Onkohan miehelläni toinen nainen?
Ollaan oltu muutama vuosi naimisissa ja meillä on kolmevuotias lapsi. Mies on alkanut vihjailemaan halustaan erota. Sanoo että tunteet hiipuneet eikä tykkää meidän elämästä.
En ole aiemmin epäillyt toista naista kun ei mitään merkkejä ole ollut, ei siis ole alkanut piilottelemaan puhelintaan, ei ole ollut aiempaa enemmän pois kotoa, ei ole alkanut jotenkin huoltamaan ulkonäköään enemmän tms. Toisaalta on kyllä ollut etäinen ja huonolla tuulella mutta se voisi johtua muistakin asioista. Muutama ihminen on kuitenkin minulle sanonut että jos on lapsia niin mies haluaa erota vain jos on toinen nainen jo odottamassa. Siis tilanteessa jossa vaimolla ei ole alkoholi-ongelmaa eikä vaimo kauheasti nalkuta jne.
Mies ei ole pettäjätyyppiä (joo tiedän, eihän ne ikinä) ja sanoo että ei ole toista naista. Mutta mitenhän tämä nyt on? Olenko tullut huijatuksi?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä onko vai ei kun haluaa erota.
On sillä sikäli väliä että ei ole vielä laittanut eropapereita käräjille joten ero ei ole varma. Mutta jos taustalla on toinen nainen niin sitten minä haluan erota vaikka hän puheensa peruisikin. Ap
On se järkyttävää että perustetaan kokeilu perhe. Sitten vaan ilmoitetaan ettei tämä ollutkaan sitä mitä kuvitteli ja alkuhuuma häipynyt. Ne on näitä tuuliviiri ihmisiä. Ei kestetä yhtään sitä lapsiperhe arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä sikäli väliä että ei ole vielä laittanut eropapereita käräjille joten ero ei ole varma. Mutta jos taustalla on toinen nainen niin sitten minä haluan erota vaikka hän puheensa peruisikin. Ap
No eihän sillä väliä kun on todennut ettei rakasta enää. Turhaan roikut.
Jos miehesi haluaa erota niin tee se sille helpoksi ja haet eroa itse. Et haaskaa enempää aikaasi huonon miehen kanssa ja pääset jatkamaan omaa elämääsi ilman, että joudut miettimään kokoajan miehen aikeita tai menemisiä. Epävarmuudessa eläminen on raastavaa ja kuluttavaa. 657
Tietenkään kukaan täällä ei voi tietää onko oikeasti toista naista vai ei mutta tein aloituksen koska jos olisi jollain kokemusta vastaavasta tilanteesta tai jos joku mies tulisi kommentoimaan tilannetta muuten. Ap
Mies ei lähde pidemmästä suhteesta ilman että seuraava on valmiina.
M42
Veneestä on tulppa irti, eli (suhteen) uppoaminen on alkanut. Jos hän ei keskusteluista huolimatta avaa syitä erotoiveilleen, niin helpommalla pääsee kun hyväksyy asian ja alkaa järjestelemään uutta elämänvaihetta.
Missä päin asutte? Yksi vastaava valitti treffisivulla.
Kysy häneltä suoraan mikä oikein mättää?
Ehkä haluaa viettää lapsetonta elämää jälleen.
Komppaan täysin: Mies ei tutusta ja turvallisesta lähde, ikinä, ellei ole rakastunut toiseen.
On sillä toinen.
M32
Niin. Todella vaikeaa sanoa, mutta usein toinen on jo olemassa jos eropuheita tulee. Siis jos muuten ihan ok suhde ja lapsia.
Tiedän monta miestä kun eronneet ilman toista naista kuvioissa
Vierailija kirjoitti:
Veneestä on tulppa irti, eli (suhteen) uppoaminen on alkanut. Jos hän ei keskusteluista huolimatta avaa syitä erotoiveilleen, niin helpommalla pääsee kun hyväksyy asian ja alkaa järjestelemään uutta elämänvaihetta.
Kyllä minä eron hyväksyn jos oikeasti mies haluaa erota tai jos on toinen nainen niin minä haluan erota halusi mies tai ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logikiikka parhaimillaan
Vierailija kirjoitti:
Mies ei lähde pidemmästä suhteesta ilman että seuraava on valmiina.
M42
Valitettavasti tämä on todennäköisintä. Työkaverini mies, noin 40-vuotiaana vakuutti eroa halutessaan ettei toista naista ole. Kommentoin työkaverilleni ettei miehet yleensä halua päättää ihan oksuhdetta, jos ei toista ole. Tunnustihan se mies sitten lopulta...
Jos mies puhuu erosta, sanot vain, että voi erota. Älä ota mitään kantaa asiaan. Mies haluaisi keventää omaatuntoaan lässyttämällä erosta, että saisi sinut mukaan. Hän, joka haluaa erota, hoitaa eron alusta loppuun. Näitä väkisin eroon houkuteltuja käytetään paikkaamaan eroahdistusta sanomalla, että erottiin sovussa. Sillä yritetään tasoittaa omaa minäkuvaa muiden silmissä . Jos et halua erota, älä eroa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monta miestä kun eronneet ilman toista naista kuvioissa
No jos ei koskaan seksiä tai ei saa mennä ja ryypätä vapaasti tai on jotain muuta huonosti. Mutta jos aika ok suhde, niin silloin todennäköisesti on uusi.