Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1141/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se Nikon nauru kruunas kyllä koko biisin:D

Vierailija
1142/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana biisi ja katsoin iltasanomien sivuilta sen musiikkivideon. On kyllä laadukkaasti tehty. Hyvä BC!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blinkkarit on paljon parempi bändi kuin se italiaanojen hivenen ho mahtava moneskin.

Blinkkarit rulettaa täpöllä!

Vierailija
1144/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Olen monesti kuunnellut 30 seconds to marsin biisejä toivoen, että suurena Jared Leto fanina minä pitäisin niistä. Niitä selatessa läpi olen niin monesti miettinyt, miten niistä biiseistä puuttuu itselleni se jokin. Tässä blindchannelin uudessa biisissä oli jotain pientä positiivista vibaa siitä bändistä, mut nää B.C. jäbät vaan teki biisin paremmin. En siis vertaa, vaan ovat kyllä ihan omassa linjassaan samassa lajityypissä. Biisissä oli just hyvin raffeja kohtia, todella mielenkiintoinen biisi, josta löytyy moniulotteisia todella hyviä kohtia ilman et se tuntuisi liian poukkoilevalta. Nice job guys! Todella hyvä biisi.

T:M.R./M.S.kindofagirl

Lisään tähän vielä, että biisin sanomakin on hyvä. Itsekin taiteilijana ymmärrän turhautumisen,jos ihmiset odottavat käyttäytyvän jollain tietyllä tapaa. Heille varmasti tulee ohjeita ja sanomista "ole näin" tai "älä ole noin." He ovat kuitenkin omaleimaisen violetpoprockmikäseolibändi ja tekevät mitä huvittaa.

Mietin tuota, et jos ovat saaneet kommenttia "käyttäytyä paremmin" kun on nuoria faneja. Miksi? Miettii niitä bändejä, kirjoja tai leffoja mitä itse diggas vaikka nuorempana teininä? Ei ollut mitään pyhäkoulukirjoja. Nancy spungen, the crow, Marilyn Manson jne. Tuli hyvin tutuksi. :D

Vierailija
1145/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa Winnerkö sekoilee tässäkin ketjussa. Tuttuun tyyliin myös eri nimimerkkien takaa trollailemalla, jos ei muuta keksi. Kyllä on rasittavin trolli aikoihin.

Paras kun ei kiinnitä mitään huomiota. Kiehukoon liemissään ihan keskenään.

Siinä Damiano-vakkari taas kilvan peukutteli ja vastaili itselleen :D

En ymmärrä miksi hän on katkera maineesta ja julkisuudesta, koska olen kommentoinnillani nostanut sen ketjun ja sen nobodyt eli myös hänet Vauvan kärkikeskusteluihin... Muutenhan se ketju on täysin trollausta ja tyhjäpäistä vouhotusta ainakin 600 sivua.

Ainoastaan minun kommenttini siellä ovat laadukkaita, oikeaan osuvia, oivaltavia ja arvokkaita, joten ne tietysti poistetaan näiden heikompaa ainesta edustavien toimesta.

Vierailija
1146/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

We're no saints -biisi nyt sitten kuultu ja hyväksi havaittu. Saa nähdä muuttuuko vielä ensivaikutelma kunhan videonkin näkee. Linja on toimiva ja hyväksi havaittu, joten saa nähdä tuleeko levylle yhtään slovaria, jossa ei huudeta keuhkoja pellolle. Kun poikkeuksetta jokaisen rokkibändin suurimpia radiosoittoja saa se muusta linjasta vähän kevyempi kipale. Ei se mitään selling out ole, jos sen tekevät.

Joka bändillä on hyvä olla se oma Hurt tai Nothing else matters - sanoituksellisesti ei tarvitse linjaa muuttaa yhtään pehmommaksi.

Vierailija
1147/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Olen monesti kuunnellut 30 seconds to marsin biisejä toivoen, että suurena Jared Leto fanina minä pitäisin niistä. Niitä selatessa läpi olen niin monesti miettinyt, miten niistä biiseistä puuttuu itselleni se jokin. Tässä blindchannelin uudessa biisissä oli jotain pientä positiivista vibaa siitä bändistä, mut nää B.C. jäbät vaan teki biisin paremmin. En siis vertaa, vaan ovat kyllä ihan omassa linjassaan samassa lajityypissä. Biisissä oli just hyvin raffeja kohtia, todella mielenkiintoinen biisi, josta löytyy moniulotteisia todella hyviä kohtia ilman et se tuntuisi liian poukkoilevalta. Nice job guys! Todella hyvä biisi.

Kyllä mulle ainakin The Kill, Beautiful lie ja Hunter 30StM:lta toimivat. The Kill on biisi, johon todennäköisesti en koskaan kyllästy ja siinä on mestarillista äänenkäyttöä tismalleen oikeissa kohdissa. Puhtaasti ja ymmärrettävillä lyriikoilla huutaminen on taitolaji. 30StM kokee hieman turhaa dissausta Jaredin näyttelijäuran takia, koska hän on hyvännäköinen näyttelijä, joka oikeasti osaa myös laulaa. Kateelliset alapeukuttajat vaan saavat niin helposti ajettua kaiken hyvän alas, kuten Vauvassakin näkee...

Vierailija
1148/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blinkkarit on paljon parempi bändi kuin se italiaanojen hivenen ho mahtava moneskin.

Blinkkarit rulettaa täpöllä!

Tuo ho mahtava kuitenkin tuossa kirjoitusmuodossa, jossa korostat sanaa mahtava on ilmeisesti kuitenkin positiivinen ilmaisu?

Bändien arvottaminen tai musiikkinsa kuuntelu jäsenten seksuaalisten taipumusten tai imagon mukaan on vähän viime vuosisadalta tai konservatiivipuolueiden kannattajien henkisiä vajavaisuuksia sulkea joku biisi soittolistalta omien estojen vuoksi.

Musiikki musiikkina, kiitos!

Måneskin on ihan jees bändi ja sillä on omat hyvät biisinsä. Damiano-ketju ja sen moderointi vaan ei ole samalla tasolla kuin tämä ketju.

Vierailija
1149/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Kyllä mulle ainakin The Kill, Beautiful lie ja Hunter 30StM:lta toimivat. The Kill on biisi, johon todennäköisesti en koskaan kyllästy ja siinä on mestarillista äänenkäyttöä tismalleen oikeissa kohdissa. Puhtaasti ja ymmärrettävillä lyriikoilla huutaminen on taitolaji. 30StM kokee hieman turhaa dissausta Jaredin näyttelijäuran takia, koska hän on hyvännäköinen näyttelijä, joka oikeasti osaa myös laulaa. Kateelliset alapeukuttajat vaan saavat niin helposti ajettua kaiken hyvän alas, kuten Vauvassakin näkee...

Luetun ymmärtäminen! Se että se sulle toimii, mut mulle ei ja toisinpäin on ihan ok. Kehuin nimenomaan Jared Letoa, sillä hän on älykäs taiteilija ja sanoinkin, ettei se musiikki vain toimi mulle. En sanonut musiikin olevan huonoa. Kaikki kommentit täällä ei ole mustavalkoisen hyviä tai pahoja. Itse olen monesti analysoiva tai heitän huumorilla.

Vierailija
1150/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WANS-huuman keskellä palailin itse Euroviisu-huumaan ja kävin kattoo poikien legendaarisen kännihaastiksen. Olipa jotenki söpö se Joonas, ku vaikutti olevan ihan ulkona ja mutristeli suutaan. Niko kanssa vähän pihalla.

Vierailija
1151/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo kyllä todella hyvä. Miten ne aina onnistuvat tekemään muuten kertsin, joka jämähtää kertakuulemalla päähän kuin superliima?

Vierailija
1152/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan äänestys, kumpi kolahti kovemmin:

WANS (peukku ylös) vai Balboa (peukku alas)?

Vierailija
1153/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1154/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Luetun ymmärtäminen! Se että se sulle toimii, mut mulle ei ja toisinpäin on ihan ok. Kehuin nimenomaan Jared Letoa, sillä hän on älykäs taiteilija ja sanoinkin, ettei se musiikki vain toimi mulle. En sanonut musiikin olevan huonoa. Kaikki kommentit täällä ei ole mustavalkoisen hyviä tai pahoja. Itse olen monesti analysoiva tai heitän huumorilla.

Mun mielestä kaksi ekaa levyä olivat parhaat, This is war myös osin todella hyvä. Mutta nämä kaksi viimeistä, eihhh. Tosin en ole antanut kauheasti enää aikaani tälle uusimmalle, koska siltä lohkaistu sinkkukin oli jo pettymys.

Muuten olen myös sitä mieltä, että bändi olisi varmaan ilman Jared Letoa saanut huomattavasti enemmän arvostusta. Ja tämän sanon, vaikka arvostan häntä sekä muusikkona että varsinkin näyttelijänä todella korkealle.

Vierailija
1155/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo kyllä todella hyvä. Miten ne aina onnistuvat tekemään muuten kertsin, joka jämähtää kertakuulemalla päähän kuin superliima?

Mulla soinut koko päivän päässä toi "saints go marching in"   : D

Vierailija
1156/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä herkkuja tälle illalle kun BC:n video julkaistaan Youtubessa? :3 Itse ajattelin hakea jäätelöä ja croissanttia!

Vierailija
1157/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä herkkuja tälle illalle kun BC:n video julkaistaan Youtubessa? :3 Itse ajattelin hakea jäätelöä ja croissanttia!

Joo ja vaihtopikkarit 🙈😏 Sori, vitsivitsi. Oli pakko. T:M.R./M.S.kindofagirl

Vierailija
1158/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Mun mielestä kaksi ekaa levyä olivat parhaat, This is war myös osin todella hyvä. Mutta nämä kaksi viimeistä, eihhh. Tosin en ole antanut kauheasti enää aikaani tälle uusimmalle, koska siltä lohkaistu sinkkukin oli jo pettymys.

Muuten olen myös sitä mieltä, että bändi olisi varmaan ilman Jared Letoa saanut huomattavasti enemmän arvostusta. Ja tämän sanon, vaikka arvostan häntä sekä muusikkona että varsinkin näyttelijänä todella korkealle.

Joo, no sanoin tuossa vaan esimerkkibiisit, jotka mulle toimivat ja mieleen tulivat, Hunterhan on Björkin biisi alunperin. Samaa mieltä, että ekat pari levyä ovat 30StM:n parhaat, on ne cd:inä.

Vierailija
1159/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patongitkin ehtii vielä pyöräyttää, jos ei oma riitä!

Sori, damiaanot ;D

Vierailija
1160/2709 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patongitkin ehtii vielä pyöräyttää, jos ei oma riitä!

Sori, damiaanot ;D

Veikkaan et on niin kuumaa kamaa, ettei mikään tekopatonki riitä. 🔥🔥🔥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän