Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä väriset kumisaappaat omistat

Vierailija
31.05.2021 |

Jos omistat.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervoiletko vai miksi kyselet

Vierailija
122/129 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat Hait

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat ja pinkit. Noi mustat on tosin semmoiset sirommat nilkkurisaappaat, jotka hyvät kaupunkikäytössä.

Vierailija
124/129 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänvihreät

Vierailija
125/129 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat ja vihreät.

3 paria siis mustia ja 1 pari vihreänä.

Vierailija
126/129 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on punaiset kontiot ja vaimolla keltaiset. 

Vierailija
127/129 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus mustat nokialaiset. Olis kyllä kelvannut joku pirteempi värikin mutta koska tarvitsin uudet ja onnen kantamoisena löysin ne aivan uutena kirppikseltä hintaan 7e niin ei tullut mieleenkään jättää ostamatta värin takia. Nää on kalahommissa jalassa. Lyhyt vartiset saappaani joilla tsippailen metsissä sienten/marjojen perässä on jostain tokmannilta ja kuvioitu erilaisilla sienillä. Oli niitä muissakin väreissä mut sieni saappaissa sienet oli kivat. 

Vierailija
128/129 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä v i t u s s a tarvitaan kumisaappaita?..

No siellä en ole koskaan käynyt mut en mä viitsi tuolla soilla hillassa kahlata lenkkareissa, en työntää venettä vesille matalassa rannassa lenkkareissa tai jaksa kahlailla paljain jaloin pielisen kivi rannoilla ja istua uistelemassa märissä kengissä tai säätää kenkää jalkaan ja takaisin veneen vesille laskun jälkeen. Kosteissa sieni ja marja metsissä on kanssa ikävä olla lenkkareissa eikä kuivissakaan huvita purettaa itseään käärmeillä (ja esim. punkeilla) missään nappas kengissä... Ethän sä toki tarvitse siellä neukkukuutiossasi istuessa kumisaappaita kun et kerran liiku ulkona mut ihmiset jotka liikkuu ulkona ja viihtyy luonnossa tykkää usein pitää jalkansa kuivana ja pyrkii suojautumaan esim puremilta. Toki mä vedän ison osan kesästä myös ihan paljain jaloin mut en mä metsään/kalaan kyllä ilman saappaita lähde kahlailee. 

Vierailija
129/129 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä v i t u s s a tarvitaan kumisaappaita?..

Sinä kaupunkilainen tuskin missään. Kun et varmaan kaivaria suurempaan luontoon ole koskaan mennyt, etkä erota koivua kuusesta. Me muut käytämme niitä ulkona sellaisissa hommissa missä jalat voi kastua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi