Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa pyörii sairaita ihmisiä. Jotain ihme päiväunia, kuolaamista jne. Varmasti muutaman vuoden kuluttua, kun aikuistuvat, häpeävät itsekin käytöstään.
Ei kannata ottaa kaikkea ihan vakavissaan ja kirjaimellisesti. Toi kissojen ja koirien kanssa ja vainukoiraläppä oli ihan totaalisen pilke silmäkulmassa kirjoitettu. Itse olen hyvin chilli tyyppi ja tykkään kommunikoida välillä värikkäästi. Elämä olisi ihan liian tylsää muuten.
Itse vastasin siis tuohon ja oletin sen kissojen ja koirien kanssa olevan huumoria. Mutta piti lisätä vielä että miten päiväunet on jotenkin sairasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on tosi ihana. En kestä! 😂 kiusaus laittaa jotain Dm, mutta ei pysty. Tuskaan olen menossa todennäköisesti, joten ehkä siellä vahingossa sattuu häneen törmäämään.
"Vahingossa"....
Myönnä että etsisit kissojen ja koirien kanssa😏😏Okey, okey! Mä voin myöntää et saattaisin hieman avittaa sattumaa ja pitää silmät normaalia enemmän auki. Ja toki ne vainukoirat 😏😏😏
noni, tulihan se sieltä😏
Hey, come on! olis vaan tyhmää olla avittamatta sitä sattumaa. Kun dm ei ollut vaihtoehto, keikoilla roikkuminenkaan ei ollut vaihtoehto ja jäljellä on enää sattuma. 😂🤫🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa pyörii sairaita ihmisiä. Jotain ihme päiväunia, kuolaamista jne. Varmasti muutaman vuoden kuluttua, kun aikuistuvat, häpeävät itsekin käytöstään.
Ei kannata ottaa kaikkea ihan vakavissaan ja kirjaimellisesti. Toi kissojen ja koirien kanssa ja vainukoiraläppä oli ihan totaalisen pilke silmäkulmassa kirjoitettu. Itse olen hyvin chilli tyyppi ja tykkään kommunikoida välillä värikkäästi. Elämä olisi ihan liian tylsää muuten.
Samaa mieltä ja tottakai oli vitsi tuo. Mutta ihan huoletta ensimmäisen viestin kirjoittaja haukkuu täällä ihmisiä sairaiksi. Ei kannata tällaisia keskusteluja seurata, jos ei osaa tulkita kirjoituksien sävyjä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on tosi ihana. En kestä! 😂 kiusaus laittaa jotain Dm, mutta ei pysty. Tuskaan olen menossa todennäköisesti, joten ehkä siellä vahingossa sattuu häneen törmäämään.
"Vahingossa"....
Myönnä että etsisit kissojen ja koirien kanssa😏😏Okey, okey! Mä voin myöntää et saattaisin hieman avittaa sattumaa ja pitää silmät normaalia enemmän auki. Ja toki ne vainukoirat 😏😏😏
noni, tulihan se sieltä😏
Hey, come on! olis vaan tyhmää olla avittamatta sitä sattumaa. Kun dm ei ollut vaihtoehto, keikoilla roikkuminenkaan ei ollut vaihtoehto ja jäljellä on enää sattuma. 😂🤫🤭
Tästä tulee vielä vuosisadan rakkaustarina, sanokaa mun sanoneen🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vahingossa"....
noni, tulihan se sieltä😏
Mä vaan nyökkäilen vastaukseksi täällä vaatimattomasti (innoissani) ja olen totaalisen cool (punastuin ihan täysin). 😊🖤 sitä odotellessa. 🤭
Yhtä monologia näyttää olevan nämä viimeisimmät viestit. Kivaa ajanvietettä yksikseen!
Vierailija kirjoitti:
Yhtä monologia näyttää olevan nämä viimeisimmät viestit. Kivaa ajanvietettä yksikseen!
Kyllä meitä on täällä kaksi. Oon ite sairaana ni kerkee hyvin roikkua aktiivisena täällä palstalla:))
Joo, en kyllä itseni kanssa tätä keskustelua käy. Pääasia et me tiedetään. Kiitos, on ollut hauskaa 🤭😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vahingossa"....
noni, tulihan se sieltä😏
Mä vaan nyökkäilen vastaukseksi täällä vaatimattomasti (innoissani) ja olen totaalisen cool (punastuin ihan täysin). 😊🖤 sitä odotellessa. 🤭
Eikä, ootpa ihana!😘
Vierailija kirjoitti:
Joo, en kyllä itseni kanssa tätä keskustelua käy. Pääasia et me tiedetään. Kiitos, on ollut hauskaa 🤭😂
Joo, sama!🖤
Ja jos muita on tämä nyt ärsyttänyt, niin voi itse tulla avaamaan uutta aihetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vahingossa"....
noni, tulihan se sieltä😏
Eikä, ootpa ihana!😘
🙈🙈🙈
Alkoi soimaan joku Nirvanan biisi päässä. Itseasiassa sekä Heart-Shaped Box ja where did you sleep last night.
Voidaan kyllä jatkaa Joelista kaikin mokomin, koska sieltähän tuli taas kivasti lisää lämpöä tupaan uuden ig-stoorin muodossa.
Siis apua! Joel tekee nyt ihan tahallaan kiusaa meille.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan kyllä jatkaa Joelista kaikin mokomin, koska sieltähän tuli taas kivasti lisää lämpöä tupaan uuden ig-stoorin muodossa.
Se on härnääjä! 🖤😂
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö joku laittaa linkin?😁
Sivuutettiinko se tissitöröhuulien seuranta ig:ssä jo täysin? Mistä oli pari sivua sitten keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Sivuutettiinko se tissitöröhuulien seuranta ig:ssä jo täysin? Mistä oli pari sivua sitten keskustelua.
Se on nyt unohdettu, Joel latoo semmoisia kortteja että me ollaan vähän vaikeina tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt unohdettu, Joel latoo semmoisia kortteja että me ollaan vähän vaikeina tällä hetkellä.
Joo, oikein täyskäsi. Paidaton selfie, puppy eyes, bedroom eyes, keimailua ja hymyilyä. 😂 well we don't mind.
Vierailija kirjoitti:
Joo, totally! Kiva se on seurata silmänruokaa ig:ssä. Itse seuraan whoiselijah eli Stephen james ig:ssä, juurikin koska hiton kuuma. Sillä ei ole mitään tekemistä ihan täysin kuitenkaan sen kanssa, millaisia kundeja olen vaikka deittaillut. Ja toiseksi, mitä väliä 🤷♀️ maailma on täynnä kauniita ihmisiä.
noni, tulihan se sieltä😏