Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1181/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi alapeukuttaja! Toivottavasti sait sisältöä elämääsi ja rosi kova kicksit. Peukuta varuiksi tätä monta kertaa alas, niin saat päiväannoksen täyteen.

Vierailija
1182/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, kun Nikon uusin kuva on tollanen laitettu et meikit ja kaikki, ja sit Joelin uusimmassa kuvassa sillä on tukka ihan sotkussa:D

Mut hyvältähän ne näyttää molemmat👀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi alapeukuttaja! Toivottavasti sait sisältöä elämääsi ja rosi kova kicksit. Peukuta varuiksi tätä monta kertaa alas, niin saat päiväannoksen täyteen.

Samaa mietin. On jollakin elämä, kun pitää itseään tulla viihdyttämään tuollaisella tavalla:D

Vierailija
1184/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu olevan kaksi nyrppänaamaa alapeukuttamassa jokaista vastausta.

Vierailija
1185/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, kun Nikon uusin kuva on tollanen laitettu et meikit ja kaikki, ja sit Joelin uusimmassa kuvassa sillä on tukka ihan sotkussa:D

Joelissa viehättää muukin kuin ulkonäkö, et se voi olla tukka sotkussa haisevana tuossa. Ei haittaisi. Mikä tuntuu oudolta sanoa, kun ei tunne koko ihmistä. Ja ei, en ole mikään creepy naisversio patrick batemanista 😏😄 tarkoitan et ovat varmasti kaikki ihan nättejä, mut Joelissa on jotenkin sellainen läsnäolo, melankolia mysteeri ja se kiehtoo.

Vierailija
1186/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se on karismaattisen 😄 sen voi sanoa ihan noin lyhyestikin. Video oli kyllä hyvä ja biisi jäi soimaan päähän. Oletteko menossa keikoille?

Vierailija
1187/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se on karismaattisen 😄 sen voi sanoa ihan noin lyhyestikin. Video oli kyllä hyvä ja biisi jäi soimaan päähän. Oletteko menossa keikoille?

Nyt en ole menossa. Kesällä olin kahdella keikalla. Varmaan jos olisivat olleet pääkaupunkiseudulla jossain, esim. Tavastialla tms. niin olisin koittanut ostaa liput, mutta en kyllä jaksa jonnekin 24 h känniristeilylle lähteä vain BC: n takia.

Vierailija
1188/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä tosi mielellään mutta en voi koska mulla on epilepsia. Tuntuis vähän hullulta istua selin bändiin ettei näkis vilkkuvaloja 😊

Vierailija
1189/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kaapissa fanitukseni kanssa että en ole menossa eikä ole ketään kenen kanssa nyt lähtisikään. Kesällä vielä saattoi nähdä bändin festareilla ikään kuin muiden bändien siivellä.

Vierailija
1190/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kaapissa fanitukseni kanssa että en ole menossa eikä ole ketään kenen kanssa nyt lähtisikään. Kesällä vielä saattoi nähdä bändin festareilla ikään kuin muiden bändien siivellä.

Mä olen nyt tullut pikkuhiljaa kaapista. Mulla on paljon musa-taideskebe frendejä ja on tullut yllätyksenä monelle mun tykkäävän bändistä. Ei kukaan tietty tuomitse, mut on ihmetellyt.

Vierailija
1191/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä niitä Joelin herutusvideoita 🙈😏

Vierailija
1192/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jep, nyt Joel paitaa pois ja kamera käyntiin!

Vierailija
1193/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jep, nyt Joel paitaa pois ja kamera käyntiin!

Se osaa sen niin hyvin. Se nin i wanna fu c k you like a animal biisin kanssa tehty video oli niin kuuma. En muista oliko sillä siinä paitaa vai ei, mut 🙈😏😃 se oli kuuma.

Vierailija
1194/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin just Joelin haastattelun. Se on kyllä niin aidon oloinen noissa haastatteluissa. Ihan uskomattoman herttainen ja aito.

Vierailija
1195/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin just Joelin haastattelun. Se on kyllä niin aidon oloinen noissa haastatteluissa. Ihan uskomattoman herttainen ja aito.

Miten ihmeessä se on/olisi sinkku? Ihan täysin kultakimpale koko mies.

Vierailija
1196/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joelissa viehättää muukin kuin ulkonäkö, et se voi olla tukka sotkussa haisevana tuossa. Ei haittaisi. Mikä tuntuu oudolta sanoa, kun ei tunne koko ihmistä. Ja ei, en ole mikään creepy naisversio patrick batemanista 😏😄 tarkoitan et ovat varmasti kaikki ihan nättejä, mut Joelissa on jotenkin sellainen läsnäolo, melankolia mysteeri ja se kiehtoo.

Joku on ihan myyty, tirsk 🤭 minä olen aika vanha jo, että en osaa sanoa ulkonäöltä poijista.

Vierailija
1197/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä logiikka alapeukuttaa jotain tällaistakin randomia kommenttia?

Vierailija
1198/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä logiikka alapeukuttaa jotain tällaistakin randomia kommenttia?

Mietin ihan samaa. Jotkut mustasukkaiset tyypit tulee mieleen 🤷‍♀️ miksi muuten joku käy täällä alapeukuttaan kaikkia "iik, se on kuuma. Aion flirttailla Joelilla jos joskus tulee tilaisuus"-kommentteihin.

Vierailija
1199/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on ihan myyty, tirsk 🤭 minä olen aika vanha jo, että en osaa sanoa ulkonäöltä poijista.

Myyty, hahha! Sanoisin olevani viehättynyt ja utelias, en niinkään myyty :D ei ole mitään ennakkoajatusta et millainen tyyppi on. Voiko kukaan sanoa ihmisestä muuta kuin mielikuvia, jos ei ole tavannut oikeasti. En kuitenkaan ole mikään pikkutyttö 😁

Mutta noista keikoista, olisi kyllä kiinnostavaa nähdä ne. Kuten joku yllä sanoi olevansa kaapissa, niin täällä yksi samanlainen. Näin ne qstockissa. Festareilla oli helppoa nähdä ne muiden varjolla, mutta uusimman biisin myötä voi tulla kaapista jo. Oli sen verran raffimpi.

Vierailija
1200/2709 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyty, hahha! Sanoisin olevani viehättynyt ja utelias, en niinkään myyty :D ei ole mitään ennakkoajatusta et millainen tyyppi on. Voiko kukaan sanoa ihmisestä muuta kuin mielikuvia, jos ei ole tavannut oikeasti. En kuitenkaan ole mikään pikkutyttö 😁

Mutta noista keikoista, olisi kyllä kiinnostavaa nähdä ne. Kuten joku yllä sanoi olevansa kaapissa, niin täällä yksi samanlainen. Näin ne qstockissa. Festareilla oli helppoa nähdä ne muiden varjolla, mutta uusimman biisin myötä voi tulla kaapista jo. Oli sen verran raffimpi.

Hah, voisivat järjestää keikan meille kaappifaneille: ”Takaamme täyden anonymiteetin, saavuthan itsekin paikalle huomiota herättämättä etkä ota tarpeetonta kontaktia muihin tilaisuuteen osallistujiin.”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän