Minkä väriset kumisaappaat omistat
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Punaiset hait. Edelliset olivat tylsääkin tylsemmät tummansiniset hait. Käytän kumppareita aika paljon N47
Minulla on nyt ne tummansiniset hait. Entiset olivat tylsät punaiset hait. En käytä kumppareita kovin paljon.
Olisi kiva nuuhkia palstalaisten kumisaappaita.
Nanson Puolukka sininen/punainen.
Tummansiniset. Keltaiset olivat kympin halvemmat, mutta ajattelin, että kehtaanko niillä oikein matalan itsetunnon päivänä talsia kauppaan kiinnittämään huomiota. Siksi ostin kalliimmat.
Kerman valkoiset. Bata merkkiset.
Vihreät Dunlopit, mökillä mustat Kontiot. Lisäksi punaiset Hait, joita en pysty enää pitämään, kun ovat alkaneet hangata kantapäät verille.
Valkoiset, joissa keltaisia, oransseja ja vihreitä pallokuvioita.
Tummanvihreät Aigle Benyl, oranssit Kontiot, mustat Kontiot
Vierailija kirjoitti:
Tummanvihreät Aigle Benyl, oranssit Kontiot, mustat Kontiot
Minulla on kahdet Kontiot, mustat työkäyttöön ja tumman vihreät esim. lenkille, kauppareissulle ym.
Nyt on ihkauudet keltaiset Hait. Odottelen innolla loskakelejä, jotta pääsisin saapastelemaan.
Punaiset hait ja mustat korkeavartiset nokiat.
Punaiset, lämminvuoriset, ostan aina uudet samanlaiset kun ne kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Punaiset hait. Edelliset olivat tylsääkin tylsemmät tummansiniset hait. Käytän kumppareita aika paljon N47
Mulla on nyt tummansiniset hait. Niitä ennen oli mustat kontiot, joista varret käärittyinä lyhyemmiksi.
Tosi oleellinen kysymys: kertoo ajastamme paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt tummansiniset hait. Niitä ennen oli mustat kontiot, joista varret käärittyinä lyhyemmiksi.
Mulla vieläkin matalammaksi käännetyt kontiot.
Vierailija kirjoitti:
Tummansiniset. Keltaiset olivat kympin halvemmat, mutta ajattelin, että kehtaanko niillä oikein matalan itsetunnon päivänä talsia kauppaan kiinnittämään huomiota. Siksi ostin kalliimmat.
Voi voi, olisit ostanut keltaiset. Keltaiset olisivat paljon hienommat.
Citymarkettiin oli tullut aivan ihanan punaisia hai-saappaita. Oli ihan pakko saada sellaiset itselle, vaikka en kumppariostoksille ollut markettiin tullutkaan. Värin nimi on muuten meloni. Nyt minulla on sekä keltaiset että punaiset hait.
Keltsiset Hait ja Kontiot, oranssit Kontiot. Aika kuluneet kaikki