Oletteko te ollut vielä aikuisiällä ihastuneita johonkin julkkikseen?
Itse lähentelen neljääkymmentä ja enää ei puutu kuin juliste seinältä niin fiilis on kuin 15-vuotiaalla. En olisi ikinä uskonut itsestäni!
Kommentit (47)
Sama täällä. Vaikka peilikuva rypistyy, ei mieli ole miksikään muuttunut.
Olen parhaimmillaan. Kyllä olisin jättänyt alkukesästä Punaisen lohikäärmeen katsomatta jos olisin tiennyt mitä siitä seuraa.
Kannattaa hankkia elämä eikä nostaa ihmisiä jalustalle joka ei välttämättä ole kantava.
Dexter sarjaa kun katselin niin tunsin itseni hölmöksi koska ajatuksisani saattoi käydä Michael C. Hall kesken työpäivän🙈 Pahin julkkisihastus minulla on kuitenkin ollut Jutun loppu leffan Mauriceen mutta silloin olin sentään teini.
Kyllä olen, mutta en siinä määrin että haittaisi tai vaikuttaisi normaaliin elämään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen parhaimmillaan. Kyllä olisin jättänyt alkukesästä Punaisen lohikäärmeen katsomatta jos olisin tiennyt mitä siitä seuraa.
Edward Norton?
Olen lähes 50 ja mulla on ollut paha Cillian Murphy ihastus viimeiset 10 vuotta :D En ikinä kehtaisi omalla nimelläni ja naamallani tunnustaa, olen olevinaan muuten vakavan ja aikuismaisen oloinen ihminen joka ei teinimäisesti ihastele ketään julkkiksia :D Muulta perheeltä salaa kuolaan Instasta ja Twitteristä kuvia ja luen kaikenlaiset haastattelut yms, puhumattakaan privaateista likaisista fantasioista. MIehen kanssa kun kattsottiin Peaky Blindersiä hän alkoi vissiin epäillä jotain ja kysyi epäluuloisesti että onko tuo jengijohtaja sinusta kuuma ja minä paniikissa että "Ei, tommonen ruma kirveelläveistetyn näköinen" etten jää kiinni :D
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia elämä eikä nostaa ihmisiä jalustalle joka ei välttämättä ole kantava.
Höpöjä. Julkkisihastukset ovat siksi parhaita, että saa vain haaveilla ilman mitään pelkoa siitä, että ihastukselle tarvitsisi tehdä mitään. Ei kukaan järjissään oleva oikeasti kuvittele sitä julkkista itselleen saavansa, vaikka kyllähän se pilvilinnojen rakentelu on ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
No eihän siinä mitään jalustalle nosteta. Kyllä mä ainakin tiedän hyvin etten tunne ihastustani ihmisenä ollenkaan, tiedän vain julkisuuskuvan. Ymmärrän hyvin että yksityishenkilönä hän voi olla esim. vaikea ihminen tai impotentti tai mitä vaan. Mutta kyse nimenomaan onkin fantasioista, ja niillä on joskus elämässä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa keihin julkkiksiin
Tosi monikin kuten Hugh Grant, Cillian Murphy, Lee Pace, Hugh Laurie, Alec Baldwin mutta nämä ovat sellaisia hymyilyttäviä ihastuksia jotka menee ja tulee jos sattuu näkemään elokuvan tai seuraa jotain sarjaa. Ainoa näyttelijä joka saa minut syttymään vaikka Voldemortina on Ralph Fiennes. Hänet muistan vielä seuraavanakin aamuna;)
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa kerätään armeijaa, ja meillä haisutuherot fanittava. Go Suomi!
No eihän näitä fanitusasioita koko ajan mietitä toki. Kyllä itse ainakin mietin myös tätä Ukrainan kriisiä, yhteiskunnallisia asioita, ilmastonmuutosta yms. Mutta ei pää kestä sellaista että aina vaan sitä eikä ikinä mitään kevyttä ja iloista
- 14
En ole ollut. Mutta kiitos kysymästä! Arvostan suuresti teitittelymuotoa.