Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies ajattelee, jos kerron ihastumisestani

Vierailija
30.05.2021 |

Miten uskallan kertoa työkaverille, että olen ihan rakastunut häneen. Nyt se on pakko tehdä kuitenkin, että saan jonkin selvyyden tähän. Jutellaan ja vitsaillaan ja punastuu muttei ole ehdottanut mitään. Mitä mies ajattelee, kun kerron olevani ihastunut

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vo nainenkin lähestyä. Ja kuten sanottua tuleepa selvyys. Rohkeutta vaan

Vierailija
2/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä ensin hänen parisuhdestatuksensa. Jos on parisuhteessa, pidä asia omana tietonasi. Seuraa vieressä, miten keskustelee ja elehtii muiden naisten seurassa. Jos on samanlainen muille kuin sinullekin, anna asian olla. Tee testi, jossa välttelet häntä. Jos tulee asiaa tekemään (muutakin kuin työjuttuja), kertoo se hänen kiinnostuksestaan, tai ainakin siitä että kaipaa seuraasi. Ja ennenkuin kerrot, mieti miten elämä työpaikalla jatkuisi jos vastaanotto olisikin negatiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katselemaan sitten uutta duunia, kun menee vaikeeksi.

Vierailija
4/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin ennalta tuntematon nainen kertoi ihastuksensa vilkaisulla ja pitkällä suudelmalla.

Vierailija
5/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaksi tekee sekin, ettei työpaikalla voi helposti ehdotella, ettei saa syytettä jostain? Ehkä olisi muuten itsekin lähestynyt?

Mielenrauhanhan saat vain kun kerrot ja kuuntelet vastauksen. Ehkä voi mennä noloksi jos ei oo molemminpuolista mutta mitä jos onkin

Vierailija
6/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelelisin, että nainen yrittää hakea jotain taloudellista hyötyä tms.

Vierailija
7/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai työkaverista :D Jos on siis sama ala ja noin.

Eikö kukaan ole koskaan ihastunut sinuun ihmisenä

Vierailija
8/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään noloa, että on ihastunut ja kertoo sen. Parempi se on kertoa kun miettiä loppuelämä, että mitä jos. Kerran se kirpaisee

Vierailija
9/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, nuo ihastumistunnustukset on noloja ja teinimäisiä ja kiusallisia kohteelle. Mitä tuollaiseen tunnustukseen voi edes vastata?

"Kuule Janne, mun on ihan pakko nyt tunnustaa, että mää on siis ihan kauheen ihastunu suhun. Mää niinku siis tykkään susta!"

Janne: "Ai... Jaaha... Okei, noh, kiitosta nyt vaan? Mun pitää nyt mennä jatkaan töitä, kun tauko loppuu."

Jos mies ei ole ihastunut, se on tosi hankala tilanne hänelle. Ja vaikka olisikin jotain orastavaa kiinnostusta ilmassa, tuosta tulee helposti vain outo fiilis. Tunnelma kuoleee.

Vierailija
10/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, nuo ihastumistunnustukset on noloja ja teinimäisiä ja kiusallisia kohteelle. Mitä tuollaiseen tunnustukseen voi edes vastata?

"Kuule Janne, mun on ihan pakko nyt tunnustaa, että mää on siis ihan kauheen ihastunu suhun. Mää niinku siis tykkään susta!"

Janne: "Ai... Jaaha... Okei, noh, kiitosta nyt vaan? Mun pitää nyt mennä jatkaan töitä, kun tauko loppuu."

Jos mies ei ole ihastunut, se on tosi hankala tilanne hänelle. Ja vaikka olisikin jotain orastavaa kiinnostusta ilmassa, tuosta tulee helposti vain outo fiilis. Tunnelma kuoleee.

No voi sen kuitata vaikka huumorilla.

Kyllä kannattaa kertoa, ettei kaduta.

Vierailija
11/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
12/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se edellinen ketju vastauksineen ei tyydyttänyt?

Vierailija
13/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Sad

Vierailija
14/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä jos Janne sanookin, että kyllä se minäkin sinusta tykkäilen, että mennään töiden jälkeen yksille tai kaksille :D

Vierailija
15/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi sen kuitata vaikka huumorilla.

Kyllä kannattaa kertoa, ettei kaduta.

Ei, vaan tilanteen voi hoitaa fiksumminkin kuin autistiseen ja teinimäiseen "rehellisyys kannattaa aina" -tyyliin.

Ap:n on parasta jatkaa flirttailua tai pikemminkin lisätä flirttailua ja jossain vaiheessa heittää, että olisi joskus kiva käydä kahvilla/lasillisella töiden ulkopuolella (jos siis mies ei itse tajua ehdottaa ensin, kun flirttailun määrää tai intensiteettiä on lisätty).

Vierailija
16/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä jos Janne sanookin, että kyllä se minäkin sinusta tykkäilen, että mennään töiden jälkeen yksille tai kaksille :D

Todennäköisesti vain hämmentyy ja alkaa ujostella ja sönköttää jotain, mistä ei saa selvää.

Vierailija
17/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kovin helposti lähde kyllä työpaikalla romanttisia kuvioita virittelemään. Tai ainakin pitäisi olla aika varma tunteiden molemminpuolisuudesta ja siitä, ettei homma mene hankalaksi kaiken tunnehöröilyn kanssa. Ihminen voi myös hallita tunteitaan, mikään pakko näitä juttuja ei ole lähteä edistämään.

Kerran yksi työkaveri pyysi treffeille. Mökötti sitten viikkokaupalla sen jälkeen kun kieltäydyin. Ei ollut kenellekään kivaa.

Vierailija
18/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse iskisi työkaveria jos joudut olemaan siellä pitkään

Flirttaile lisää ja kato miten käy

Vierailija
19/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kovin helposti lähde kyllä työpaikalla romanttisia kuvioita virittelemään. Tai ainakin pitäisi olla aika varma tunteiden molemminpuolisuudesta ja siitä, ettei homma mene hankalaksi kaiken tunnehöröilyn kanssa. Ihminen voi myös hallita tunteitaan, mikään pakko näitä juttuja ei ole lähteä edistämään.

Kerran yksi työkaveri pyysi treffeille. Mökötti sitten viikkokaupalla sen jälkeen kun kieltäydyin. Ei ollut kenellekään kivaa.

Miksi kieltäydyit?

Olisi sen voinut paremminkin hoitaa ja sanoa, että työkavereina voidaan käydä jossain, vaikka ihan jollain porukallakin, mutta ei romanttisessa mielessä. Silloin pallo olisi ikään kuin siirtynyt takaisin treffeille pyytelijälle.

Vierailija
20/37 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi mennä puskista möläyttelemään kenellekään, varsinkaan työpaikalla, jos ette ole edes käynyt treffeillä, pussaillut tai muuten ollut jossain selkeässä flirttailutilanteessa ja kosketusetäisyydellä jo pidemmän aikaa. Täytyisi vaan nyt uskaltautua pidemmälle flirttailussa ja kosketusetäisyydelle, ennen kuin mitään tunteiden tunnustamisia aletaan tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi