Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas itse pidän suunnasta johon ovat selvästi kehittymässä. Tarkoitan heissä selvästi näkyvän kasvu, kun katsoo biisejä. Et uteliaisuudella kuuntelen mitä kaikkea he keksivät. Qstokin keikalla he soittivat jonkun tosi hyvän biisin, mutta en ole osannut jäljittää mikä se oli.
Btw. Onkohan täällä vielä linjoilla se tyyppi, kenen kanssa juttelin mun täällä ekojen viestien aikaan. Kun heitettiin läppää sattumasta, kohtalosta, vuosisadan rakkaustarinasta ja kissojen/koirien kanssa etsimisestä? En montaa kertaa täällä sen jälkeen ole käynyt, mutta tuli nyt mieleen. Olis kiva vaihtaa moikat! 😎
Lisään vielä, että se hyvä biisi qstockissa oli tyyliltään deja fu & don't tyylinen mättö. Mut en tie soittiko ne kumpaakaan siellä. 🤔
Qstockin settilistan löydät täältä:
https://www.setlist.fm/setlist/blind-channel/2021/kuusisaari-oulu-finla…Veikkaan, että kyseessä Wolfpack, jota koitat jäljittää.
Ihana sinä joka kaivoit tuon. Se saattaa olla tuo! Pitääkin kuunnella ne läpi. Ois siistiä jos olis tuo. Sudet rules!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas itse pidän suunnasta johon ovat selvästi kehittymässä. Tarkoitan heissä selvästi näkyvän kasvu, kun katsoo biisejä. Et uteliaisuudella kuuntelen mitä kaikkea he keksivät. Qstokin keikalla he soittivat jonkun tosi hyvän biisin, mutta en ole osannut jäljittää mikä se oli.
Btw. Onkohan täällä vielä linjoilla se tyyppi, kenen kanssa juttelin mun täällä ekojen viestien aikaan. Kun heitettiin läppää sattumasta, kohtalosta, vuosisadan rakkaustarinasta ja kissojen/koirien kanssa etsimisestä? En montaa kertaa täällä sen jälkeen ole käynyt, mutta tuli nyt mieleen. Olis kiva vaihtaa moikat! 😎
Mikä homma? Nyt ei muistu mieleen mitään rakkaustarinakuviota tästä ketjusta. Milloin suunnilleen tää keskustelu käytiin?
Se oli läppä 😁 ei ole ollut mitään rakkaustarinaa.
winner puhuu taas puutaheinää katkeruuspäissään. Tosi monet Damiano-ketjulaiset tykkää myös BC:stä eikä tapanamme ole aiheuttaa eripuraa sen enempää omassa kuin muiden ketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä homma? Nyt ei muistu mieleen mitään rakkaustarinakuviota tästä ketjusta. Milloin suunnilleen tää keskustelu käytiin?
Rakkaustarina?? 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaustarina?? 👀
Jossain sivuilla 45-50 ehkä oli mulla ja yhdellä toisella vitsailua aiheesta ja aiheen vierestä. Joelista siis :D Ei siis mitään rakkaustarinaa ole ollut kenelläkään. Tai siis jollain ihmisillä varmaan jossain on, mutta ei mulla. 🙈
(Otin nimimerkin käyttöön niin tunnistat.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se kommentti oli täällä. Toi oli mun kirjoittama, mut sekoilin ja luulin et se ei tullut ja kirjoitin uuden. Vannon etten nähnyt tuota täällä äsken. 😄
Nythän se sit kukkoilee storyssaan ilman paitaa. Toiveisiinne on vastattu!
Muistakaa seurata Spotifyn instagramista poikien päivää:))
(mullakin nyt nimimerkki)
big bad wolf kirjoitti:
(mullakin nyt nimimerkki)
Miten sattuikin noin hyvä nimimerkki löytymään näppäimiltä ;)
Ja pitihän sitä kesken hyvän hiljaisen hetken toimistolla chekkaa sitä, volumet täpöllä ja mainitsinko et avotoimistolla. Ei jäänyt kellekää epäselväksi ja tulin ainakin duunissa "kaapista" 🙈😄
Ja unohdin nimimerkin itse. 👆
Vierailija kirjoitti:
big bad wolf kirjoitti:
(mullakin nyt nimimerkki)Miten sattuikin noin hyvä nimimerkki löytymään näppäimiltä ;)
Ja pitihän sitä kesken hyvän hiljaisen hetken toimistolla chekkaa sitä, volumet täpöllä ja mainitsinko et avotoimistolla. Ei jäänyt kellekää epäselväksi ja tulin ainakin duunissa "kaapista" 🙈😄
Voi ei, kuulostaa siltä et ois voinu sattua hyvin mulle🤭
big bad wolf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
big bad wolf kirjoitti:
(mullakin nyt nimimerkki)Miten sattuikin noin hyvä nimimerkki löytymään näppäimiltä ;)
Voi ei, kuulostaa siltä et ois voinu sattua hyvin mulle🤭
Oon just sellainen hassu sählääjä 😄 tilanne jossa mulla on korkkarit jalassa, tukka kiharrettuna ja nätti mekko päällä, niin aivan taatusti kompastun tyyliin omiin jalkoihin. Just sillain tuut näyttävästi sisään ja sit kompastun omiin jalkoihin ja mekko korvissa hapuroin ylös. 🙈😄 frendit vois kertoo paljon tilanteita. Onneksi ne ei tie et oon tää.
Big Bad Wolff ja Little Red Ridinghood - please siirtäkää tuon kahdenkeskinen tyhjänjauhaminen muualle. Ketään se ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Big Bad Wolff ja Little Red Ridinghood - please siirtäkää tuon kahdenkeskinen tyhjänjauhaminen muualle. Ketään se ei kiinnosta.
Älä nyt, minun mielestä niitä on ihana seurata. Ei ainakaan itseäni ole haitannut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Okei, mä lupaan tästä lähin liittää jokaiseen tänne laittamaani viestiin jonkun aihetta käsittelevän lauseen. En täällä kuitenkaan niin usein käy, et toivottavasti tämä meidän jutustelu nyt ihan kaikkia ärsytä. Mistä blind channeliin liittyvästä haluaisit keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tänne kun tulee ja kattoo et jee onpa paljon uusia viestejä. Ja sit mikään niistä ei liity ketjun aiheeseen🤦🏼♀️ Eikä se nyt hyödytä mitään että laittaisitte joka viestin perään jonkun "bc rules uuh aah".
Noniin, kiva juttu! Moikka! :D
Tulit niin mieleeni, kun oli hauska heittää läppää. Mä oon muutaman omasta mielestäni hauskan kirjoituksen tänne sen jälkeen kirjoittanut, mutta en muuten niin tiuhaan ole seurannut. Mä voisin ottaa nimimerkin "Little Red Riding Hood" mut se on liian pitkä 🤔😁
vähän päikkärit painaa ja aivosumu. Ainiin, jotain jotain blind-channel-appreciation-official aihe tähän loppuun. 😎🖤