Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syysi olla pyytämättä ystäviä kanssasi mihinkään?

Vierailija
31.05.2021 |

Onko sellaisia edes?

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sitä muutenkin nähdä, kuin tekemällä yhdessä jotain. Jos kaveri haluaa mennä yksin uimaan, niin antaa mennä. Niin haluan mennä minäkin yksin. Ei kaveri ole minulle tilivelvollinen tekemisistään, enkä minä hänelle. Miksi pitää tehdä ongelma tällaisestakin?

Vierailija
102/134 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma seura on mukavampaa, kuin kaksinaamaisten juoruavien hyväksikäyttäjien, joiksi useampi ihminen vuosien varrella on paljastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen aloitus? Häiritseekö sinua, kun joku tekee asioita itsekseen? Opettele sinäkin tekemään, ettet piinaa vaatimuksillasi muita. Kaikki asiat eivät pyöri ympärilläsi.

Vierailija
104/134 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa vain jollain tasolla hyötyä, ainakin oman kokemukseni mukaan... Kun itselläni on esimerkiksi mökki, ovat kaikki kiljuen tulossa vuoron perään viettämään sinne aikaa tai lomia, vaikka ei olisi kutsuttu, mutta muualla ei ole mielenkiintoa nähdä. Kotimme kelpaisi näiden hyötyjien käyttöön samalla tavalla milloin milläkin verukkeella, mutta heidän luokseen ei kutsuja näy eikä kuulu. Aina pitäisi siis olla kustantamassa, "teillähän on varaa" tai passaamassa, koska "teillähän on aikaa kun ei ole lapsia"... Koskee myöskin osaa sukulaisista, joihin välit ovatkin nykyisin jo jäädytetty.

Tuntuu vain niin turhalta olla muille se "hyvä ihminen", kun itse ei saa samaa kohtelua.

Vierailija
105/134 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kalenterit on täpötäynnä.

Vierailija
106/134 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällainen aloitus? Häiritseekö sinua, kun joku tekee asioita itsekseen? Opettele sinäkin tekemään, ettet piinaa vaatimuksillasi muita. Kaikki asiat eivät pyöri ympärilläsi.

Wtf

Miksi sitten on kaveruutta ja ystävyyttä maailmassa.

Vierailija
107/134 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma seura on mukavampaa, kuin kaksinaamaisten juoruavien hyväksikäyttäjien, joiksi useampi ihminen vuosien varrella on paljastunut.

Vahva tämä! Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.

Vierailija
108/134 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Vierailija
109/134 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aika on liian arvokasta. En sitten kai omista tarpeeksi hyviä ystäviä... Surullista.

Vierailija
110/134 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aika & erakon elämä... Nautin!

Vierailija
111/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wtf

Miksi sitten on kaveruutta ja ystävyyttä maailmassa.

Hah, no tämä! :)))

Vierailija
112/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahva tämä! Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.

Totta, tosiystäviä on onneksi muutama (joilla ei ole tällä hetkellä aikaa mulle kun kalenterit ovat täynnä kaikkia lapsijuttuja), mutta heihin voi luottaa. Muutamalle lörpälle ei paljoa viitsi puhella asioistaan, koska pakko on päästä juoruamaan eteenpäin. Erään tutun mies hääräsi vaimonsa selän takana toisten naisten kanssa ja luuli että hänen niin paras, ihana ystävänsä ei kerro asioista eteenpäin, siis että mitä poikien reissuilla tapahtui. Mutta tämä ihana bestis olikin mennyt avautumaan vaimon ex-poikaystävälle, jonka EI tiennyt olevan vaimon ex-poikaystävä, mutta joka siis kyseli muka viattomasti tämän pariskunnan asioista. No, lörppähän oli sitten kertonut miehen seikkailuista tälle vaimon exälle ja vaimon ex oli kertonut vaimolle ja näin vaimo sai tietää, mutta koskaan ei kertonut että mitä kautta. Yhäkään tämä petturimies ja lörppämies eivät tiedä mitä kävi ja mistä vaimo sai asiat selville. Oi ystävyys. Kehenkään ei kannata sokeasti luottaa.

Vierailija
113/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on hyvin sosiaalista.

En jaksa vapaa-aikoina tavata ketään. En aina edes vastaa puhelimeen, riippuen soittajasta.

Vierailija
114/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on oikeita ystäviä, joiden seurasta nautin eikä ole mitään hyväksikäyttöä.

Tässä ketjussa kyse oli ystävistä. Moni tuntuu inhoavan ystävien seuraa ja halveksivan, jos joku haluaa viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
115/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se, jonka autolla aina mennään ja joka maksaa viulut. Käyn nykyisin yksin missä käyn tai en sitten minäkään missään.

Vierailija
116/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se, jonka autolla aina mennään ja joka maksaa viulut. Käyn nykyisin yksin missä käyn tai en sitten minäkään missään.

Voi joo, näyttää ainakin miehillä olevan noin että se jonka autolla mennään, maksaa viulut ja heillä usein kärhämiä että kenen autolla sitä mennäänkään.....Mun ystäväpiirissä on onneksi niin fiksuja naisia, että polttoainekulut laitetaan aina puoliksi ja jos mukana on lapsia, niin mennään sen autolla jossa on heille istuimet valmiina ja muuten sitten sovitaan erikseen että millä mennään, tilanteesta riippuen.

Vierailija
117/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin! Ei sosiaalisia pakkoja ja paineita, hyvä syy olla rauhassa.

Vierailija
118/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin! Ei sosiaalisia pakkoja ja paineita, hyvä syy olla rauhassa.

Koronan hyvä puoli oli pakkopysähdys kaikille. Ei kaiken aikaa jotain sosiaalista häsläämistä ja kiitämistä, vaan oli PAKKO pysähtyä ja hyvä niin.

Vierailija
119/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ovat koronakammoisia. Olkoot mökissään sitten !!! Menen yksin.

Vierailija
120/134 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on puoliso ja kaksi aikuista lasta, jotka ovat maailman parasta seuraa. Tykkäämme matkustaa ja harrastaa kulttuuria yhdessä. Lisäksi pidän yhteyttä kälyn perheeseen ja muutamaan muuhun sukulaiseen.

Ystäviä minulla ei kauheasti ole, ja nekin työyhteyksissä - juttelemme töissä ja käymme siellä yhdessä työpaikkalounaalla. En kaipaa muuta.

Joskus toki nähdään muuallakin, mutta tyyppiä kerran vuodessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän