Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kipeenä eikä oo muuta tekemistä kun kyylätä netissä ja oon ihmeekseni huomannu että Joel on Instassa menettänyt 1400 seuraajaa ihan lyhyessä ajassa, hänen postauksiin tulee tuhansia tykkäyksiä vähemmän kun ennen ja jotkut vastaukset Joelin kommentteihin on ihan selvää kettuilua hänelle. Minkähän takia? Mulla itellä on vaan Insta joten en tiiä mitä tapahtuu esim. Tiktokissa?
Joel on kuluttanut naamansa loppuun. Ei tuota koiranpentumaista poseerausilmettä kukaan jaksa katsoa muutamaa enempää. Nuo jossain vaiheessa lähes jokapäiväiset kuvat ja niihin liittyneet kryptiset tekstit eivät olleet ollenkaan niin hyviä, kun Joel kuvitteli, vahvistivat vain kuvaa joko hurjan itserakkaasta tai sitten henkisesti tasapainottomasta tyypistä. Monet fanithan kyselivät, onko kaikki hyvin. Vastaukset näihin kysymyksiin olivat liian usein alatyylisiä. Ei ihme, että jengi alkanut v****ilemaan.
Mitkä ihmeen alatyyliset vastaukset, eihän se niihin kyselyihin mitään ole tavannut vastata?
Mutta ilmeisesti jotkut fanisivujen ylläpitäjät on vetäneet herneen nenään, kun J on unfollannut niistä joitain. Tästä jotkut on kai riehuneet, joten voi olla että seuraajakato on johtunut siitä.
Huoh miten lapsellista, mutta lapsiahan suurin osa niistä instafanitileistä taitaa ollakin. Tuskin heidän suuttumuksensa tms on syynä yli tuhannen seuraajan katoon, jos näin siis on päässyt käymään. Itse kiinnitin huomiota siihen että bc tili ei seuraa enää måneskinia eikä ketään niistä jäsenistä. Måneskinhan lakkas seuraamasta bctä heti voittonsa jälkeen ja nyt näköjään myös Thomas joka måneskinistä ainoona jäsenenä seuras bctä.
Jahas, siellä on punakynän kanssa käyty seuraajat läpi joulukorttilistatyyliin. ”Eipä muuten tullut Järvisiltä korttia viime vuonna” ja nimi tussilla yli.
Hahha, pointsit hauskasta tyylistä kirjoittaa. 😂
No onpa tuotakin silti joku nähnyt tarpeelliseksi alapeukuttaa. Miten tosikkoa porukkaa täällä hengaa?
Jep, sitä miekii...se ei varmaan liittyny blindchannelliin niin siksi. 🤭😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kipeenä eikä oo muuta tekemistä kun kyylätä netissä ja oon ihmeekseni huomannu että Joel on Instassa menettänyt 1400 seuraajaa ihan lyhyessä ajassa, hänen postauksiin tulee tuhansia tykkäyksiä vähemmän kun ennen ja jotkut vastaukset Joelin kommentteihin on ihan selvää kettuilua hänelle. Minkähän takia? Mulla itellä on vaan Insta joten en tiiä mitä tapahtuu esim. Tiktokissa?
Joel on kuluttanut naamansa loppuun. Ei tuota koiranpentumaista poseerausilmettä kukaan jaksa katsoa muutamaa enempää. Nuo jossain vaiheessa lähes jokapäiväiset kuvat ja niihin liittyneet kryptiset tekstit eivät olleet ollenkaan niin hyviä, kun Joel kuvitteli, vahvistivat vain kuvaa joko hurjan itserakkaasta tai sitten henkisesti tasapainottomasta tyypistä. Monet fanithan kyselivät, onko kaikki hyvin. Vastaukset näihin kysymyksiin olivat liian usein alatyylisiä. Ei ihme, että jengi alkanut v****ilemaan.
Mitkä ihmeen alatyyliset vastaukset, eihän se niihin kyselyihin mitään ole tavannut vastata?
Mutta ilmeisesti jotkut fanisivujen ylläpitäjät on vetäneet herneen nenään, kun J on unfollannut niistä joitain. Tästä jotkut on kai riehuneet, joten voi olla että seuraajakato on johtunut siitä.
Huoh miten lapsellista, mutta lapsiahan suurin osa niistä instafanitileistä taitaa ollakin. Tuskin heidän suuttumuksensa tms on syynä yli tuhannen seuraajan katoon, jos näin siis on päässyt käymään. Itse kiinnitin huomiota siihen että bc tili ei seuraa enää måneskinia eikä ketään niistä jäsenistä. Måneskinhan lakkas seuraamasta bctä heti voittonsa jälkeen ja nyt näköjään myös Thomas joka måneskinistä ainoona jäsenenä seuras bctä.
Jahas, siellä on punakynän kanssa käyty seuraajat läpi joulukorttilistatyyliin. ”Eipä muuten tullut Järvisiltä korttia viime vuonna” ja nimi tussilla yli.
Hahha, pointsit hauskasta tyylistä kirjoittaa. 😂
No onpa tuotakin silti joku nähnyt tarpeelliseksi alapeukuttaa. Miten tosikkoa porukkaa täällä hengaa?
Jep, sitä miekii...se ei varmaan liittyny blindchannelliin niin siksi. 🤭😏
No itse ainakin luin sen vitsailuna siitä että BC itse on siivonnut seurattaviaan: nuo ei seuraa meitä niin eipä sitten seurata mekään niitä prkl.
Mä tykästyn monesti yksittäisiin parin virkkeen laineihin, vaikka vasta kokonaisuus tekee biisistä mielenkiintoisen ja kekseliään.
Esim:
"This has not been a summer that i'll miss
Take my hand, and let's go drown ourselves in water under the bridge"
"I just wrote a song to hurt someone
Let's see who's laughing when i'm done"
big bad wolf kirjoitti:
Mä tykästyn monesti yksittäisiin parin virkkeen laineihin, vaikka vasta kokonaisuus tekee biisistä mielenkiintoisen ja kekseliään.
Esim:
Take my hand, and let's go drown ourselves in water under the bridge""I just wrote a song to hurt someone
Let's see who's laughing when i'm done"
Mä koen itse et se kokonaisuus on vaikeampaan koostaa, kuin ne muutamat nokkelat lainit. En siis väheksy niitä, sillä itsekin takerrun niihin. Saatan renkuttaa biisin muutaman lainin kohtaa tai jos jossain kohtaa on mukavan soljuva soundi kunnes biisi alkaa räjähtävästi räyhäämään. Sitä sit kelaan ees taas.
Mut se et saa biisin säilymään mielenkiintoisena alusta loppuun ja koko levyn kuulostaan siltä, et nää biisit kuuluu olla just tällä levyllä näin...niin huhhuh. En käsitä miten jotkut osaa sen. :D
Toi bc uus biisi oli hyvä ja odotan uteliaisuudella levyä.
Little red ridinghood kirjoitti:
big bad wolf kirjoitti:
Esim:
Take my hand, and let's go drown ourselves in water under the bridge""I just wrote a song to hurt someone
Let's see who's laughing when i'm done"Mä koen itse et se kokonaisuus on vaikeampaan koostaa, kuin ne muutamat nokkelat lainit. En siis väheksy niitä, sillä itsekin takerrun niihin. Saatan renkuttaa biisin muutaman lainin kohtaa tai jos jossain kohtaa on mukavan soljuva soundi kunnes biisi alkaa räjähtävästi räyhäämään. Sitä sit kelaan ees taas.
Mut se et saa biisin säilymään mielenkiintoisena alusta loppuun ja koko levyn kuulostaan siltä, et nää biisit kuuluu olla just tällä levyllä näin...niin huhhuh. En käsitä miten jotkut osaa sen. :D
Siis ehdottomasti kokonaisuus on vaikeampi koostaa, ja juurikin se, että miten nuo lainit saa sovitettua muiden sanoitusten kanssa yhteen. On vain hauska huomata, kun biisin kuunnellessa ensimmäisen kerran jää mieleen aina kertsi, sekä joku kekseliäs laini. Biisi vain paranee joka kuuntelukerralla, kun tarina sen takana alkaa hahmottumaan.
WANS oli ehdottomasti yksi bc:n parhaista tuotannoista ja odotan levyä innolla. Sitten pääsee taas analysoimaan uusia lyriikoita oikein kunnolla:)
big bad wolf kirjoitti:
big bad wolf kirjoitti:
Esim:
Let's see who's laughing when i'm done"Mä koen itse et se kokonaisuus on vaikeampaan koostaa, kuin ne muutamat nokkelat lainit. En siis väheksy niitä, sillä itsekin takerrun niihin. Saatan renkuttaa biisin muutaman lainin kohtaa tai jos jossain kohtaa on mukavan soljuva soundi kunnes biisi alkaa räjähtävästi räyhäämään. Sitä sit kelaan ees taas.
Siis ehdottomasti kokonaisuus on vaikeampi koostaa, ja juurikin se, että miten nuo lainit saa sovitettua muiden sanoitusten kanssa yhteen. On vain hauska huomata, kun biisin kuunnellessa ensimmäisen kerran jää mieleen aina kertsi, sekä joku kekseliäs laini. Biisi vain paranee joka kuuntelukerralla, kun tarina sen takana alkaa hahmottumaan.
WANS oli ehdottomasti yksi bc:n parhaista tuotannoista ja odotan levyä innolla. Sitten pääsee taas analysoimaan uusia lyriikoita oikein kunnolla:)
Täytyy analysoida niitä, kun Joelin paidattomia selfieitäkään ei voi. 😄 Milloin muuten se uusi levy tulee? Toki voin googlata mut...
big bad wolf kirjoitti:
big bad wolf kirjoitti:
Esim:
WANS oli ehdottomasti yksi bc:n parhaista tuotannoista ja odotan levyä innolla. Sitten pääsee taas analysoimaan uusia lyriikoita oikein kunnolla:)Täytyy analysoida niitä, kun Joelin paidattomia selfieitäkään ei voi. 😄 Milloin muuten se uusi levy tulee? Toki voin googlata mut...
Levyn ilmestymisajankohtaa en kyllä kuollaksenikaan muista, mutta minuakin kyllä kiinnostaisi kovasti...
Ja Joelista keskustelu piti lopettaa, soo soo😁
big bad wolf kirjoitti:
big bad wolf kirjoitti:
big bad wolf kirjoitti:
Esim:
WANS oli ehdottomasti yksi bc:n parhaista tuotannoista ja odotan levyä innolla. Sitten pääsee taas analysoimaan uusia lyriikoita oikein kunnolla:)Täytyy analysoida niitä, kun Joelin paidattomia selfieitäkään ei voi. 😄 Milloin muuten se uusi levy tulee? Toki voin googlata mut...
Levyn ilmestymisajankohtaa en kyllä kuollaksenikaan muista, mutta minuakin kyllä kiinnostaisi kovasti...
Ja Joelista keskustelu piti lopettaa, soo soo😁
"We always long for the forbidden things, and desire what is denied us." 🖤 okei, ei ehkä ihan aina mut you get the point.
"Albumi julkaistaan ensi vuonna" luin Googlen ekan vastauksen tiivistelmästä löytyvän kohdan. Tunnustan etten klikannut auki. 😏
Taisi tämä ketju nyt jäädä multakin. Vuorotellen moraalijeesustelua, perusteetonta alapeukutusta ja näiden enää jäljellä olevien kahden viestejä. Saa nähdä kauanko jaksavat hekään tätä.
Kiitos seurasta, oli täällä ihan hyviäkin keskusteluja vielä kuukausi pari sitten.
Joo, tämä palsta kuivuikin jo kasaan. Ärsyttää suunnattomasti, kun täällä siitä musiikista pystyi puhumaan toisin kun vaikka instagramissa, jossa on pääasiassa fanisisältöä. Tänne tultiin tosiaan moralisoimaan aiheeseen kuulumattomia viestejä, mutta musiikista puhuttaessa nämä moralisoijat eivät itse jostain syystä edes osallistuneet keskusteluun. Ei se aina auta, että odottaa vain jonkun muun aloitetta, kun joskus sen voisi tehdä itsekin.
Kaipa minäkin nyt kiitän hyvistä keskusteluista (erityisesti sinua little red ridinghood) ja poistun täältä, kun aikalailla kahden näytämme enää olevan. Oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti.
Moikka:)
Älkää välittäkö draamailijoista, täällä saa keskustella aivan kaikesta BC:hen liittyvästä. Kohta alkaa Nikon ja Joonaksen haastattelu Ylex aamussa!
Tajusin just että nehän on kuvanneet WANSin jo keväällä/alkukesästä Vanhalla Ylioppilastalolla!
Hidas järjenjuoksu, hoi! 🙈
Että se teaser aikaansai vaikutelman notta pojat ois käyny kotopuolta kauempanakin kuvaamassa.
Teaser oli kyllä hyvin elokuvamainen, pointit siitä.
Biisi hyvä, video parantaa sitä vielä entisestään.
Ja vielä oma tän hetkisistä suosikeista:
Look, I'm not a shrink
Not a therapist
But I've been thinking, I wanna promise you this
Together we can get over this
And we can stop sinking into this mist
So please stay strong for me
And I'll do my best to stay strong for you
'Cause for your whole life you've been treated so wrong
In this chaotic world know that you're not alone
Even we all knew your demons
We knew they were real
But all of those demons were a part of the deal
Sanoiko joku täällä aikaisemmin ettei ole Giantsin voittanutta?
Vai puhunko nyt ihan läpiä päähän?
Se on kans yks parhaista!
Laittakaapa top5 BC biiseistä
1.Scream
2.Enemy for me
3.Out of town
4.Died enough for you
5.Enemies with benefits
Melkeen pitäs tehdä top3 joka levyltä.
Vaikee valita kun niillä niin paljon hyviä biisejä.
Ja itellä ainakin menee vähän fiiliksen mukaan mistä tykkään eniten.
Nyt oon kyllä luukuttanu tota WANSia ihan urakalla.. 😁
Ura oli lyhyt kuin kananlento.
Olipa kiva kuulla Joonastakin radiossa, hyvällä fiiliksellä vaikuttivat pojat olevan. Hienostihan heillä onkin lähtenyt homma etenemään ja ensi vuosi vaikuttaa lupaavalta. Ylpeitä saadaan olla että tällainen bändi on Suomesta!
Vierailija kirjoitti:
Ura oli lyhyt kuin kananlento.
Joku täällä aiemmin kirjoitti että parempi loistaa hetken kuin ei olisi loistanut ollenkaan.
Ovathan pojat nyt saaneet sen verran jalkaa oven rakoon että toivon heille kaikkea hyvää, onnea ja menestystä.
Kovalla työllä tultu tähän asti ja yhtä kova graindaaminen jatkuu myös tästä eteenpäin. 🖤
En osaa laittaa paremmuusjärjestykseen mutta kuunnelluimmat mulla on:
Died enough for you, Snake, We are no saints, Dark side ja My heart is a hurricane.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin just että nehän on kuvanneet WANSin jo keväällä/alkukesästä Vanhalla Ylioppilastalolla!
Hidas järjenjuoksu, hoi! 🙈Että se teaser aikaansai vaikutelman notta pojat ois käyny kotopuolta kauempanakin kuvaamassa.
Teaser oli kyllä hyvin elokuvamainen, pointit siitä.
Biisi hyvä, video parantaa sitä vielä entisestään.Ja vielä oma tän hetkisistä suosikeista:
Look, I'm not a shrink
Not a therapist
But I've been thinking, I wanna promise you this
Together we can get over this
And we can stop sinking into this mist
So please stay strong for me
And I'll do my best to stay strong for you
'Cause for your whole life you've been treated so wrong
In this chaotic world know that you're not aloneEven we all knew your demons
We knew they were real
But all of those demons were a part of the dealSanoiko joku täällä aikaisemmin ettei ole Giantsin voittanutta?
Vai puhunko nyt ihan läpiä päähän?
Se on kans yks parhaista!
Laittakaapa top5 BC biiseistä
Joo, mä oon se, jonka mielestä Giants on ihan parhautta, sekä sanoitukseltaan että muutenkin.
Voin allekirjoittaa kaiken, mitä kirjoitit, samoja suosikkeja minullakin. Ja se teaser, wow, kylmät väreet! Samaa henkeä ja laatua toivon jatkossakin videoihin.
Top5 biisivalinta on kyllä täysin mahdoton tehtävä, niin paljon hyviä on. Giantsin jälkeen varmaan Snake, sittenpä menee vaikeaksi. We Are No Saints kiilaa top kymppiin, mutta en vielä osaa sanoa, mihin asti nousee, pitänee kuunnella lisää.
Mietinkin tässä, että onko tällä bändillä yhtään huonoa biisiä... Ei tule mieleen. Tuleeko teillä?