Ihmiset, jotka huutaa "taisteluhuudon" aivastaessaan
Jokainen on varmaan joskus kokenut tämän. Normaalisti kun ihminen aivastaa, tulee se tyypillinen "atshuuu" äänähdys, mutta nämä tekee sen täysin liioitellusti: "AAATHSUUU-HAJAAAA!" tai "ÄÄÄÄTSZÄÄÄÄÄ!". Tulee ihan mieleen, että samalla karatehakkaavat jotain tiiliä.
Joo, flunssa tai allergia voi olla rankkaa, muttei sentään tarvi taisteluhuutaa.
Kommentit (461)
Vierailija kirjoitti:
Meilläpä on naapurissa sen huutoaivastelijan lisäksi taisteluhaukottelija. Ihmettelin pitkään, mikä vajaamielinen mölinä jostain kuuluu, kunnes tajusin että naapuri haukottelee. Se on sellainen "HUUUUÖÖÖÖÄÄÄÄHHGGGGF!"
Minullakin on tällainen naapuri! Tiedän aina koska hän herää, koska ensimmäiseksi hän haukottelee huutaen HAAAAAAAAAAJAAAAA!! Sen perään hän pitää vielä jonkinlaisen venyttelyhuudon. NIIIÄÄÄÄÄÄÄHHH! Viime kesänä olin tulossa aamulenkiltä ja olin vielä parinsadan metrin päässä kerrostalosta, jossa asun, kun naapuri heräsi. Hänellä oli tuuletusikkuna auki, ja hyvin kuuluivat nämä taisteluhuudot sinne asti viidennestä kerroksesta.
Melkein tirskahdin töissä ääneen tälle. En siis aivastamisen takia vaan nauramisen.5
Voihan se olla opittuakin, huutoaivastaminen, tai kenties perinnöllistä...? Isäni karjui aivastaessaan ja niin teen minäkin kotioloissa useimmiten (muualla yritän hillitä). Olen siis nainen, ja aivastus on ilmeisen kovaääninen. Entinen kumppani totesi usein: "Nyt meni kalsarit vaihtoon", kun semmoinen reippaampi aivastus tuli.
Parempi olo siitä huutoaivastuksesta kyllä tulee kuin hiljaisesta ätsiistä.
Paljon karseammalta kuulostaa kun joku pidättelee ja tukahduttaa ja pääsee sellaisia kummallisia ääniä. Ja tulee mielikuva mitä se tekee kropan sisällä kun ei aivasta kunnolla.
Ihmetyttääkö jotain vielä miksi flunssat ja kaiken maailman pöpöt leviää niin tehokkaasti? Jo parin sivun lukemisen jälkeen on selvää, ettei korona-ajasta ole näemmä jäänyt mitään sinne räkäklimppien takapuolelle…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Jostain olen lukenut, että se miten aivastus "ilmaistaan" korreloi jotenkin orgasmin intensiteetin kanssa. Että silloin tulisi samanlainen huuto tai sitten vaitelias huokaus.
No mulla ainakin on näin. En orkussa huuda,mutta kroppa koristelee, kramppaa, saatan melkein pudota sängystä ja juu,aivastan hirmuisella volyymilla.Mahtavat fiilikset molemmista!
No mikä tässä miinusta aiheutti? Kirjoitusvirhe? Juu en koristele, vaan kouristelen. Pikkuinen kateudenpisto orkuistaniko kismittää?
Veikkaan, että TMI, pieni sänky tai se, että olet nolo etkä edes tajua sitä.
Toiminimi Haarakonttori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Jostain olen lukenut, että se miten aivastus "ilmaistaan" korreloi jotenkin orgasmin intensiteetin kanssa. Että silloin tulisi samanlainen huuto tai sitten vaitelias huokaus.
No mulla ainakin on näin. En orkussa huuda,mutta kroppa koristelee, kramppaa, saatan melkein pudota sängystä ja juu,aivastan hirmuisella volyymilla.Mahtavat fiilikset molemmista!
No mikä tässä miinusta aiheutti? Kirjoitusvirhe? Juu en koristele, vaan kouristelen. Pikkuinen kateudenpisto orkuistaniko kismittää?
Veikkaan, että TMI, pieni sänky tai se, että olet nolo etkä edes tajua sitä.
Toiminimi Haarakonttori?
Too Much Information Haarakonttori
Se kenen minä olen kuullut huutoaivastavan teki sitä aivan varmasti tarkoituksella ja aivasteli vieläpä aika usein mutta joka kerta niin, että varmasti kaikki lähettyvillä kuuli. Oli muutenkin kovaääninen ja huomionhakuinen tapaus.
Hee! Mikäpä haukotellessani liikutan suutani sivuttain edestakaisin. Kuulostaa kuin joltain karita mattilan soololta. :D
Yövuorossa kiva ärsyttää työ"toveteita".
Onko kukaan maininnut taistelukakkosta? Ukko karjuu pöntöllä GGGGRRRRNNNNJJAAAAAHHH!!! :D
Itsellä pääsee joskus harvoin joku korkea iaaah!-kiljaisu.
Tämä ja hyljepomppumies ovat palstan hauskimmat ketjut :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä maailmaan ääntä mahtuu tokaisi mummo ku huutoaivasti.
Se siitä ropinasta sano mummo kun tuohen päälle kusi.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä on just näitä.
Vihaan sitä niin paljon.
Plus niitä aivastuksia tulee noin viisi peräkkäin ja jokaisen aivastuksen jälkeen se sanoo ”ohoh”, ”nonniin” tms.
Ja lopuksi piiiiiitkä tyhjä niisto paperiin.
Ja ”voivoi”.
Hahhah :D
Huuto-yskä tai huuto-aivastus on kyllä tosi vammasen kuuloista !
Vierailija kirjoitti:
ÄÄÄÄÄSSSS--HOUL!!!!
Miksi juuri kutsuit minua?!
🤣
Jos tuo on todella elämäsi suurin ongelma, suosittelen kallonkutistajalla käyntiä. Löydät jokaisesta ilmeisesti vikaa ja itse olet tietysti täydellinen. Tällehän oli naisten keskuudessa nimi, tällaisiahan naiset kutsuvat narsisteiksi.ä palstalla.
Naapurin mummo vetää "olen elossa vielä" huutoyskää ja kiljahdus-aivastuksia. Olen miettinyt että miten reagoida kun ei kuulu enää niitä ?!
Huudahdus (ei kiljahdus) ilmaisee lujaa luonnetta ja vahvoja keuhkoja.
Hyeenamainen nauru miehellä ilmaisee psyykkistä häiriötä.
Tukahdettu aivastus kielii kyvyttömyydestä orgasmiin.
Paljon käy poru, vaan jos mies on sellainen neitimäisesti aivasteleva, pieruaan pelkäävä punastuja niin kohta on mies vaihdossa... naiset tykkäävät miehistä, joista voi valittaa.