Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan miehelläni toinen nainen?

Vierailija
30.05.2021 |

Ollaan oltu muutama vuosi naimisissa ja meillä on kolmevuotias lapsi. Mies on alkanut vihjailemaan halustaan erota. Sanoo että tunteet hiipuneet eikä tykkää meidän elämästä.

En ole aiemmin epäillyt toista naista kun ei mitään merkkejä ole ollut, ei siis ole alkanut piilottelemaan puhelintaan, ei ole ollut aiempaa enemmän pois kotoa, ei ole alkanut jotenkin huoltamaan ulkonäköään enemmän tms. Toisaalta on kyllä ollut etäinen ja huonolla tuulella mutta se voisi johtua muistakin asioista. Muutama ihminen on kuitenkin minulle sanonut että jos on lapsia niin mies haluaa erota vain jos on toinen nainen jo odottamassa. Siis tilanteessa jossa vaimolla ei ole alkoholi-ongelmaa eikä vaimo kauheasti nalkuta jne.

Mies ei ole pettäjätyyppiä (joo tiedän, eihän ne ikinä) ja sanoo että ei ole toista naista. Mutta mitenhän tämä nyt on? Olenko tullut huijatuksi?

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Teillä on parisuhde jossa lapsi ja toinen osapuoli voi huonosti. Mitä silloin tehdään? No tietysti mennään vauva palstalle kyseleen onko miehellä toinen. Voi jeesus sentään.

Sitä parisuhdetta pitää huoltaa. Ihan niinkuin autoakin. Otatteko koskaan yhteistä aikaa tekemällä reissuja tai keksittekö yhteisiä kokemuksia jota voitte yhdessä muistella. Järjestelkää yllätyksiä toisillenne.

Perus perhearki on voinut käydä miehelle tylsäksi. Tulee helposti tunne että elämä on iso pyörä joka jauhaa eikä etene mihinkään.

Keskustelkaa mitä kumpikin haluaa arjelta

Olen minä yrittänyt keskustella. Mies ei useimmiten suostu puhumaan aiheesta ollenkaan tai jos joskus suostuu niin alkaa jankkaamaan vain että olen kamala ihminen mutta ei suostu sanomaan millä tavalla kamala. Kamala vain. Hän ei suostu mihinkään yhteiseen tekemiseen mitä ehdotan eikä ehdota mitään. Ei suostu pariterapiaankaan. Ap

Jos ei tosiaan muuta osaa sanoa, kuin että olet hänen mielestään kamala niin kyllähän se siltä kuulostaa, että sillä on joku toinen, joka on sitten se tämänhetkinen ihana.

Vierailija
82/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monta miestä kun eronneet ilman toista naista kuvioissa

No jos ei koskaan seksiä tai ei saa mennä ja ryypätä vapaasti tai on jotain muuta huonosti. Mutta jos aika ok suhde, niin silloin todennäköisesti on uusi.

🤣🤣🤣

Tälläistäkö seurustelu miehen kanssa on?

Pakko olla seksiä ja ryyppäilyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa etsiä uuden paremman perheen johon syntyy uusi helpompi lapsi.

Vierailija
84/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen sulkeutuminen ja toisen haukkuminen kamalaksi ilman syytä (?) kertoo kyllä yleensä miehen huonosta omatunnosta. Jotain se on melko varmasti mennyt tekemään aapeen selän takana, vaikkei vielä ois pettänyt varsinaisesti niin jotain sutinaa sillä on.

Vierailija
85/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommonen sulkeutuminen ja toisen haukkuminen kamalaksi ilman syytä (?) kertoo kyllä yleensä miehen huonosta omatunnosta. Jotain se on melko varmasti mennyt tekemään aapeen selän takana, vaikkei vielä ois pettänyt varsinaisesti niin jotain sutinaa sillä on.

Sitä olen miettinyt. Ja varmasti siis minussa vikoja on mutta en usko olevani sen kamalampi ihminen kuin mitä naiset nyt yleensä. Eli en siis oikeasti ole kamala vaikka mies niin ajattelee. Ap

Vierailija
86/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä onko vai ei kun haluaa erota.

On sillä sikäli väliä että ei ole vielä laittanut eropapereita käräjille joten ero ei ole varma. Mutta jos taustalla on toinen nainen niin sitten minä haluan erota vaikka hän puheensa peruisikin. Ap

Naisen logikiikka parhaimillaan

Nainen voi käyttää logiikkaansa myös oivaltamalla, että miehellä voi kenties olla ikä- tai joku muu kriisi, stressiä, mielenterveysongelma jne. jolloin sanomiset voivat olla joskus mitä sattuu, kun haluaa jostain syystä oman pahan olonsa johdattelemana loukata kumppaniaan.

Useat sanovat myös, että parisuhteessa tulee ihastumisia, mutta että ne eivät kanna mihinkään ja jäävät sinne omaan mielen pieneen lokeroon. Ihmismieli on arvaamaton, mutta jos järjellä elämäänsä hallitsee, tajuaa sen, ettei toisen perään kannata lähteä. Rakkaus kun on myös tahdon asia.

Jos muutos perustuu mielen ongelmiin tai vaikkapa työuupumukseen, on vielä mahdollisuudet esim. terapiaan ja lääkäriin, mutta toisen naisen kanssa on asia jo hieman monimutkaisempaa. Joillain saattaa uusi olla jopa jo raskaanakin.

Toiset nyt vaan jostain syystä ovat valmiit taistelemaan yhteisen perheen eteen, kun lapsikin on  kuvioissa mukana.  ei ap

Mutta jos olisi näin niin se toinen nainenhan olisi vain oire syvemmästä ongelmasta, jolloin oleellista olisi korjata se ongelma, eikä takertua oireeseen. Epäkypsyyttä tässä olisi se, ettei ap kestäisi joko kilpailutilannetta tai henkilökohtaista loukkausta. Töitähän se vaatisi ja nöyrtymistä myös ap.lle lähteä korjaamaan sitä perimmäistä ongelmaa. Tulee tunne että ap tunnistaa kyllä suhteen puutteet, mutta on haluton ja kyvytön niitä ratkaisemaan ja toivoo vain että asiat voisivat jatkua ennallaan. Jos miehellä on jo joku uusi kiikarissa niin sehän vaatisi ap.ta katsomaan kriittisesti sitä omaa suhdetta, että mikä siinä saa hakeutumaan ulkopuolisen lähelle. Veikkaan puuttuvaa kipinää, lsimentunutta suhdetta erotiikan ja romantiikan osalta ja yleistä arkistunutta apatiaa. Ap, ei kun töihin parantamaan näitä em asioita, oli toista naista tai ei

Olet osaltasi oikeassa, mutta näen ap:n aidon halun "muuttaa kaikki ennalleen", pointti vaan on se, että tuntee itsensä kädettömäksi asian suhteen. Jonkun pitäisi nyt varmaan ohjata tilannetta oikeaan suuntaan. 

Mies ei halua puhua. Siinä on silloin toinen aika ihmeissään ja voimaton. Voisiko puhua/suostuisiko puhumaan  ulkopuoliselle auttajalle?

Aina täällä ladotaan tiskiin nuo "tissit esiin ja seksiä tarjoomaan" -kliseet, mutta tervejärkinen ja älykäs ihminen elää muillakin kriteereillä parisuhteessaan, toivottavasti ainakin. Totta kai on yksi tärkeä osa parisuhdetta tietenkin.

Ap yrittää, mutta toinen pakenee. Sama ongelma miehelle tulee uusissakin suhteissa, jos eroavat. Ja miten voi sekstailla tuollaisen kanssa, johon ei saa mitään yhteyttä. Pitäisikö vietellä puhumaan, vai miten voisi toimia?

Nyt vaan tosiaan olisi saatava se puheyhteys ja nimenomaan syy ja ymmärrys, jotta asiaa pääsisi yleensä lainkaan käsittelemään, olkoon se sitten ero tai suhteen eteen taisteleminen.

Kiitos sinulle kun ymmärrät. Minä todella koen olevani kädetön ja voimaton ongelman edessä. En ihan oikeasti tiedä mitä tehdä kun en saa mitään kunnon yhteyttä toiseen, ainoastaan erovihjailuja ja jankkausta että olen kamala ihminen. Ehkä sitten olen, en tosin tiedä miten ja miksi eikä kukaan ennen ole minua kamalaksi sanonut. Muuttuakaan en osaa kun en tiedä miten olen niin kamala. Ap

Niin, löysässä hirressä ei ole pitemmän päälle mukavaa roikkua. Onko teillä mitään yhteistä ja ihan nyt aluksi sitä seksiäkään, eli onko mies ikinä rentoutunut ja nauravainen, vai ns. tunnekuollut koko ajan?

Miten voi syytellä omaa kumppania pahaksi ilman mitään konkreettista syytä? Mikä tässä on nyt alunperin muuttanut niin paljon muotoaan perheen elämässä ja rutiineissa, että on noin paha äkkijyrkkä tullut vastaan?

Mitä tahansa tapahtuukaan, niin valoisampaa tulevaisuutta ja kesää sinulle!

Seksiä on ollut enää harvakseltaan viimeisen vuoden eikä kahteen kuukauteen kertaakaan. Toisaalta mies ei ole asiasta koskaan valittanut enkä ole yhtään hänen aloitetta torjunut. Tosin olen muuttunut haluttomaksi sen jälkeen kun hän alkoi puhumaan että olen kamala :( . Ap

En minäkään suostuisi seksiin jos mies on haukkunut.

Vierailija
87/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen miettinyt. Ja varmasti siis minussa vikoja on mutta en usko olevani sen kamalampi ihminen kuin mitä naiset nyt yleensä. Eli en siis oikeasti ole kamala vaikka mies niin ajattelee. Ap

En usko että olet mitenkään kamala, miestä nyt vaan ottaa päähän omat tekosensa ja se haluaa syyttää sinua niistä. Sillä tavalla miehen on helpompi uskotella itselleen, että ei ole itse tehnyt mitään väärin. Ei olis eka kerta, kun olen tällaisen tarinan kuullut :(

Vierailija
88/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että olet mitenkään kamala, miestä nyt vaan ottaa päähän omat tekosensa ja se haluaa syyttää sinua niistä. Sillä tavalla miehen on helpompi uskotella itselleen, että ei ole itse tehnyt mitään väärin. Ei olis eka kerta, kun olen tällaisen tarinan kuullut :(

Outoja miehiä teillä. Minä oon tavannut vain sellasia pettäkiä jotka on mielinkielin kun syyllisyys painaa. Miettisin ap.na ihan ensin että onko mahdollista mitenkään että todella olet ollut hieman kamala? Miehen voi olla esim vaikea sanoa, että nainen on hänen mielestään esim törkeän kriittinen miestä kohtaan siihen nähden että itse on lihonut plösöksi. Sitten tulee vaan sanottua, että olet kamala.

Vierailija
89/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoja miehiä teillä. Minä oon tavannut vain sellasia pettäkiä jotka on mielinkielin kun syyllisyys painaa. Miettisin ap.na ihan ensin että onko mahdollista mitenkään että todella olet ollut hieman kamala? Miehen voi olla esim vaikea sanoa, että nainen on hänen mielestään esim törkeän kriittinen miestä kohtaan siihen nähden että itse on lihonut plösöksi. Sitten tulee vaan sanottua, että olet kamala.

Kun en ole lihonut enkä koskaan myöskään arvostellut miehen ulkonäköä. Jos olen kamala niin olisihan se kiva tietää miten. Ap

Vierailija
90/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä haluaa viettää lapsetonta elämää jälleen.

Miten se voi sellaista viettää kun lapsi jo on?

Ihmettelen outoa oletusta, että lapsi jää naiselle.

Vierailija
91/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pelastaa suhteenne niin kannattaa toimia. Älä kysy mieheltäsi vaan järjestä jotain arjesta poikkeavaa. Lapsi hoitoon ja viinapullo pöytään. Tai meette autoon ja ajatte vain jonnekki yöksi. Sitä ennen haet sexyt alusasut ja toteutat miehesi toiveita.

Puhuminen on hyvä mutta aina ei auta. Miehesi näkee suhteenne semmoisena kuin se nyt on, eikä ole siihen tyytyväinen. Mieti mitä suhde oli suhteen alkuaikana. Siitä miehesi on tykännyt.

Vierailija
92/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat pelastaa suhteenne niin kannattaa toimia. Älä kysy mieheltäsi vaan järjestä jotain arjesta poikkeavaa. Lapsi hoitoon ja viinapullo pöytään. Tai meette autoon ja ajatte vain jonnekki yöksi. Sitä ennen haet sexyt alusasut ja toteutat miehesi toiveita.

Puhuminen on hyvä mutta aina ei auta. Miehesi näkee suhteenne semmoisena kuin se nyt on, eikä ole siihen tyytyväinen. Mieti mitä suhde oli suhteen alkuaikana. Siitä miehesi on tykännyt.

Minne hoitoon hotelliyötä varten jos kukaan ei suostu ottamaan?

Enkä oikein usko että suhteen ongelmat korjaantuu sexyillä alusvaatteilla.

Vierailija
93/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvä neuvo.

Vierailija
94/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sä siis jo kysynyt mieheltäsi, et onko sillä toinen? Vaikket vastausta saisikaan, niin miehen reaktio voi kertoa sen.

Naisen vaisto on harvoin väärässä.

Vierailija
95/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko sä siis jo kysynyt mieheltäsi, et onko sillä toinen? Vaikket vastausta saisikaan, niin miehen reaktio voi kertoa sen.

Naisen vaisto on harvoin väärässä.

Oli se kysynyt.

Vierailija
96/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmelapsinen perhe ja miehellä oli toinen nainen, entinen työkaveri.

Outoudet alkoi kun mies rupesi haukkumaan minua kaikesta. Ostin vääränlaista tiskiainetta, en siivonnut riittävän ahkerasti jne. Mies muuttui kylmäksi ja tiuskivaksi. Puhelin oli koko ajan kädessä tai taskussa. Lähti lenkille kahdeksi tunniksi, koskaan ei ole harrastanut liikuntaa. Sitten mies lopetti kaiken läheisyyden ja seksin. En saanut hipaistakaan miestä.

Vasta tämän jälkeen mies alkoi puhua erosta. Yritin pyytää pariterapiaan , mutta ei suostunut. Lopulta sain selville puoli vuotta kestäneen salasuhteen. Mies jätti saman tien erohakemuksen ja nyt ero vireillä. Mutta.... nyt en saa miestä lähtemään . Olen pakannut hänen kassit ja käskenyt muuttamaan uuden naisen luo. Tuossa se jumittaa. Liekö katuu jo?

Vierailija
97/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies alkoi puhua erosta pikkuhiljaa ja toinen nainen oli kuvioissa salaa. Mies oli suunnitellut eron omassa päässään . Hän oli suunnitellut , että minä muutan asunnosta pois ja lapset jäävät hänen luo. Samalla uusi nainen olisi muuttanut tilalleni.

Kun mies jätti erohakemuksen niin lapset halusivatkin jäädä asumaan minun kanssa asuntoomme ja mies joutui muuttamaan pois. Lapset eivät haluavalla pettäjäisän kanssa tekemisissä. Että näinkin voi käydä .

Vierailija
98/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies puhuu erosta, sanot vain, että voi erota. Älä ota mitään kantaa asiaan. Mies haluaisi keventää omaatuntoaan lässyttämällä erosta, että saisi sinut mukaan. Hän, joka haluaa erota, hoitaa eron alusta loppuun. Näitä väkisin eroon houkuteltuja käytetään paikkaamaan eroahdistusta sanomalla, että erottiin sovussa. Sillä yritetään tasoittaa omaa minäkuvaa muiden silmissä . Jos et halua erota, älä eroa.

En ole ikinä lukenut tätä jos nainen haluaa erota. Miten kukaan ei mainitse tätä silloin? Muutenkin täältä on tullut kuva että, mies on automaattisesti paha ja naisessa ei ole koskaan mitään vikaa. Oikeassa maailmassa asia ei todellakaan ole näin. Mitä tällä saavutetaan on kaikille kärsimystä, myös naisille. N

Vierailija
99/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies sulla. Eroa siitä ja esitä että sua ei kiinnosta yhtään hän ja että olet tyytyväinen että pääsit pois tosta luuserista. Turha keskustella hänen kanssaan jos on jo sanonut että olet kamala jne... hän on henkisesti väkivaltainen ja tulee pahenemaan. Ihan sama onko hänellä toinen nainen..

Vierailija
100/119 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska mies sulla. Eroa siitä ja esitä että sua ei kiinnosta yhtään hän ja että olet tyytyväinen että pääsit pois tosta luuserista. Turha keskustella hänen kanssaan jos on jo sanonut että olet kamala jne... hän on henkisesti väkivaltainen ja tulee pahenemaan. Ihan sama onko hänellä toinen nainen..

Hehheh. Mies on asettanut naiselle vain rajat ja kertonut, että ei halua olla suhteessa. Nyt se on henkistä väkivaltaa. Älkää nyt naurattako.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme