Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syysi olla pyytämättä ystäviä kanssasi mihinkään?

Vierailija
31.05.2021 |

Onko sellaisia edes?

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se, jonka autolla aina mennään ja joka maksaa viulut. Käyn nykyisin yksin missä käyn tai en sitten minäkään missään.

Voi joo, näyttää ainakin miehillä olevan noin että se jonka autolla mennään, maksaa viulut ja heillä usein kärhämiä että kenen autolla sitä mennäänkään.....Mun ystäväpiirissä on onneksi niin fiksuja naisia, että polttoainekulut laitetaan aina puoliksi ja jos mukana on lapsia, niin mennään sen autolla jossa on heille istuimet valmiina ja muuten sitten sovitaan erikseen että millä mennään, tilanteesta riippuen.

Mä olen nainen. Mun ystävät ovat myös itsellisiä naisia, kaikilla autot. Lähtevät mielellään milloin mihinkin, naapurikaupunkiin, tansseihin, shoppailemaan, mutta ei koskaan omalla autolla. Itse tykkään kyll ajella, mutta olis kiva vastavuoroisesti päästä joskus apumiehen ominaisuudessa.

Mutta itselleen kun järjestää virikkeitä niin se on nykyisin jo ihan "fine".

Vierailija
122/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on ap perheitä. Työ. Muita velvollisuuksia. Teinit ja yksineläjät ovat ystäväsuhdeorientoituneita, muilla on muita mielenkiinnon ja sosiaalisen kanssakäymisen kohteita. Niin se vaan menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on ap perheitä. Työ. Muita velvollisuuksia. Teinit ja yksineläjät ovat ystäväsuhdeorientoituneita, muilla on muita mielenkiinnon ja sosiaalisen kanssakäymisen kohteita. Niin se vaan menee.

Okei, että semmonen logiikka tällä kertaa. 🤯🤯🤯💡

Vierailija
124/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin en käy juuri missään, ellei kirjastoa ja ruokakauppaa lasketa. Lenkille menen mieluiten yksin, sillä olen niin läski, etten pysy hoikkien ystävieni tahdissa. Sen harvan kerran, kun tytär max kerran kuussa menee isälleen, haluan olla yksin kotona ihan omassa rauhassa. Muutenkin olen niin introvertti, etten aina edes jaksa vastata puhelimeen, kun ystävät soittavat.

Vierailija
125/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset ajanvietteet, mielijohde käydä jossain. Välillä on vaivalloista pyydellä muita mukaan, jos voi käydä yksinkin.

Erikseen sovin kahvittelut ja muut näkemiset, jos haluan nähdä ystäviä. Jos haluan käydä tietyissä paikoissa, silloinkin pyydän usein ystäviä mukaan. Mutta yksinkin voi hyvin viihtyä.

Vierailija
126/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset ajanvietteet, mielijohde käydä jossain. Välillä on vaivalloista pyydellä muita mukaan, jos voi käydä yksinkin.

Erikseen sovin kahvittelut ja muut näkemiset, jos haluan nähdä ystäviä. Jos haluan käydä tietyissä paikoissa, silloinkin pyydän usein ystäviä mukaan. Mutta yksinkin voi hyvin viihtyä.

Jep, hyvin viihtyy yksinkin! Ja jos lähtee yksin jonnekin, voi liikkua täysin omaan tahtiin ja aikatauluttomasti. 😊

Vierailija
127/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää kenestäkään eikä kukaan pidä minusta. 

Olen henkisesti kuin noita

Vierailija
128/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä nolla.

Vierailija
129/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa vaivaa, vaikka olisi hyväkin ystävä kyseessä. Itsekkäitä kun ovat nykyään kaikki, joten sama se on sitten olla itsekin ja viettää aikaansa omien mielitekojen mukaan vailla kompromisseja. Toki voi olla, ettei hyvinä pitämäni ystävät ole sitä todellisuudessa olleetkaan, tai sitten itse olen ollutkin se huono ystävä. Mene ja tiedä.

Vierailija
130/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORONA!

Vierailija
131/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole - siis hyviä ystäviä :(

Vierailija
132/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on helpointa jos henkilöt ovat aidosti samanhenkisiä ja samat asiat kiinnostavat pidemmällä tähtäimellä, arvomaailmat. Ei mene ristiin toiveet.

Vierailija
133/134 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin on helpointa jos henkilöt ovat aidosti samanhenkisiä ja samat asiat kiinnostavat pidemmällä tähtäimellä, arvomaailmat. Ei mene ristiin toiveet.

Ja yleensä sellaiset ihmiset viihtyvätkin toisen seurassa kun harva asia toisessa ärsyttää.

Vierailija
134/134 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nautin omasta seurastani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan