Minkä väriset kumisaappaat omistat
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Mustan ja harmaan kirjavat Ristomatti Ratian
Mulla on myös tuollaiset. Lisäksi on keltaiset kontiot silloin kun tarvitaan pitkävartisia.
Minulla on yhteensä kuudet kumisaappaat. Kahdet keltaiset ja neljät punaiset.
Olivat vaaleanpunaiset, nykyään liejunharmaat. Kovassa käytössä pihahommissa.
Syksyllä ostin keltaiset Sievit. Aika kalliit, mutta ihana kirkas väri ja todella mukavat jalassa.
Vihreät Dunlopit. Turvakärki ja Naulaanastumis suoja. Loistavat kengät, pohja on paksumpi kuin Sieviläisissä tai Nokialaisissa. Hyvät kävellä, kumikenkä ei hölsky jalassa, eikä kaikki kivet tunnu pohjan läpi. Kevyetkin vielä. Suosittelen.
Mustat nokialaiset, muuta mustaa ei sitten olekaan, paitsi hautajaispuku.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, miksi noin monet?
Vierailija kirjoitti:
Vihreät Hait.
Oisko turkoosin vihreät hait mulla 🤔
minula ainoastaa varvassantaalit.
Kirkkaankeltaiset Tretornit. Ovat olleet jo yli 10 vuotta ja edelleen ehjät ja hyvät. Ostin alesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, miksi noin monet?
Osa on mökkikäytössä, osa kotona. Metsään ja pellolle tarvitaan pitkävartiset Kontiot, kaupunkiin taas lyhytvartiset Hait. Yhdet nilkkamittaisetkin Hai lowt löytyy. Sitten on tallella yhdet kulahtaneet, mutta ehjät Tretornit esimerkiksi ruohonleikkuuta varten.
Näin talvella on käytössä Nokian punaiset lämminvuoriset kumpparit. Kesäkeleillä keltaiset Kontiot.
Haluaisin oikeasti kestävät kumpparit. Suositelkaa!
Missä v i t u s s a tarvitaan kumisaappaita?..
Siniset Hait. Sitä ennen oli mustat Kontiot. Toivottavasti tämä tieto ilahduttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät Dunlopit. Turvakärki ja Naulaanastumis suoja. Loistavat kengät, pohja on paksumpi kuin Sieviläisissä tai Nokialaisissa. Hyvät kävellä, kumikenkä ei hölsky jalassa, eikä kaikki kivet tunnu pohjan läpi. Kevyetkin vielä. Suosittelen.
Minä en tykkää. Ovat vähän lötköt ja kantapää jää hassusti alemmas, on sellainen 'takakeno' olo. Jalat kipeytyi lonkkia myöten. Olen töissä usein koko päivän saappaissa. Viking Trophy sen sijaan 10+! Ihan paras pito pohjissa!
Mustat