Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2710)

Vierailija
1421/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Joel itse tietoinen tästä ketjusta 🙈

Saletisti on. Moi vaan Joel, paina tykkää!

Vierailija
1422/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

counting on it 😏 hih! No ei, mut olen miettinyt joskus samaa. Oikeastaan en aluksi tänne kirjoittaessa, mutta tämän sivun jälkeen mietin, etten käyttäisi nimimerkkiä enää. Nolostuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, jos tää on häneltä pimennossa. Varmaan nytkin polleana myhäilee itsekseen teidän kuolaamiselle. Mutta ei se mitään. Olet sä minunkin mielestä erittäin ok 🥰

Vierailija
1424/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kiittää meidän kuolaamista jollain "silmien räpsyttely katson kaihoisasti" -videolla 😄

Vierailija
1425/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ihan aikuisia ihmisiä? Mielenkiinnosta vaan kyselen.

Vierailija
1426/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ihan aikuisia ihmisiä? Mielenkiinnosta vaan kyselen.

Ainakin itse olen ja mitä outoa tämmöisessä nyt on. Kaikki on tylsää, synkkää, pimeää, kylmää ja pelkkää pandemiaa siellä täällä. Joel ja koko huikea bändi on meidän valo tässä loputtomassa kamaluudessa.

Vierailija
1427/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hämmentävää jollekin oleva "uutinen," että aikuiset ihmiset pitävät toista aikuista ihmistä komeana ja keskustelevat aiheesta. Oletko mustis? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen.

Vierailija
1428/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kiittää meidän kuolaamista jollain "silmien räpsyttely katson kaihoisasti" -videolla 😄

Ei kun tarviin sellaisen ”tule tänne niin saat olla kynnysmattoni” -katseen.

Vierailija
1429/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun tarviin sellaisen ”tule tänne niin saat olla kynnysmattoni” -katseen.

Oh gosh, mä niin tarviin kans tällaisen 👀

Vierailija
1430/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ihan aikuäisia ihmisiä? Mielenkiinnosta vaan kyselen.

Kyllä olen aikuinen, ja jopa kolmen lapsen äiti. Aattele! Löysää vähä ruuveja.

Vierailija
1431/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä ole lapsia tai mitään muutakaan mitä mittarilla aikuinen Mitataan :D ärsyttää muutenkin jos pitäisi käyttäytyä jotenkin kuin "aikuiset", vaikka olenkin lähenpänä neljäkymmentä. Tulen aina olemaan sisältä sellainen anarkisti taiteilija.

Vierailija
1432/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kyllä ole lapsia tai mitään muutakaan mitä mittarilla aikuinen Mitataan :D ärsyttää muutenkin jos pitäisi käyttäytyä jotenkin kuin "aikuiset", vaikka olenkin lähenpänä neljäkymmentä. Tulen aina olemaan sisältä sellainen anarkisti taiteilija.

Juu minäkin olen aikuinen ihan vain ikäni puolesta.

- Se kolmen lapsen äiti

Vierailija
1433/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kyllä lapsiakin, mutta just näin. Onhan elämä huomattavasti hauskempaa ja kiinnostavampaa kun on jatkuva päänsisäinen sirkus käynnissä eikä koko ajan muistuttele itseään omasta iästään.

Vierailija
1434/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö pari sivua sitten lynkannyt sitä siitä, että se seuraa niitä parikymppisiä tissitöröhuulia ja nyt se on ihanin mies ikinä?

Vierailija
1435/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö pari sivua sitten lynkannyt sitä siitä, että se seuraa niitä parikymppisiä tissitöröhuulia ja nyt se on ihanin mies ikinä?

Mehän unohdettiin koko juttu kun se latoi muutaman uuden kuvan.

Vierailija
1436/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät kuka on kirjoittanut minkäkin kommentin?

Vierailija
1437/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se saa seurata ihan mitä töröjä se haluaa. Mitä se meille kuuluu. Selvästi kokee jotain yhteyttä tämäntyyppisiin naisiin.

Ja ihan off topic mutta tuohon aiheeseen liittyen. Maailma on täynnä kauniita ihmisiä, joten niistä kiristely on oman energian tuhlaamista. Vaikka itsekin tykkään näyttää kauniilta, niin agendaani ei kuulu tuhlata luonnonvaroja tilaamalla ripsiä, tekotukkaa ja sataa "päivän asua" asokselta. Saatikka ottaa niistä kuvia ig täyteen. Jos joku tykkää tuhlata luontoa näin, niin ne menee hänen oman omantuntonsa varaan. Voi näyttää kauniilta ja voi näyttää kauniilta ja olla liikaa kuluttava turhamainen. Voi myös kuluttaa vastuullisesti ja miettiä tarvitseeko oikeasti niin paljon ains kuluttaa materiaaliin.

Vierailija
1438/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mikä Nikon uusin päivitys on, pitääkö sitä mennä lohduttamaan? 👀🙋‍♀️ vapaaehtoinen

Vierailija
1439/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hämmentävää jollekin oleva "uutinen," että aikuiset ihmiset pitävät toista aikuista ihmistä komeana ja keskustelevat aiheesta. Oletko mustis? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen.

En ole. Kuten sanoin, mielenkiinto heräsi, koska yleensä kuuluu ikään 12-16v

Vierailija
1440/2710 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Kuten sanoin, mielenkiinto heräsi, koska yleensä kuuluu ikään 12-16v

Mikä kuuluu mihinkin ikään? Aika lokeroivaa ja kapea-alaista elää niin, että jokin asia kuuluu vain tiettyyn ikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan