Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1261/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas itse pidän suunnasta johon ovat selvästi kehittymässä. Tarkoitan heissä selvästi näkyvän kasvu, kun katsoo biisejä. Et uteliaisuudella kuuntelen mitä kaikkea he keksivät. Qstokin keikalla he soittivat jonkun tosi hyvän biisin, mutta en ole osannut jäljittää mikä se oli.

Btw. Onkohan täällä vielä linjoilla se tyyppi, kenen kanssa juttelin mun täällä ekojen viestien aikaan. Kun heitettiin läppää sattumasta, kohtalosta, vuosisadan rakkaustarinasta ja kissojen/koirien kanssa etsimisestä? En montaa kertaa täällä sen jälkeen ole käynyt, mutta tuli nyt mieleen. Olis kiva vaihtaa moikat! 😎

Moikka, täällä ollaan! Seuraan tätä ketjua aika tunnollisesti, joten suurella todennäköisyydellä tuut löytämään mut täältä aina kun satut palstalle eksymään😸🐕

Viime päivät oon tosin ollut vähän hiljaisempi, ja odottanut, että kukkahattutädit poistuvat maisemista, jotta voi taas jotain sanoakin. Mulla kun sattuu olemaan just sellasia juttuja, mitä ei sovi lukea ilman pilkettä silmäkulmassa. Mut ihana kun sustakin kuulee. Pitäsköhän alkaa käyttää jotain nimimerkkejä, jotta tunnistettais toisemme?😁

Niin ja oon muuten aivan samaa mieltä tosta, että bc:n musiikki on ehdottomasti menossa vaan parempaan ja parempaan suuntaan. Innolla jo odotan uuden levyn ilmestymistä.

Sitten kuulkaas juhlitaan!

Noniin, kiva juttu! Moikka! :D

Tulit niin mieleeni, kun oli hauska heittää läppää. Mä oon muutaman omasta mielestäni hauskan kirjoituksen tänne sen jälkeen kirjoittanut, mutta en muuten niin tiuhaan ole seurannut. Mä voisin ottaa nimimerkin "Little Red Riding Hood" mut se on liian pitkä 🤔😁

vähän päikkärit painaa ja aivosumu. Ainiin, jotain jotain blind-channel-appreciation-official aihe tähän loppuun. 😎🖤

Vierailija
1262/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas itse pidän suunnasta johon ovat selvästi kehittymässä. Tarkoitan heissä selvästi näkyvän kasvu, kun katsoo biisejä. Et uteliaisuudella kuuntelen mitä kaikkea he keksivät. Qstokin keikalla he soittivat jonkun tosi hyvän biisin, mutta en ole osannut jäljittää mikä se oli.

Btw. Onkohan täällä vielä linjoilla se tyyppi, kenen kanssa juttelin mun täällä ekojen viestien aikaan. Kun heitettiin läppää sattumasta, kohtalosta, vuosisadan rakkaustarinasta ja kissojen/koirien kanssa etsimisestä? En montaa kertaa täällä sen jälkeen ole käynyt, mutta tuli nyt mieleen. Olis kiva vaihtaa moikat! 😎

Lisään vielä, että se hyvä biisi qstockissa oli tyyliltään deja fu & don't tyylinen mättö. Mut en tie soittiko ne kumpaakaan siellä. 🤔

Qstockin settilistan löydät täältä:

https://www.setlist.fm/setlist/blind-channel/2021/kuusisaari-oulu-finla…

Veikkaan, että kyseessä Wolfpack, jota koitat jäljittää.

Ihana sinä joka kaivoit tuon. Se saattaa olla tuo! Pitääkin kuunnella ne läpi. Ois siistiä jos olis tuo. Sudet rules!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä homma? Nyt ei muistu mieleen mitään rakkaustarinakuviota tästä ketjusta. Milloin suunnilleen tää keskustelu käytiin?

Se oli läppä 😁 ei ole ollut mitään rakkaustarinaa.

Vierailija
1264/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner puhuu taas puutaheinää katkeruuspäissään. Tosi monet Damiano-ketjulaiset tykkää myös BC:stä eikä tapanamme ole aiheuttaa eripuraa sen enempää omassa kuin muiden ketjuissa.

Vierailija
1265/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä homma? Nyt ei muistu mieleen mitään rakkaustarinakuviota tästä ketjusta. Milloin suunnilleen tää keskustelu käytiin?

Rakkaustarina?? 👀

Vierailija
1266/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaustarina?? 👀

Jossain sivuilla 45-50 ehkä oli mulla ja yhdellä toisella vitsailua aiheesta ja aiheen vierestä. Joelista siis :D Ei siis mitään rakkaustarinaa ole ollut kenelläkään. Tai siis jollain ihmisillä varmaan jossain on, mutta ei mulla. 🙈

(Otin nimimerkin käyttöön niin tunnistat.)

Vierailija
1267/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
1268/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se kommentti oli täällä. Toi oli mun kirjoittama, mut sekoilin ja luulin et se ei tullut ja kirjoitin uuden. Vannon etten nähnyt tuota täällä äsken. 😄

Vierailija
1269/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ⭐🌠

Vierailija
1270/2709 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se sit kukkoilee storyssaan ilman paitaa. Toiveisiinne on vastattu!

Vierailija
1271/2709 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiiin härnääjä 😄

Vierailija
1272/2709 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa seurata Spotifyn instagramista poikien päivää:))

(mullakin nyt nimimerkki)

Vierailija
1273/2709 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

big bad wolf kirjoitti:

Miten sattuikin noin hyvä nimimerkki löytymään näppäimiltä ;)

Ja pitihän sitä kesken hyvän hiljaisen hetken toimistolla chekkaa sitä, volumet täpöllä ja mainitsinko et avotoimistolla. Ei jäänyt kellekää epäselväksi ja tulin ainakin duunissa "kaapista" 🙈😄

Vierailija
1274/2709 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja unohdin nimimerkin itse. 👆

Vierailija
1275/2709 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

big bad wolf kirjoitti:

Ja pitihän sitä kesken hyvän hiljaisen hetken toimistolla chekkaa sitä, volumet täpöllä ja mainitsinko et avotoimistolla. Ei jäänyt kellekää epäselväksi ja tulin ainakin duunissa "kaapista" 🙈😄

Voi ei, kuulostaa siltä et ois voinu sattua hyvin mulle🤭

Vierailija
1276/2709 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

big bad wolf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

big bad wolf kirjoitti:

Voi ei, kuulostaa siltä et ois voinu sattua hyvin mulle🤭

Oon just sellainen hassu sählääjä 😄 tilanne jossa mulla on korkkarit jalassa, tukka kiharrettuna ja nätti mekko päällä, niin aivan taatusti kompastun tyyliin omiin jalkoihin. Just sillain tuut näyttävästi sisään ja sit kompastun omiin jalkoihin ja mekko korvissa hapuroin ylös. 🙈😄 frendit vois kertoo paljon tilanteita. Onneksi ne ei tie et oon tää.

Vierailija
1277/2709 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Bad Wolff ja Little Red Ridinghood - please siirtäkää tuon kahdenkeskinen tyhjänjauhaminen muualle. Ketään se ei kiinnosta.

Vierailija
1278/2709 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Big Bad Wolff ja Little Red Ridinghood - please siirtäkää tuon kahdenkeskinen tyhjänjauhaminen muualle. Ketään se ei kiinnosta.

Älä nyt, minun mielestä niitä on ihana seurata. Ei ainakaan itseäni ole haitannut yhtään.

Vierailija
1279/2709 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, mä lupaan tästä lähin liittää jokaiseen tänne laittamaani viestiin jonkun aihetta käsittelevän lauseen. En täällä kuitenkaan niin usein käy, et toivottavasti tämä meidän jutustelu nyt ihan kaikkia ärsytä. Mistä blind channeliin liittyvästä haluaisit keskustella?

Vierailija
1280/2709 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tänne kun tulee ja kattoo et jee onpa paljon uusia viestejä. Ja sit mikään niistä ei liity ketjun aiheeseen🤦🏼‍♀️ Eikä se nyt hyödytä mitään että laittaisitte joka viestin perään jonkun "bc rules uuh aah".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän