Minkä väriset kumisaappaat omistat
Kommentit (106)
Mulla on aina ollut punaiset! En edes harkitse muita värejä. Kaupungissa on punaiset Hai-low nilkkurit ja metsään laitan punaiset kontiot.
Vaaleanpunaiset. Haluisin sellaiset, jossa mustalla pohjalla sitruunoita tai auringonkukkia.
Öö.. yhdet mustat huopavuorelliset talvikumisaappaat, yhdet tummanvihreät vaelluskumpparit ja oliivinvihreät Hait. Eli kolmet löytyy.
Punaiset hait tosin niissä on vihreitä, punaisia ja valkoisia raitoja kun olen pitänyt rakennuksia maalatessa jalassa.
Toiset on sitten oranssit rautanokkaiset metsurisaappaat. Niitä käytän moottorisahahommissa.
Mustat kontiot ja keltaiset Hai saappaat.
Mulla on (aina) ollut mustat kääntövarsikontiot, nyt niiden lisäksi violetit Hait ja oranssit suoravartiset kontiot
Vierailija kirjoitti:
Mulla on (aina) ollut mustat kääntövarsikontiot, nyt niiden lisäksi violetit Hait ja oranssit suoravartiset kontiot
Minullakin on mökillä edelleen vanhat mustat kontiot käännetyin varsin. Kaupungissa mustat hait.
No punaiset tietysti, karvavuoriset, ostan aina samanlaiset kun entiset menee rumannäköiseksi
Tänään ostin uudet keltaiset Kontiot. Ihana väri.
Keltaiset tietenkin. Ainoa oikea kumisaappaiden väri
Osaako joku kertoa mistä löytäisi matalavartiset nätit kumisaappaat? Mielellään mustat mutta keltainenkin käy.
Mustan ja harmaan kirjavat Ristomatti Ratian Kaaos
Löytyy punaiset ja keltaiset. Väriä pitää olla!
mustat