Seurustelin nuorempana (21v) miehen kanssa, joka oli hurahtanut Herbalife- pyramidihuijaukseen
Olin aika tyhmä kun olin hänen kanssaan, vaikka se touhu muistutti ihan jo jotain sekopäistä kulttia. Mies ja tämän kaverit olivat kaikki touhussa mukana, eivätkä juuri mistään muusta puhuneet. Rahaa olisi kuulemma tulossa jossain vaiheessa isoja summia. Tämä tuote muuttaa koko elämän, ja oli kuulemma parantanut jonkun vanhemman rouvan syövän. Minua yritettiin kieltää juomasta kahvia, ja ateriat olisi pitänyt korvata niillä pirtelöillä ja vetää jotain aloe vera shotteja, joiden on osoitettu olevan toksista maksalle ja munuaisille. Kun sairastuin keuhkokuumeeseen, olisivat halunneet että koetettaisiin ensin parantaa tauti ihan vaan Herbalifen tuotteilla. En suostunut, onneksi. Kaikenlaisten hyypiöiden kanssa sitä onkin tullut liikuttua nuorena!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sille kaverille nykyisin kuuluu?
En tiedä, ei ole enää päivittänyt facebook profiiliaan pitkiin aikoihin.
Mitenköhän Herbalife pirtelöt eroaa nykypäivän proteiinipirtelöistä?
Ai joo niissä oli lisätyt vitamiinit mukana kun näissä nykyisissä on pelkkä prtosku.
Yhdellä kaverillani on puhjennut autoimmuunisairaus mitä todennäköisimmin juuri vuosikausien Herbalife-tuotteiden käytön vuoksi.
Niin kauan kuin joka ikisessä tuotteessa ei ole tarkkaa tuoteselostetta ja ne eivät ole EVIRA:n yväksymiä, en suosittelisi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Miljonääri.
Miten nämä tuotteet voi edes olla laillisia? Vai onko ne jo nykyään kielletty.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ei ole enää päivittänyt facebook profiiliaan pitkiin aikoihin.
Ei taida viitsiä, aika menee sijoituksia hoitaessa ja Monacossa asuessa.
Mulla oli nuoruudessa ala-asteaikuinen kaveri joka kaiveli 15 v jälkeen numeroni ja pyysi Golden-tuotteiden palvontailtaan. Erehdyin menemään. Se oli kuin jumalanpalvelus
Sitten on ollut naapurina Zinzino-öljylähettiläs. Suu vaahdossa saarnasi miten hyvät heidän perheen veriarvot ovat olleet kun aloittivat öljynkäytön. Kuivaverinäytteen lähettäminen Zinzinon labraan kuuluu hintaan.
On ollut myös erittäin aggressiivinen Herbalifejämy joka pommitti sanomasnsa facessa, myös yksärein. Samoin Juice Plus -uskovainen.
Ajan mittaan nämä kaikki ovat vaienneet ja vähin äänin poistaneet somesta tuotteisiin liittyvän aineiston. Jatkavat elämäänsä kuten ennenkin, ilman suurempia rikastumisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä tuotteet voi edes olla laillisia? Vai onko ne jo nykyään kielletty.?
Kauppaahan nykyäänkin jotkut maksan puhdistuskuureja...
Menetin työni koronan vuoksi. Olin maininnut asiasta eräässä FB-ryhmässä. Vähän ajan kuluttua eräs minulle tuntematon henkilö lähestyi minua yksityisviestillä. Hän halusi minun liittyvän johonkin tällaiseen lisäravinnemyyntihimmeliin, ja puhui kuin hän suurinpiirtein tarjoaisi minulle lottovoittoa ja olisi suuri pelastajani, ja että minun selviytymiseni irtisanomisen jälkeen olisi nyt hänestä kiinni.
Googlasin firman nopeasti ja sanoin, että niin, tämähän on nyt sellainen pyramidihuijaus. Kyseinen henkilö sanoi, ettei todellakaan ole. Lähetin hänelle kuvakaappauksen muutamista pikaisen googlettelun tuloksista jotka oli julkaistu uskottavissa lähteissä. Henkilö alkoi ihan tosissaan inttää, että Google valehtelee, ja että ”paremmalla perehtymisellä näkisit, että tuo on puppua”.
Blokkasin hänet.
Saahan sitä yrittää, mutta aika törkeää yrittää hyötyä täysin yllättävän työttömyyden aiheuttamassa kriisissä pyristelevän ihmisen tilanteesta.