Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tänne jo linkitetty?
Tuskin kukaan muistaa 70:tä sivua bc keskustelua, itsekin olen kirjoitellut vain muutamille sivuille. Joten tuskin ketään haittaa, vaikka olisi toistoa.
Niko on aika hauska, repeilin sen jutuille. Toi kloroformiläppä on priceless 😂🤌🖤
Vierailija kirjoitti:
Hei mietityttääkö teitä yhtään se, että eilen koko ketju ensin alkoi kuivua kasaan täysin. Sitten ilmestyy joku vihjailemaan, että mistä te tiedätte keitä täällä kirjoittaa ja aiheutti ihme mayhemin ja keskustelun uudelleen virkoamisen. Miksi ja kellä olis motivaatio tehdä näin.
Eeeiii, miksi olen ollut poissa täältä muutaman päivän. Luin ketjua läpi ja täällä on ilmeisesti ollut bileet käynnissä?
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan muistaa 70:tä sivua bc keskustelua, itsekin olen kirjoitellut vain muutamille sivuille. Joten tuskin ketään haittaa, vaikka olisi toistoa.
Niko on aika hauska, repeilin sen jutuille. Toi kloroformiläppä on priceless 😂🤌🖤
Nehän call-outattiin tuon tuosta kloroformiläpästä metaltoo-kohujen aikaan. En muista mikä taho laittoi tästä ig-storyyn juttua ja pyysi kannanottoa sekä bändiltä että Yleltä.
Ja nyt oma näkemykseni: olen todella allerginen seksuaaliselle häirinnälle ja väkivallalle. Otin ilahtuneena metaltoon vastaan, koska omiakin kokemuksia on joihinkin artisteihin liittyen kertynyt. Tuota en kuitenkaan ihan tajunnut (ehkä oman sysipimeän huumorintajuni takia), koska voisin itse heittää kyseisenkaltaista läppää ja tarkoittaisin sen nimenomaan siinä itseironisessa merkityksessä, että ”jeesus oon epätoivoinen enkä saa ketään kuin tainnuttamalla mukaani”. Mutta joo.
Vierailija kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän call-outattiin tuon tuosta kloroformiläpästä metaltoo-kohujen aikaan. En muista mikä taho laittoi tästä ig-storyyn juttua ja pyysi kannanottoa sekä bändiltä että Yleltä.
Ja nyt oma näkemykseni: olen todella allerginen seksuaaliselle häirinnälle ja väkivallalle. Otin ilahtuneena metaltoon vastaan, koska omiakin kokemuksia on joihinkin artisteihin liittyen kertynyt. Tuota en kuitenkaan ihan tajunnut (ehkä oman sysipimeän huumorintajuni takia), koska voisin itse heittää kyseisenkaltaista läppää ja tarkoittaisin sen nimenomaan siinä itseironisessa merkityksessä, että ”jeesus oon epätoivoinen enkä saa ketään kuin tainnuttamalla mukaani”. Mutta joo.
Ai oli, en tiennytkään. No jopas. En ole seurannut niin aktiivisesti bc, mutta tiedän nämä seksuaalisen häirinnän nostot. Olen samoilla linjoilla seksuaalisesta häirinnästä kanssasi ja siihen pitääkin olla nollatoleranssi.
Minulla on myös todella sysipimeä huumorintaju ja monia läppiä täytyy miettiä kenen seurassa sanoo. Voisin itsekin sanoa itseitonisesti jotain vastaavaa tainnuttimista ja kloroformista ihan "heittona."
Vieläkö Niko seurustelee, nyt kun hänestä tuli puhetta 🤔 ei sillä et itsellä mitään saumaa olis.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Niko seurustelee, nyt kun hänestä tuli puhetta 🤔 ei sillä et itsellä mitään saumaa olis.
Kyllä kai. Vaikuttaa kivanoloiselta se tyttiskin.
Niin vaikuttaa. Ei ainakaan vaikuta yhtään sellaiselta instabimbolta.
Vierailija kirjoitti:
winner puhuu taas puutaheinää katkeruuspäissään. Tosi monet Damiano-ketjulaiset tykkää myös BC:stä eikä tapanamme ole aiheuttaa eripuraa sen enempää omassa kuin muiden ketjuissa.
No siinäpä pukkasi sinulta taas emävaleen äiti ja sille 5 omaa yläpeukkua ;)
Damiano-ketju olisi muuten (aivan aiheellisesti) kuollut jo kesäkuussa ilman mun promootiotani ja sinun innokasta viestieni sensuroimistasi siellä :D
Veikkaisin monen täällä olevan samaa mieltä siitä, ettei meitä kiinnosta teidän riidat damianoketjussa. Älkää tulko tänne niitä setvimään. Kiitos.
Ketjusta on tullut surkea, Muutama kommentoija kirjoittelee lämpimikseen, onkohan ainoa tavoite saada vain ketju mahdollisimman pitkäksi?
Älkää ruokkiko trollia! Kannattaa olla vastaamatta tälle 👆 ja sivuutetaan se. Haastaa riitaa yksikseen pari sivua ja sit lopettaa.
Off topic: Minä luen nykyään jatkuvasti Joelin sukunimen "Hukka," kuten susihukka. Johtuneeko tuon Punahilkan, big bad wolf metsästäjä jne. nimimerkieistä.
Täällä oli aiemmin keskustelun aiheena lemppari blind channel biisi, niin oma suosikkini on ehdottomasti Don't. Siinä on sekä lyriikoissa ja sävelessä jotain houkuttelevaa.
Vierailija kirjoitti:
Off topic: Minä luen nykyään jatkuvasti Joelin sukunimen "Hukka," kuten susihukka. Johtuneeko tuon Punahilkan, big bad wolf metsästäjä jne. nimimerkieistä.
Täällä oli aiemmin keskustelun aiheena lemppari blind channel biisi, niin oma suosikkini on ehdottomasti Don't. Siinä on sekä lyriikoissa ja sävelessä jotain houkuttelevaa.
Kai olet tietoinen, että Don't on Ed Sheeranin kappale alunperin josta BC tehnyt coverin? Säveltä ovat muuttaneet muttei oikeastaan lyyrikoita, että sano nyt vaan ihan BC:n omatekemä lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olet tietoinen, että Don't on Ed Sheeranin kappale alunperin josta BC tehnyt coverin? Säveltä ovat muuttaneet muttei oikeastaan lyyrikoita, että sano nyt vaan ihan BC:n omatekemä lemppari.
Kai olet tietoinen, että muiden erehtyessä niiden sheimaaminen ei tee susta älykästä tai coolia? Miksi tuokin kommentti pitää sanoa tuollaiseen sävyyn 😄 jännä miten joillain ihmisillä on pakko tylyttää muita, jos ovat jossain erehtyneet.
Katsoin Yle X:n haastattelun jossa Nikolla ja Joonaksella oli sellaiset sydänlasit päässä. Nauroin ääneen kun alkoivat selittää niistä Instagramin sinisistä palloista 😄
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Yle X:n haastattelun jossa Nikolla ja Joonaksella oli sellaiset sydänlasit päässä. Nauroin ääneen kun alkoivat selittää niistä Instagramin sinisistä palloista 😄
Tämä siis:
En ole koskasn nähnyt bändin live-keikkoja niin kysyisin, soittaako se Joel Hokka koskaan kitaraa niissä?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskasn nähnyt bändin live-keikkoja niin kysyisin, soittaako se Joel Hokka koskaan kitaraa niissä?
Ei juuri nykyään kai? Aiemmin kyllä.
Olisko korona