Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei krapulaa tänään, mitä ihmettä, ihana olo!!?

Vierailija
30.05.2021 |

Olipa erikoinen herääminen aamuun: olin nukkunut varmaan 11h selvästä päästä (no, nukahtamuslääkkeellä uuneen ensin).
Olin juonut vettä illalla, aineenvaihdunta toimii normaalisti, suuta ei kuivaa eikä munuaisten kohdalta pakota selkää.
Muistan kaiken koko illasta, kävelen suorin vartaloin keittämään kahvit jonka pystyn juomaan.
Istun pihalla auringonpaisteessa, katselen merelle ja ihmettelen tätä oloa ja päivää vieläkin.
Juomisesta luopuminen ja lopettaminen on minun historialla (26v juomista) piiiitkä prosessi.
Mutta voisiko tällaiset aamut olla alku sille ajatukselle, ettei enää niin kaataiskaan? En tiedä.
On hyvä mieli, kerrankin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut merkin. Elämä ilman alkoholia on juuri tämmöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset kokemukset toimivat ainakin minulle. En kestä niitä pohjan-kautta-nousuun-yrityksiä. Olen alisuoriutuja muutenkin, jätän kaiken kesken jos alkaa mennä tiukaksi tilanne. Eli jos joskys herään omasta pissastani jostan takapihalta muisti pois (esim) niin se ei ole minulle sellainen merkki että ”nyt kyllä loppu tämä”, vaan päinvastoin tiedän että ” justiinsa, näinhön se mulla aina menee” enkä muuta mitään muuta kuin korkeuntaan vähennän jotain suorana viinasnapsin juomista.

Jos vaan jaksan/pystyn muistamaan tämän olon ja tunnelman tällaisena aamuna, niin se auttaisi vähentämään tuota juopottelua.

Vierailija
4/5 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tissuttelun viime kesänä, kyllästyin krapuloihin ja viinamasennukseem. Olen nykyään kuin uusi ihminen, virkeä ja energinen.

Vierailija
5/5 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tissuttelun viime kesänä, kyllästyin krapuloihin ja viinamasennukseem. Olen nykyään kuin uusi ihminen, virkeä ja energinen.

Mikä on viinamasennys? Onkohan mulla selkainwn? Juon pullollysen viiniä noin joka toinen ilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä