Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömyyteni päättyi, ja tuttava laittoi oudon viestin, liittyen rahaan

Vierailija
30.05.2021 |

Miten suhtautuisitte tällaiseen?

Kun pitkäaikainen työttömyyteni vihdoin nyt päättyi, niin eräs ihminen laittoi viestin minulle: "Nyt kun sulla on rahaa, niin lähdetkö syömään mun kans siihen uuteen x-ravintolaan?"

En taida lähteä. Ei jumalauta, miten moukka joku ihminen voi olla... Alkoi ihan vituttaa.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsit. Mä olisin voinut kuvitella laittavani tuollaisen viestin kaverilleni ja en todellakaan olisi ajatellut sen olevan törkeä.

Lähinnä olisin ajatellut, että nyt kun kaveri on töissä ja hänellä on säännölliset tulot niin mitäs jos lähdettäisiin yhdessä katsomaan se uusi ravintola ja vähän ehkä juhlistettaisiin sinun hyvää saavutusta ja kivaa uutta työtä.

Nyt en enää ihmittele, miksi minulla ei ole pahemmin kavereita. Ihmiset näköjään suuttuvat aina.

Sama homma. Itselläkin meni noin vuosikymmen tajuta, että miten herkästi ihmiset suuttuvat sisäisesti vaikka ollaan ulkoisesti viileitä kuin ruumiit. En siis ole mitään törkeyksiä viljellyt, mutta sellaista huoletonta huulen heittoa, kun olen luullut että tyyli tunnetaan.

Tuo aapeen kätinä on jo uskomattoman pienisieluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla