Kylllä alkot sais olla auki näin sunnuntaisinki. EI nää 3 oluet nouse pääähä ollenkaa.
Kommentit (23)
Jos alkaa oleen viikko+ takana niin oluella poistetaan sitä krapulaa, tiukalla sitte humallutaan.
Vierailija kirjoitti:
Osta 5,5%. Problem solved.
Rahaat menee niin nopeasti. Pitäs alkaa polttaa omat viiinat.
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa oleen viikko+ takana niin oluella poistetaan sitä krapulaa, tiukalla sitte humallutaan.
Niin mulla on se etttä aika seisoo paikallla jos ei ju. Jos vetäiis aina tiukkaaa sillontällön niin vois olla varmaan vähän terveeellisempää.
Kirjoitusvirheistä päätellen, olutkin vaikuttanut ihan riittävästi.
Hyviin nouseee kupoliin ku tinttaaa oikei kunnollla.
Kaikki alkoholin myyntipisteet sais sulkea pysyvästi.
Ihme takapajula tämä maa. Kaikkia elintarvikkeita ja juomia pitäisi olla mahdollista ostaa ympäri vuorokauden.
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri, muitakin ammattilaisia paikalla. Tuliko sinulle ap yllätyksenä, että alkot on sunnuntaisin kiinni? Oli joskus muinoin aika, että ruokakaupat olivat kiinni sunnuntaina. Ei silti lapset nähneet nälkää sunnuntaisin. Miksi? Ei luulis olevan vaikea tajuta.
Mutku jos mä ostan tiukkaa varastoon menee helposti rokuliks.
Vetäisin överiks jos ostan etukäteen.
Tilaa höpsö ulkomailta viinat. Saat murto-osaan suomen hinnoista, kotiin kannettuna ja laajemmalla valikoimalla. Aika veroja rakastava saa olla, jos vielä nykyään alkossa vierailee.
Vierailija kirjoitti:
Ihme takapajula tämä maa. Kaikkia elintarvikkeita ja juomia pitäisi olla mahdollista ostaa ympäri vuorokauden.
Juu mä olen samaa mieltä. Eilen olin vahingossa yökylässä niin piti odottaa koska kello tulee 9. Kaupoista saa sentään nelosta nykyään. Riistohinnoilla mutta onneks sentään rahalla saa. Mun luona ei olisi tullut sitä aamuista ongelmaa. Kerralla kantsii ostaa vähintään tarpeeksi.
Tziisus mitä selitystä. Ihan kohta lähden lähikauppaan. Kirkkaiden jälkeen miedompia juomia eikä tarvi ees suoriutua töihin huomenna. Aaah ihana työttömyys on alkanut.
Pidän aina kokkelia ja crakiä sunnuntai varana. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolesta kaikki kaupat voisivat olla sunnuntaisin kiinni, niin ihmisillä olisi enemmän yhteisiä vapaapäiviä. Kaupat ovat pitkään auki kaikkina arki-iltoina ja lauantaisin, joten on vain suunnittelukysymys että varaa sitä ruokaa ja juomaa riittävästi kämpille.
Vierailija kirjoitti:
Vetäisin överiks jos ostan etukäteen.
Yksi kaverini kerää kalliita ulkomaisia viskejä enkä ole nähnyt häntä koskaan humalassa.
Joskus oli pitkiä tunteja kun ryyppyputken keskellä menin hakeen lisää bisseä kaupasta, harmi vaan että kello oli jotain 0400 yöllä eikä päivällä, se odottelu sitte aamuysiin oli tuskaa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alkoholin myyntipisteet sais sulkea pysyvästi.
Samaa mieltä. Kyllä alkoholin pitäisi olla kaikille maksuton peruspalvelu. Jotain vastinetta verorahoille.
terv. nimim. pullo viinaa sairausvakuutuskortilla
Osta 5,5%. Problem solved.