien löntystää tilaan.

Vierailija
59/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on julkaistu vuonna 2019. Veikkaan että nuo punkerot ovat vielä 30 kiloa lihavampia nyt.

Vierailija
60/347 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino maksaa yhteiskunnalle enemmän kuin ilmastonmuutos, joten kyseessä on hieman enemmän kuin pelkästään vain "oma valinta".

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001857498.html

Miksi muuten huumeidenkäyttö ei ikinä ole vain oma valinta, mutta oman terveyden turmeleminen epäterveellisellä ravinnolla kuitenkin on sitä?

Odotahan vielä jonkin aika, että sinäkin aikuiseksi kasvat ja sisäistät sanan yhteiskunta.

Me kaikki teemme elämässämme omia valintoja siitä huolimatta, mitä sinä siitä olet mieltä. Yhteiskuntana me kaikki kannamme vastuun jokaisen valinnasta. Oli se sitten ylensyömisen aiheuttamat ongelmat, astman aiheuttamat kustannukset, anoreksian, mielenterveysongelmien, liikenneongelmien, koulutuksen, lasten kustannusten, vaikka niitä emme itse tähän maailmaan tekisi... esim ilmastollisten syiden vuoksi.

Mieti ennen, kuin kirjoitat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan