Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1241/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen et jos joku bändistä lukis tätä ketjua 😂😂😂 tämä näyttäytyis varmaan hämmentävänä sekoiluna. Tämä on siis huumorilla heitetty kommentti, jonka toivon laukaisevan jännitteen täällä. Olive branch if you may.

Vierailija
1242/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen et jos joku bändistä lukis tätä ketjua 😂😂😂 tämä näyttäytyis varmaan hämmentävänä sekoiluna. Tämä on siis huumorilla heitetty kommentti, jonka toivon laukaisevan jännitteen täällä. Olive branch if you may.

Tämä ketju on yhtä hämmentävää sekoilua kuin koko bändin touhut 😆 Siis kun ne aina kuvailee itseään sellaisiksi hölmöläisiksi, joille aina sattuu ja tapahtuu. Ja on hukattu bassoa ja jääty laivasta. Eikä me varmasti edes tiedetä kuin murto-osa näistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta toiseen, ootteko nähneet missään ton uuden biisin arvosteluja? Mä en oo huomannu yhtäkään missään.

Vierailija
1244/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on yhtä hämmentävää sekoilua kuin koko bändin touhut 😆 Siis kun ne aina kuvailee itseään sellaisiksi hölmöläisiksi, joille aina sattuu ja tapahtuu. Ja on hukattu bassoa ja jääty laivasta. Eikä me varmasti edes tiedetä kuin murto-osa näistä.

Ehkä ne arvostaa tällaisia hölmöläisiä satunnaisia sekoilijoitakin täällä 🤪

Vierailija
1245/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha, ihana toi hölmöläisjuttu. Mua on aina kuvattu et olen hajamielinen hölmöläinen 😁 sillä unohtelen ja sekoilen, joten olen ilmeisesti oikealla polulla.

Vierailija
1246/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uusi biisi on mielestäni yhtä hyvä kuin Balboa. Kumpikaan ei vieläkään kuitenkaan niin hyvä kuin Dark Side.

Ehkä tuo Dark Siden sija mun listalla johtuu siitä, että se oli niin erilainen kuin monet tähänastiset euroviisuehdokkaat. Jo kappaleen aloittaminen suoraan kertsillä oli nerokasta. Ja se esiintymisen aitous oli upeata.

Tätä aitoutta en tunnista tästä uusimmasta, joka vaikuttaa laskelmoidusti tehdyltä.

Vierailija
1247/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo uusi biisi on mielestäni yhtä hyvä kuin Balboa. Kumpikaan ei vieläkään kuitenkaan niin hyvä kuin Dark Side.

Ehkä tuo Dark Siden sija mun listalla johtuu siitä, että se oli niin erilainen kuin monet tähänastiset euroviisuehdokkaat. Jo kappaleen aloittaminen suoraan kertsillä oli nerokasta. Ja se esiintymisen aitous oli upeata.

Tätä aitoutta en tunnista tästä uusimmasta, joka vaikuttaa laskelmoidusti tehdyltä.

Minä taas en ole oikein koskaan lämmennyt Dark Sidelle sellaisella tavalla, kuin muille bc:n biisille. Omaan kärkikolmikkooni kuuluvat juurikin nämä kaksi uusinta sinkkua ja Enemies with Benefits. Snake ja Timebomb ovat myös todella, todella kovia.

Vierailija
1248/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän oli välillä pari sivua ihan draamaa, kun damianuts eksyi omasta ketjustaan tänne :D

Vierailija
1249/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas itse pidän suunnasta johon ovat selvästi kehittymässä. Tarkoitan heissä selvästi näkyvän kasvu, kun katsoo biisejä. Et uteliaisuudella kuuntelen mitä kaikkea he keksivät. Qstokin keikalla he soittivat jonkun tosi hyvän biisin, mutta en ole osannut jäljittää mikä se oli.

Btw. Onkohan täällä vielä linjoilla se tyyppi, kenen kanssa juttelin mun täällä ekojen viestien aikaan. Kun heitettiin läppää sattumasta, kohtalosta, vuosisadan rakkaustarinasta ja kissojen/koirien kanssa etsimisestä? En montaa kertaa täällä sen jälkeen ole käynyt, mutta tuli nyt mieleen. Olis kiva vaihtaa moikat! 😎

Vierailija
1250/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Tässähän oli välillä pari sivua ihan draamaa, kun damianuts eksyi omasta ketjustaan tänne :D

Ai ne oli niitä 🙄

Vierailija
1251/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan myyty. Tämä saattaa olla omasta mielestäni jopa paras heidän biiseistään tähän asti.

Paranee kuuntelukertojen myötä. Saattaisi olla tän bändin In The Shadows, jos promootio onnistuu.

Vierailija
1252/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain kuunnella lisää ja lisää!! : )))

Vierailija
1253/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas itse pidän suunnasta johon ovat selvästi kehittymässä. Tarkoitan heissä selvästi näkyvän kasvu, kun katsoo biisejä. Et uteliaisuudella kuuntelen mitä kaikkea he keksivät. Qstokin keikalla he soittivat jonkun tosi hyvän biisin, mutta en ole osannut jäljittää mikä se oli.

Btw. Onkohan täällä vielä linjoilla se tyyppi, kenen kanssa juttelin mun täällä ekojen viestien aikaan. Kun heitettiin läppää sattumasta, kohtalosta, vuosisadan rakkaustarinasta ja kissojen/koirien kanssa etsimisestä? En montaa kertaa täällä sen jälkeen ole käynyt, mutta tuli nyt mieleen. Olis kiva vaihtaa moikat! 😎

Lisään vielä, että se hyvä biisi qstockissa oli tyyliltään deja fu & don't tyylinen mättö. Mut en tie soittiko ne kumpaakaan siellä. 🤔

Vierailija
1254/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Ai ne oli niitä 🙄

Joo. Tunnistaa noista nollasta sataan-tunnekuohuista ja noista emojeista ja sit itsekseen kinastelusta, että miksi juuri vain hän saa olla se ainoa oikea fani jonka peukut ovat ainoat oikeat.

Vierailija
1255/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä homma? Nyt ei muistu mieleen mitään rakkaustarinakuviota tästä ketjusta. Milloin suunnilleen tää keskustelu käytiin?

Vierailija
1256/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka, täällä ollaan! Seuraan tätä ketjua aika tunnollisesti, joten suurella todennäköisyydellä tuut löytämään mut täältä aina kun satut palstalle eksymään😸🐕

Viime päivät oon tosin ollut vähän hiljaisempi, ja odottanut, että kukkahattutädit poistuvat maisemista, jotta voi taas jotain sanoakin. Mulla kun sattuu olemaan just sellasia juttuja, mitä ei sovi lukea ilman pilkettä silmäkulmassa. Mut ihana kun sustakin kuulee. Pitäsköhän alkaa käyttää jotain nimimerkkejä, jotta tunnistettais toisemme?😁

Niin ja oon muuten aivan samaa mieltä tosta, että bc:n musiikki on ehdottomasti menossa vaan parempaan ja parempaan suuntaan. Innolla jo odotan uuden levyn ilmestymistä.

Sitten kuulkaas juhlitaan!

Vierailija
1257/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikka, täällä ollaan! Seuraan tätä ketjua aika tunnollisesti, joten suurella todennäköisyydellä tuut löytämään mut täältä aina kun satut palstalle eksymään😸🐕

Viime päivät oon tosin ollut vähän hiljaisempi, ja odottanut, että kukkahattutädit poistuvat maisemista, jotta voi taas jotain sanoakin. Mulla kun sattuu olemaan just sellasia juttuja, mitä ei sovi lukea ilman pilkettä silmäkulmassa. Mut ihana kun sustakin kuulee. Pitäsköhän alkaa käyttää jotain nimimerkkejä, jotta tunnistettais toisemme?😁

Niin ja oon muuten aivan samaa mieltä tosta, että bc:n musiikki on ehdottomasti menossa vaan parempaan ja parempaan suuntaan. Innolla jo odotan uuden levyn ilmestymistä.

Sitten kuulkaas juhlitaan!

Eikös täältä nimenomaan ole poistuneet nyt ihan muut kuin kukkikset, ainakin tämän päivän perusteella? Vai tääläkö vielä roikkuvat nuo samat jotka niin julistivat lähtevänsä pois?

Vierailija
1258/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi me kukkikset poistuisimme? Kai mekin saamme fanittaa?

Vierailija
1259/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi me kukkikset poistuisimme? Kai mekin saamme fanittaa?

Ääh, myönnän, oli multa huonosti sanottu. Tottakai saatte fanittaa, mutta pidetään nyt vaan kaikki (minä myös, tuon edellisen viestin perusteella) mielessä, että meitä mahtuu tänne sekalainen sakki. Ei suututa läpänheitoista tai muustakaan, niin saadaan pidettyä hyvää fiilistä yllä.

Vierailija
1260/2709 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että se hyvä biisi qstockissa oli tyyliltään deja fu & don't tyylinen mättö. Mut en tie soittiko ne kumpaakaan siellä. 🤔

Qstockin settilistan löydät täältä:

https://www.setlist.fm/setlist/blind-channel/2021/kuusisaari-oulu-finla…

Veikkaan, että kyseessä Wolfpack, jota koitat jäljittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän